Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1z - proszę o pomoc w sprawie błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie koledzy, mam problem z moim zetorem. Od tygodnia jak mu wcisnę do spodu gaz to w okolicach 3000obr momentalnie odcina moc. Dzisiaj podpiąłem Vaga i mam dwa błędy

00519 - P0106 Czujnik MAP – poza zasięgiem – G71 B

00575 - Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej

Pomóżcie koledzy bo nie ma jazdy z tym.

Opublikowano

Wygląda to na błąd czujnika ciśnienia doładowania.

Opublikowano

ewentualnie N75 od turbinki się zawiesza

Opublikowano

Turbo do czyszczenie,doladowanie wykracza poza skale,auto traci na sekunde moc i zaraz znow jedzie.Jak pojezdzisz tak to turbo od razu wstaw nowe,bo z tego nie bedzie co zbierac.Przez to ze w tryb awaryjny nie wchodzi:decayed:

Opublikowano
00519 - P0106 Czujnik MAP – poza zasięgiem – G71 B

00575 - Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej

Jeden i drugi błąd świadczą o tym, że turbo przeładowuje. Trzeba je czyścić (nie regenerować) bo inaczej błędów się nie uniknie i tejże przypadłości również.

Opublikowano

Ja mam 1z i tutaj też takie jaja się dzieją z tym zapychaniem turba?

Nie muszę wymieniać tych zaworków?

Ile takie czyszczenie może kosztować bo u mnie w okolicy to potrafią z człowieka kasę zedrzeć.

Opublikowano

kurde a jeszcze wczoraj nie bylo prefiksu

JEZELI CHODZI faktycznie o 1Z to nie trzeba turbo rozbierac tylko zrobic logi najpierw.

Opublikowano

U mnie auto nie traci mocy na moment tylko jak już straci to nie wraca. Po ponownym odpaleniu zacznie jechać aż do momentu gdy się mocno wciśnie pedał gazu. Postaram się zrobić stary N75 może to on daje po d*pie ale czemu wywala błędy innych rzeczy a nie n75.

Opublikowano

Poki nie zrobisz logów bedziesz błądził jak dziecko we mgle...

Opublikowano

Jakie logi zrobić? Co gdy w czasie ich robienia znowu mi zmuli go to nie będę w stanie przekroczyć 4000obr na tym odcinku co mam. Wystarczy wtedy to co pokażą do momentu gdy moc ucieka?

Opublikowano

jak zamuli trzeba zgasić silnik i dopiero kontynuować dalej logi, dany log do momentu aż z muli wystarczy ale przed rozpoczęciem następnego trzeba zgasić auto, zapalić i dopiero robić następnego loga

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...