tucholm Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Witam, Audi A4 B6 130km, przebieg 180tyś (teoretycznie), temperatura na zewnątrz +26 stopni, zero błędów w silniku To są moje pierwsze logi i jeśli coś nie tak mi poszło to bardzo przepraszam (robiłem je z żoną ) Statyczne Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007,011,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne Grupy: 000,000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam Marcin
DragonGTI Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Witaj, Moim zdaniem troche niedogrzane auto, być może to wina termostatu , druga rzecz w niedługim czasie pewnie będziesz miał do czyszczenia turbine , widać po logu że delikatnie się przycina czy przycieła ( byc moze drugi log by to potwierdził) i dziwie sie nawet że nie wpadł Ci w tryb awaryjny... Poza tym masz wszystko w bardzo dobrze
tucholm Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2012 jest możliwe że ma mniej niż 200tyś? (auto kupiłem miech temu)
DragonGTI Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Wszystko jest możliwe, tutaj po logach nie widać żeby Ci się coś złego działo chyba że masz jakieś problemy z autem?? Pompowtryski masz lepiej ułożone niż u mnie a ja tak jeżdze już ponad rok.
tucholm Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Nie no wszystko z autkiem spoko, aż miło przesiadłem się z volvo 1.6 z gazem:)
DragonGTI Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Pojezdzisz tym i dalej ci bedzie mało, chyba ze zrobisz czipsa
tucholm Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2012 A znasz jakaś metodę oprócz hamowni sprawdzenia ile to ma koni i Nm? Nm znalazłem w blokach wyskoczyło mi max 340 ale to za dużo i pewnie komputer przekłamuje....
DragonGTI Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Najlepsza jest hamownia ( ale nie taka jak czasem w barze) bo na niej wszystko wyjdzie i widać gdzie przecinają sie wykresy Nm i KM.. Całkiem możliwe że masz 340Nm ale w programie to nie jest zbyt miarodajne. Osobiscie byłem i nie żałuje tym bardziej że auto przekroczyło troche serie, powinno być teoretycznie 130KM a u mnie wyszło prawie 135KM i też nie całe 320NM.
Blachu Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Jest taki program "Kpower" - poczytaj o nim w google... Może będziesz miał ochotę się tym pobawić choć różnie może być z precyzją takich pomiarów. Tylko hamownia prawdę Ci powie, więc może warto z niej skorzystać...
tucholm Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2012 znalazłem program niemiecki jutro spróbuje a co mi szkodzi
Blachu Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Daj znać jakie były efekty Zajrzyj może do tego tematu, może też Cię zainteresuje: http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/wyniki-przyspieszenia-tempes-gtx-symbian-242980/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się