Bart-S Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Witajcie! Wybaczcie pytanie - dla Was starych wyjadaczy może to być oczywiste ale dla mnie to pierwsze kroki z dieslem dlatego wolę zapytać - jakich obrotów powinienem się trzymać zanim temperatura silnika osiągnie próg 90oC. Kilka razy złapałem się na tym, że na zimno miałem nieco cięższą nogę - przeważnie jednak trzymam się 2000/2500rpm (niby granica PSJ) ale na wszelki wypadek chciałem zapytać (dla uzupełnienia dodam że mam multitronica - nie wiem czy w tym przypadku ma to jakieś znaczenie). Bedę bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam!
krzysiek23 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 niema znaczenia ze to multi 2000-2500 to jest taka prawidlowa zmiana biegow na zimnym, 2000-2500 temp. do 60 2500-3000 pow.60 i nic sie niepowinno stac
Gość Trzeniu Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 są różne szkoły ja staram się nie przekraczać 2k dopóki nie ma 90 stopni
slaweq Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Ja staram sie nie przekraczac 2500 na zimnym :th:
Diego Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Bart-S a zauwazyles, ze jak masz zimny silnik to skrzynia dobiera przelozenie tak aby nie przekraczac ~ 2300 rpm ? Sprytna bestia.
Musashi Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 ja jezdze do 2000 i zmiana, ale to manual, no i delikatnie z gazem. bardzej szkodliwe jest mocne jego duszenie niz przekraczanie obrotow. turbina pompuje juz max od ok 1750 obr
Gość Trzeniu Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 ja jezdze do 2000 i zmiana, ale to manual, no i delikatnie z gazem. bardzej szkodliwe jest mocne jego duszenie niz przekraczanie obrotow. turbina pompuje juz max od ok 1750 obr no właśnie , kiedyś jechałem z kolegą który nie przekraczał 2k ale do 2k wciskał pedał na max w podłogę
Przemo 78 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Ja tam krece gdzes tak do 2500 max ale lekka noga i mysle ze krzywdy mu nie robie
Bart-S Opublikowano 1 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2008 Uff! No to teraz mam jasność - dziękuję wszystkim za info Diego -> faktycznie zauważyłem, że multi bardzo lubi pułap 2k z hakiem ale nie wiązałem tego z zimnym silnikiem - muszę to dziś koniecznie sprawdzić ...to Ci szpryciula no!
Gość Trzeniu Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 jeśli to prawda to brawa za pomysł konstruktorom
Rekomendowane odpowiedzi