Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Z podpiętym przepływomierzem dymi z odpiętym jak ręką odjął


Ccartmanek

Rekomendowane odpowiedzi

a ja bym obstawił na fabrycznie zrypaną przepływke. miałem taki przypadek w poprzednim passacie. po wym. i jakimś może miesiącu strasznie dymiło auto. vag błedu nie pokazał, a zamieniłem z drugiego auta na chwile i było jak fabryka. sprawdz moze taka wer.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja bym obstawił na fabrycznie zrypaną przepływke. miałem taki przypadek w poprzednim passacie. po wym. i jakimś może miesiącu strasznie dymiło auto. vag błedu nie pokazał, a zamieniłem z drugiego auta na chwile i było jak fabryka. sprawdz moze taka wer.

pozdrawiam

hmm, nie bardzo rozumiem. Czyli co polecasz? -zmieniałem przepływomierz dwa razy na nowy jednak za każdym razem nic to nie dawało i tego samego dnia wyjmowałem go ponownie i wkładałem stary ponieważ nadal dymił potężnie. Jak z drugiego auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy auto jest po jakimś remapie? skoro z odpiętym przepływomierzem, na domyślnych wartościach nie dymi-to znaczy, ze coś jest skopane, jak podaje wartości rzeczywiste z przepływki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy auto jest po jakimś remapie? skoro z odpiętym przepływomierzem, na domyślnych wartościach nie dymi-to znaczy, ze coś jest skopane, jak podaje wartości rzeczywiste z przepływki...

Nie robiłem z nim nic od dwóch tygodni czyli od tego czasu kiedy go mam, nie bardzo wiem czy coś takiego było wcześniej robione. Co oznacza ten remap?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

remap, chiptuning-robi się to po to, by zwiększać moc w aucie, może tam jest przyczyna...

Nie sądzę aby coś takiego było tutaj zrobione, niestety muszę kombinować dalej.

ja bym pojechał z tym do jakiegoś dobrego tunera. Jeśli wszystko mechaniczne jest sprawne oraz jest założony poprawny i sprawny model przepływomierza to musi być coś z softem nie tak. Mógł być lekko modyfikowany. Tuner sprawdzi czy jest ori czy było coś mieszane...

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko, wczoraj wrociłem od Pana Wojtka z CHIPTUNING R-Performance bardzo gorąco polecam tą firmę jest mistrzem :)! wybawił mnie z problemu wciągu 30minut. Gdzie wcześniej w Siedlcach 4 mechaników nie dawało rady. Tak jak pisałeś Carles i chyba ktoś jeszcze błąd leżał po stronie softu moje autko było modyfikowane i coś tam było spierdolone. W R-PERFORMANCE ustawiono mi auto do fabrycznych ustawień a soft usunięto - autko nie dymi i jest wszystko git, jednak może teraz czuję trochę mniejszą moc auta może wiecie czy coś da się zrobić z tym starym programem jakoś go modyfikować i ustawić lepiej? Dziękuje wszystkim, którzy starali mi sie pomóc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chcesz zrobić dobry program-podjedz do wspomnianego, przez Ciebie P. Wojtka:wink: On na pewno Ci podpowie, co zrobic:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chcesz zrobić dobry program-podjedz do wspomnianego, przez Ciebie P. Wojtka:wink: On na pewno Ci podpowie, co zrobic:decayed:

Tak też zrobię :) kurcze dziś na trasie po tym wgraniu nowego softa wyskoczyła mi kontrolka silnika :/ jakiś błąd, ehh...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopie współczuje:D ja swoje BRD podłączałem 1 w tygodniu do kompa ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie- podepnij kompa i zobacz, co powoduje zapalenie się kontrolki-potem wykasuj i pojeździj, aż znów się zapali i zobacz, czy to ten sam błąd-potem pomyślimy dalej:wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie- podepnij kompa i zobacz, co powoduje zapalenie się kontrolki-potem wykasuj i pojeździj, aż znów się zapali i zobacz, czy to ten sam błąd-potem pomyślimy dalej:wink4:

Na komputerze pokazało błąd filtra przeciwpyłkowego? :o - wiem, że i rozrząd mam poprzestawiany czy to też może być powód dymienia, bo jednak auto na zimnym silniku dymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ustaw rozrząd, a dopiero potem leć na program, ale wcześniej zobacz, co powoduje błąd i kontrolkę silnika, myślę, że delikatnie przestawiony rozrząd nie będzie powodował potężnego dymienia-tu raczej chodzi o dawkę paliwa:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ustaw rozrząd, a dopiero potem leć na program, ale wcześniej zobacz, co powoduje błąd i kontrolkę silnika, myślę, że delikatnie przestawiony rozrząd nie będzie powodował potężnego dymienia-tu raczej chodzi o dawkę paliwa:eusathink:

Już sam nie wiem co robić, może to na prawdę wtryski? - chociaż nie wiem. Tuner niby wszystko ustawił dobrze dymi mniej, ale jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj jezeli kat synchronizacji bedzie mial okolo 6 stopni na plus czy minus bedzie dymil na zimnym w szczegolnosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...