heever Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Witam Panowie, Przepraszam, że zaśmiecam forum takim dziadostwem, ale przydała by mi się bardzo wasza pomoc! Starałem się przeszukać forum za pomocą wyszukiwarki, jednak nie znalazłem dostatecznych informacji szczególnie na temat tych dwóch silników. Otóż, planuję w swoim 1.8 Quattro zrobić podmianę silnika na 2.8. Oba po lifcie 99r. Teraz pytanie czy ktoś mógłby mi napisać jakie części będę potrzebował? Jest na forum całe 2.8 na części więc wszystko byłoby z jednego samochodu. W grę wchodzi oczywiście Silnik + Wiązka + ECU. Przypuszczam, że do tego również Pas Przedni, sanki i układ wydechowy z sądami tak? A jak ze skrzynią biegów? Czy jest możliwe aby pasowała P&P z mojego 1.8? Czy coś jeszcze muszę uwzględnić? Wiem, że najlepszym rozwiązaniem jest wybór 2,7 BiTurbo ale nie mogę sobie na to pozwolić aktualnie w grę wchodzi jedynie 2,8. Dzięki Panowie za każdą wskazówkę
szymus_k Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Jak masz całą druga na graty- to wyjeżdzaj z całym silnikiem, skrzynią, sankami oraz wszystkimi kablami. Nie wiem jak tam podpasują przewody klimy od 1.8, ale jak masz druga audicę to posklejasz to do kupy. Wiadomo, że musisz wymienic ECU i wiąże się to także z ustawieniem immobilizera. Wydech oczywiście też muszą iść bo v-ka ma dwa kolektory wydechowe, a za nimi siedzą sondy.
radi Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Skrzynia powinna podpsic od 1.8, ale beda krotsze biegi,bedzie lepszy start z miejsca,ale mniejsza predkosc max,do wymiany pas,sanki wiazka silnika z kompem,wydech,filtr powietrza,przewody klimy chyba tez do wymiany,i jak sie niechcesz bawic w immo to i licznik do wymiany.pozdr
heever Opublikowano 10 Września 2012 Autor Opublikowano 10 Września 2012 dzięki za info koledzy! sprawa się ma tak, że nie mam całej tej gabloty dla siebie, potrzebuję wiedzieć co z niej muszę wytargać oczywiście, chciałbym uzyskać jak najmniejszy koszt dlatego jeśli to możliwe chce zostawić własną skrzynie choć wiem, że przełożenia będą inne.
majkel_majki Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Przełożenia skrzyni będziesz miał zupełnie do niczego, przy tych krókich biegach z 1.8 zrobi Ci się kundel do killowania różnego badziewia spod świateł, a nie do jazdy. Do tego z racji jeżdżenia na wiecznie za wysokich dla v6 obrotach palący ekstremalne ilości paliwa i głośny. Przełożenie tylnego dyferencjału od 1.8 też jest na 99% inne niż w 2.8. Jeżeli chcesz jechać po takiej taniości żeby zostawiać starą skrzynię i budżet masz napięty to w ogóle odradzam takie zabawy w przekładanie zespołu napędowego bo zawsze wychodzą przy takiej okazji dodatkowe koszty.
majkel_majki Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Nie ma sprawy:wink: na dobrą sprawę spod maski dawcy musisz przełożyć wszystkie flaki, hamulce też będą inne-większe.
heever Opublikowano 10 Września 2012 Autor Opublikowano 10 Września 2012 wiem, że hamulce i zawieszenie są inne, miałem myśl po prostu zrobić to na "raty" najpierw uporać się ze silnikiem później jak będzie flota hamulce i napędy być może jeśli byłoby to konieczne, dużo nie jeżdżę ze względu na częste wyjazdy samochód kisi kotleta w garażu w sumie obawiam się jednak, że może się to mijać z celem i pewnie daruje
szymus_k Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Najlepiej kup całego angola na klamoty- bo jak będziesz tak dokupywał cały czas coś- to i tak przedroży sprawę.
heever Opublikowano 12 Września 2012 Autor Opublikowano 12 Września 2012 A takie pytanie czysto retoryczne czy skrzynia z s4 podepnie P&P pod 2,8?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się