lucjar11 0 Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Witam otoz mam zamiar kupic takie auto i stad moje pytanie jak sprawuje sie zawieszenie tylne w takim aucie, jakie sa koszty ewentualnych napraw;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burrows 0 Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 ojciec miał a6 2,5tdi quattro 140KM 97 rok ( nie wiem o jakim roczniku ty myslisz ) i nie było zadnych problemów pamietam ze po zakupie wymienil zawieche ustawil zbieznosc i jezdzil 2 lata... potem ojciec mial wypadek, walnela w niego babka na rondzie Kaponiera, nie wiedziala ze musi ustąpić i niestety a -szósteczka kasacja bo strzał był konkretny nie mniej jednak, gdyby nie ten wypadek ojciec jezdzil by tym do dzis, 6 biegów w manualu to bylo cos pieknego a koszta ? nie pamietam ile dał ale o cenę zestawu wahaczy mozesz zapytac Toma, Tom77 ma czesci w bardzo przystepnych cenach, polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjar11 0 Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 no wahacze przod to wiem kolego mam b5 przed liftem ale chodzi mi go zawieche na tyle tj wahacze itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 tył w Q wyjdzie bardzo podobnie jak przód jeśli nie drożej.....ja zmieniałem na LM 3 lata temu (jakieś 150k km ) i do dzisiaj jest spokój ...polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 jeśli sie sypnie, robisz raz i zapominasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorX 2 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Mnie też to czeka..czyli najlepiej zapytać się Toma77. Orientuje się ktoś ile jest tego z tyłu w quattro do wymiana? Tam chyba są stalowe wahacze więc można tylko tulejki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 tulejki sie tylko wymienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 ale za to tulejek jest od groma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 koledzy przymierzam się do wymiany tylnych elemntów zawieszenia u Brata Pacient to a4 1.8 quattro adr ile tych tulejek jest i jakie koszty od sztuki gdzie kupowaliśćie ?? czy idzie samemu te tulejki powciskać czy tylko prasa>>?? ma ktoś jakiś polecany sklep gdzie to można kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Arrkadiusz 0 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 ale za to tulejek jest od groma W Quattro pewnie więcej jest,a w FWD z tyłu zauważyłem 2 tuleje tylnej belki, jedną mam lekko popękaną przez lekko utwardzone i obniżone zawieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 koledzy przymierzam się do wymiany tylnych elemntów zawieszenia u Brata Pacient to a4 1.8 quattro adr ile tych tulejek jest i jakie koszty od sztuki gdzie kupowaliśćie ?? czy idzie samemu te tulejki powciskać czy tylko prasa>>?ma ktoś jakiś polecany sklep gdzie to można kupić? W wahaczach i zwrotnicy to tylko prasa kolego ....nie liczyłem ale było wszystkiego naście sztuk ..a co do sklepu to najprościej..intercars Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorX 2 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 W wahaczach i zwrotnicy to tylko prasa kolego .... ale taka prasa mechaniczna do 2T da radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras231 0 Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Witam! Ja u siebie zmieniałem wszystkie gumy,drążki,łączniki i łożyska z tyłu.Drążki kupiłem na alledrogo jakieś zamienniki, a reszta była lemforder ale to już mechanik kupował w intercars, za wszystko z wymianą zapłaciłem 2600 w tym też dwa dolne wahacze na przód były (TRW) no i zbieżność do tego 100zł z tym że jeszcze coś z przodem jest nie do końca tak jak trzeba i muszę dojść co jest nie teges, a na zbieżności nie ma co oszczędzać i jechać do porządnego warsztatu, już raz miałem wymianę łożyska z tyłu i zbieżność u jakiegoś magika co podobno znał się na rzeczy a zbieżność ustawił śrubami od kątów i po pół roku oba łożyska padły,,może i 2600 wydaje się dużo ale u mnie siedziały jeszcze ori gumy więc ja te wytrzymają połowę tego co ori to prędzej auto się rozsypie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 to drogo Cie to wszystko wyszło:wink: o chyba że z przodem ta cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras231 0 Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 tak z przodem 2600- 2wahacze TRW na przód dolne, nie wiem ile kosztują ale ok 500zł chyba będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arts_ch1 0 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 tyl tak sie nie sypie jak przod w b5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Tył pracuje w bardziej ograniczonych zakresach ....dlatego częściej się robi przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bej 0 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Moja A4 B5 ma przejechane 260tys km i jeszcze nic nie bylo robione z tylu, przod juz sie odzywa powoli natomiast tyl jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras231 0 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Bo prawda taka że w tym zawieszeniu z przodu tylko sworznie lecą, a guma trzyma,no a z tyłu praktycznie same gumy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 tylne zawiecha w B5Q jest bardzo solidna często rdzewieje na wylot górne mocowanie amortyzatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się