kamien85 0 Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 jaka tam opona? nie wierze ze nie trze Musi trzeć, bo inaczej oznaczałoby że jest za wysoko i za wąsko :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_tdi 0 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 jaka tam opona? nie wierze ze nie trze Musi trzeć, bo inaczej oznaczałoby że jest za wysoko i za wąsko :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamien85 0 Opublikowano 7 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Z ciekawszych rzeczy które ostatnio się zmieniły to wpadły inne felgi 18 z oponkami 225/40 i rozpórka sanek. Miały być założone dopiero na przyszły sezon ale postanowiłem, że wrzesień sobie jeszcze na nich polatam. Gwint podniesiony bo byłem wczoraj na przeglądzie i nie chciałem się zawiesić na rolkach, jak w zeszłym roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavko87 0 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Dobre kolo, tez mi sie widzi ale zeby byl kox to musi byc syta gleba:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Dokładnie. Przy większej glebie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamien85 0 Opublikowano 7 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Spokojnie, będzie gleba, węższa opona i dystanse ale to już na przyszły sezon... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garet 1 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Brawo za koło, lepsze według mnie od prosiaków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamien85 0 Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Mikołaj w tym roku przyszedł wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 0 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Jakiś Keskin? powiedz mi jak Ci się jeździ z tą dolną rozpórką? jest różnica? ile zajmnie zamontowanie seryjnej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booster70 2 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 seryjnej 10 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamien85 0 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Wczoraj po południu przymierzyłem tył i jest idealnie Przykręcenie rozpórki to kwestia kilku minut, u mnie były tylko dwie śruby do przykręcenia. Co do efektów to są na plus, auto jest trochę sztywniejsze i nie trzeszczą plastiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 0 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 ale jest lepiej? głownie chodzi mi o zakręty bo tam zawsze pociskam ostro, bo lubie pasjonatów bo na prostej się za mna trzymają albo chcą a zakręty uuuu.. powoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertjudi 1 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 ale jest lepiej? głownie chodzi mi o zakręty bo tam zawsze pociskam ostro, bo lubie pasjonatów bo na prostej się za mna trzymają albo chcą a zakręty uuuu.. powoli Będzie sztywniej ,ale na seryjnych amorach tego nie odczujesz no i z tyłu wtedy też by się przydała. kamien85 Jakie są paramatry tych rh zw3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 0 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 mam gwint kw v2 no i quattro, także poczuje mi się wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamien85 0 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 kamien85 Jakie są paramatry tych rh zw3? 8J przód i 9J tył, ale wiosnę rant będę zmieniał na 1.75 żeby uzyskać na przodzie szerokość 8,5J zastanawiam się też na jaki kolor pomalować rotor bo moim zdaniem w kolorze wyglądają lepiej... może czerwień lub bordo + polerowany rant? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa 146 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 kamien85 Jakie są paramatry tych rh zw3? 8J przód i 9J tył, ale wiosnę rant będę zmieniał na 1.75 żeby uzyskać na przodzie szerokość 8,5J zastanawiam się też na jaki kolor pomalować rotor bo moim zdaniem w kolorze wyglądają lepiej... może czerwień lub bordo + polerowany rant? Do czarnego tylko i wyłącznie złoty:kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamien85 0 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 a może coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_tdi 0 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 taki rudy/miedziany może spoko podpasować złoty to pewniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamien85 0 Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Do sezonu jeszcze trochę czasu to pomyśle nad kolorem, a tymczasem przyszła kolejna paczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wajsik86 0 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Zbroisz sie No tak przez ta felgę bedzie widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi