Grzesiekkbc Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Witajcie koledzy, mam problem z moim zetorem. Od tygodnia jak mu wcisnę do spodu gaz to w okolicach 3000obr momentalnie odcina moc. Dzisiaj podpiąłem Vaga i mam dwa błędy 00519 - P0106 Czujnik MAP – poza zasięgiem – G71 B 00575 - Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej Pomóżcie koledzy bo nie ma jazdy z tym.
DragonGTI Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Wygląda to na błąd czujnika ciśnienia doładowania.
banshee Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 ewentualnie N75 od turbinki się zawiesza
vauxhall95 Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Turbo do czyszczenie,doladowanie wykracza poza skale,auto traci na sekunde moc i zaraz znow jedzie.Jak pojezdzisz tak to turbo od razu wstaw nowe,bo z tego nie bedzie co zbierac.Przez to ze w tryb awaryjny nie wchodzi:decayed:
Sztomel Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 00519 - P0106 Czujnik MAP – poza zasięgiem – G71 B 00575 - Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej Jeden i drugi błąd świadczą o tym, że turbo przeładowuje. Trzeba je czyścić (nie regenerować) bo inaczej błędów się nie uniknie i tejże przypadłości również.
Grzesiekkbc Opublikowano 12 Września 2012 Autor Opublikowano 12 Września 2012 Ja mam 1z i tutaj też takie jaja się dzieją z tym zapychaniem turba? Nie muszę wymieniać tych zaworków? Ile takie czyszczenie może kosztować bo u mnie w okolicy to potrafią z człowieka kasę zedrzeć.
vauxhall95 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 kurde a jeszcze wczoraj nie bylo prefiksu JEZELI CHODZI faktycznie o 1Z to nie trzeba turbo rozbierac tylko zrobic logi najpierw.
Grzesiekkbc Opublikowano 12 Września 2012 Autor Opublikowano 12 Września 2012 U mnie auto nie traci mocy na moment tylko jak już straci to nie wraca. Po ponownym odpaleniu zacznie jechać aż do momentu gdy się mocno wciśnie pedał gazu. Postaram się zrobić stary N75 może to on daje po d*pie ale czemu wywala błędy innych rzeczy a nie n75.
przemik Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Poki nie zrobisz logów bedziesz błądził jak dziecko we mgle...
Grzesiekkbc Opublikowano 14 Września 2012 Autor Opublikowano 14 Września 2012 Jakie logi zrobić? Co gdy w czasie ich robienia znowu mi zmuli go to nie będę w stanie przekroczyć 4000obr na tym odcinku co mam. Wystarczy wtedy to co pokażą do momentu gdy moc ucieka?
ciahciah Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 jak zamuli trzeba zgasić silnik i dopiero kontynuować dalej logi, dany log do momentu aż z muli wystarczy ale przed rozpoczęciem następnego trzeba zgasić auto, zapalić i dopiero robić następnego loga http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się