molek86 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Witam tak czytalem troche na temat bov i dv i w sumie sam nie wiem jedni polecaja jedni odradzaja. chcialbym uzyskac ten dzwiek psssssss ale bez utraty na mocy . z tego co czytalem bov daje ladnie taki dzwiek ale sa minusy spalanie wzrasta turbina dostaje po d*pie co na pompuje to jej wypuscimy :)dlatego tez czytalem o dv. i wlasnie nie weim czy nie wsadzic forge 007 _ jakis sztywny dolot na stozku. myslalem takze o dv z tt225 ale podobno to ten sam zawor co w 1.8t. pasowaloby w koncu owalic mit bov czy dv. przy dv +stozek osiagne ten efekt pssssss bez straty doladowania w turbinie ? gdzie moge znalesc taki sztywny dolot do 1.8t znalazlem na allegro ale za 500zl ogolnie to mam wiecej pytan typu 1 bov czy dv +dolot 2 down pipe za 300pln czy moze cos innego 3 fmic dedykowany czy moze cooolera z iveco albo tt i rury dolotowe ale skad 4 jaki program wsad mu dac z audi tt moze? kolega kupil kabel smpps i wlasnie tak mnie korci cos mu wrzucic to nie ma byc potwor zeby mial bog wie ile koni ale zeby no mialo wiecej jak seria cos w granicach 180-200 kucy:) z gory dziekuje wszystkim za rady!!jesli nie uzyskam tu informacjii to moze na summers cars party 15 wrzesnia w katowicach dorwe kogos z modami
pioteros Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 załóż sobie najpierw stożek ze sztywnym dolotem to sobie zobaczysz czy będziesz miał satysfakcjonujące pssst jeśli tylko o to ci chodzi, ewentualnie wywal jeszcze kata wcześniej i wstaw DP żeby odetkac trochę turbo + FMIC - oczywiście podleć potem na strojenie tego z DV był nie kombinował bo sam w sobie on nie podnosi mocy, chyba że będziesz chciał sapanie jak w starym jelczu i nie rozumiem skąd twoja teoria o skracaniu żywotności turbiny przez DV - w końcu on jest po to żeby wirnik turbo nie zmienił miejsca zamieszkania chyba że ja sie mylę w mojej teorii program z TT wątpię żeby pasował, tylko dobry program u osoby ktora to ogarnia, chyba że znajdziesz jakiś wsad ale od B5
molek86 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Piotrku nie pisalem o DV ze skraca tylko o BOV zawoze upustowym to byloby bezsensu gdyby tak napisal o DV skoro jest fabrycznie montowany "z tego co czytalem bov daje ladnie taki dzwiek ale sa minusy spalanie wzrasta turbina dostaje po d*pie :" no wlasnie chyba tak zrobie jak mowisz na dzien dobry sztywny dolot + down pipe jesli mi nie spasuje to bede dalej cos kombinowal a masz moze jakies namiary na w miare przysteny taki sztywny dolot i downpipe'a moze ktos z forumowiczow zajmuje sie takowa produkcja?? pozdrawiam!!
pioteros Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Napisz do kolegi bakuś z forum, on jest producentem wiec moze zrobi ci fajne ceny, zarowno na tipa pod stozek jak i dp Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m ---------- Post dopisany at 00:09 ---------- Poprzedni post napisany at 00:06 ---------- A co do bova to tez nie jest tak ze odrazu skraca zycie turba, tylko ze puszcza zmierzona wczesniej przez przeplywomierz powietrze w atmosfere, a nie powinno tak byc bo ecu moze wtedy wariowac Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
molek86 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2012 no i dziekuje ci Piotrku za odpowiedz teraz pisze do bakusia i o to mi wlasnie chodzilo . co do bov'a tez mi o to chodzilo ale nie wiedzialem jak to napisac Dzieki!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się