Jump to content
IGNORED

Pali za 3-4 razem


cingular
 Share

Recommended Posts

Witam, mój brat ma paska 1.8 adr, ma problem z porannym odpalaniem auta. Zapali, gaśnie praktycznie od razu, potem jeszcze tak ze dwa trzy razy to samo i potem odpala normalnie. Występuje to tylko po dłuższym postoju auta jak silnik jest zupełnie zimny. Na rozgrzanym pali na dotyk. Na gazie również działa bez zarzutu. Dziś podłączałem vag-a, brak błędów, na benzynie wyczułem bardzo delikatnie nierówne obroty. Wałkowałem setki tematów, czyściliśmy przepływkę, przepustnicę, robiliśmy adaptację, już pomysłów brak. Czy miał może ktoś podobny przypadek, mam vag-a więc może mogę sprawdzić jakoś jeszcze jakieś elementy typu przepływomierz itd. Będę wdzięczy za podpowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

Kolego jak w pasku jest sekwencyjny wtrysk gazu to warto sprawdzić wężyk z podciśnienia,który łączy reduktor z z kolektorem ssącym trzeba go ściągnąć od strony kolektora,popsikać jakąś pianką i zobaczyć czy nie robią się jakieś bańki może w reduktorze puściły membrany możliwe jest też,że nie trzyma już listwa wtryskowa.Aby wykluczyć sprawy związane z gazem najlepiej zakręcić butle gazową lub zdjąć obojętnie który przewód z cewki na wielozaworze w butli odpalić auto niech się przełączy na gaz i niech się on wypali z całego układu aż auto zgaśnie i tak zostawić na dłuższy postój.Jak odpali po tym postoju to wiesz na pewno,że to coś z gazem.Jak będą dalej problemy to szukać w układzie zapłonowym,świece,przewody wn,cewka.

Link to comment
Share on other sites

a cisnienie paliwa sprawdziles ?? ja meczylem sie z czyms podobnym, okazalo sie ze cisnienie bylo zaledwie 2 bary, i zamiast wstrzykiwac mgielke lalo sie . Wymienilem pompe paliwa cisnienie 4 bary i pali na dotyk. Dodam ze nawet jak mialem cisnienie 2 bary auto po odpaleniu pracowalo normalnie nie bylo tez problemow z moca.

Link to comment
Share on other sites

Kolego jak w pasku jest sekwencyjny wtrysk gazu to warto sprawdzić wężyk z podciśnienia,który łączy reduktor z z kolektorem ssącym trzeba go ściągnąć od strony kolektora,popsikać jakąś pianką i zobaczyć czy nie robią się jakieś bańki może w reduktorze puściły membrany możliwe jest też,że nie trzyma już listwa wtryskowa.Aby wykluczyć sprawy związane z gazem najlepiej zakręcić butle gazową lub zdjąć obojętnie który przewód z cewki na wielozaworze w butli odpalić auto niech się przełączy na gaz i niech się on wypali z całego układu aż auto zgaśnie i tak zostawić na dłuższy postój.Jak odpali po tym postoju to wiesz na pewno,że to coś z gazem.Jak będą dalej problemy to szukać w układzie zapłonowym,świece,przewody wn,cewka.

kolego po nocy to odpala pewnie z beny jak i za każdym razem tak ,że to nie LPG

tak jak prawi benyA4 do sprawdzenia pompa i filtr paliwa i vagiem czujnik temperatury.

Link to comment
Share on other sites

Kolego jak w pasku jest sekwencyjny wtrysk gazu to warto sprawdzić wężyk z podciśnienia,który łączy reduktor z z kolektorem ssącym trzeba go ściągnąć od strony kolektora,popsikać jakąś pianką i zobaczyć czy nie robią się jakieś bańki może w reduktorze puściły membrany możliwe jest też,że nie trzyma już listwa wtryskowa.Aby wykluczyć sprawy związane z gazem najlepiej zakręcić butle gazową lub zdjąć obojętnie który przewód z cewki na wielozaworze w butli odpalić auto niech się przełączy na gaz i niech się on wypali z całego układu aż auto zgaśnie i tak zostawić na dłuższy postój.Jak odpali po tym postoju to wiesz na pewno,że to coś z gazem.Jak będą dalej problemy to szukać w układzie zapłonowym,świece,przewody wn,cewka.

kolego po nocy to odpala pewnie z beny jak i za każdym razem tak ,że to nie LPG

tak jak prawi benyA4 do sprawdzenia pompa i filtr paliwa i vagiem czujnik temperatury.

kolego ale jak reduktor lub listwa gazowa puszcza gaz to kolektor ssący będzie po nocy wypełniony gazem i na pewno będą problemy z odpaleniem trzeba będzie długo kręcić albo odpali i zgaśnie.

Link to comment
Share on other sites

tylko po co zaczynac od konca, cisnienie paliwa bardzo latwo sprawdzic wiec zacznij od prostych rzeczy.

Link to comment
Share on other sites

Witam, wczoraj braciak zakręcił zawór w butli, wypalił gaz aż auto zgasło, dziś rano pali go a on dalej to samo, filtry są nowe, czujnik temperatury też jest nowy bo były z nim wcześniej problemy. Wymienione również przewody WN, świeczki są ok, cewka podmieniana z innego adr i dalej to samo. Jutro może uda się podłożyć przepływkę od znajomego. Powiedzcie proszę jak najłatwiej sprawdzić ciśnienie paliwa??? Da się to zrobić vagiem ???

Link to comment
Share on other sites

prosta sprawa bierzesz zwykly manometr nawet taki jak masz do sprawdzania cisnienia w kolach i podlaczasz do wezyka ktory zasila listwe wtryskowa. Nie wiem jak wyglada twoja listwa ale niektore samochody na koncu listwy maja zaworek (wentyl) do sprawdzania cisnienia paliwa, co troche ulatwia sprawe. Nawet jak nie masz zaworka to i tak czynnosc ta jest prosta. Mowi sie ze cisnienie powinno sie sprawdzac zaraz za pompa paliwa ale to wymaga wiecej pracy, wiec jak sie okaze ze na listwie cisnienie jest niskie to wtedy bedziesz sprawdzal bezposrednio na pompie.

Link to comment
Share on other sites

No więc problem jest dalej, brat sprawdzał ciśnienie i jest ponad 4 bary, czyścił także jakiś czujnik położenia wału ale to też nic nie dało, co dalej robić rano jest straszny problem z odpaleniem, dziś przed odpalenie m odpięta została przepływka, zapalił za drugim razem, po czym ją podłączyliśmy w czasie pracy silnika i zaczął się dławić i zgasł. Czy jest jakiś sposób na jej sprawdzenie bo nie mamy skąd podłożyć drugiej ??? Tak się jeszcze zastanawiam, a może to coś od rozrządu, czy mógł przeskoczyć pasek dajmy na to o jeden ząbek, wymieniany był niedawno, jakieś pół roku temu ale nie sprawiał potem żadnych kłopotów.

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia, ewentualnie może być uszczelka pod kolektorem ssącym, nie wiem jakie są w tym silniku może gumowe.

Dodam że też miałem taki problem z A3 silnik 1.8, wszystko sprawdzane i na zimnym albo zapalił i zgasł, albo pracował na 3 gary i nierówno.

Wymieniłem uszczelki jak ręką odjął pali na dotyk i obroty równe na PB i LPG

Link to comment
Share on other sites

Wygląda na to, że zostały te nieszczęsne uszczelki, wężyki i do sprawdzenia mapa wtrysku Pb. Chyba wszelkie inne możliwości już wyczerpaliśmy.

Link to comment
Share on other sites

witam mam ten sam problem co kolega odpala za 3-4 razem dzisiaj odebralem samochod od mechanika poradzil mi zeby uzyc srodek "wins" czyści niby wtryski uznal ze za malo paliwa dochodzi do wtryskow na zimnym silniku jutro bede szukał tego preparatu i zobaczymy czy to zda rezultat a co wy o tym myslicie??

Link to comment
Share on other sites

dla ADR-a jest to normą że pali za trzecim obrotem wału,jak już dłużej kręci to przeważnie pompa paliwa już słaba lub filtr paliwa.

Link to comment
Share on other sites

aa spoko nie doczytałem,trzeba sprawdzić czujnik temp. przed odpaleniem co tam widzi ECU jak i same wtryski być może któryś puszcza i bena wlatuje do komory i go zalewa a w przypadku posiadania LPG odpalić go w trybie awaryjnym z samego LPG może to coś pomoże :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Witam, mój brat ma paska 1.8 adr, ma problem z porannym odpalaniem auta. Zapali, gaśnie praktycznie od razu, potem jeszcze tak ze dwa trzy razy to samo i potem odpala normalnie. Występuje to tylko po dłuższym postoju auta jak silnik jest zupełnie zimny. Na rozgrzanym pali na dotyk. Na gazie również działa bez zarzutu. Dziś podłączałem vag-a, brak błędów, na benzynie wyczułem bardzo delikatnie nierówne obroty. Wałkowałem setki tematów, czyściliśmy przepływkę, przepustnicę, robiliśmy adaptację, już pomysłów brak. Czy miał może ktoś podobny przypadek, mam vag-a więc może mogę sprawdzić jakoś jeszcze jakieś elementy typu przepływomierz itd. Będę wdzięczy za podpowiedzi.

umnie takie cos powodowalo to ze w baku mialem 10 litrow benzyny..dotankowalem jeszcze 20 i sie poprawilo i odpala na dotyk ale po drodze znalazlem jeszcze ze gumka oslona swiecy co sie na nianaklada byla nieszczelna peknieta i nie trzymala sie dobrze....

Link to comment
Share on other sites

witam o ile dobrze mi wiadomo to pod siedzeniem jest od poduszki powietrznej i to raczej nie ma nic wspólnego z paleniem czujnik temp. wymieniony na VAG pokazuje 3 stopnie na zimnym silniku próba zapalenia awaryjnego na gazie to pali bez problemow nalałem dzisiaj środek wynnsa do czyszczenia wtryskiwaczy zobaczymy co będzie jak przejadę ok 100km a i z tym tankowaniem tez nie pomogło było ponad pół baku i nic to samo

Link to comment
Share on other sites

Witam my ostatnio u brata zmieniliśmy przepływkę i pali za drugim razem przy każdym odpalaniu , ale tylko jak długo stoi bo tak pali od strzała, dlaczego za drugim to nie wiem ale była już taka sytuacja wcześniej że 7-8 razy się zdarzało. Zapewne coś jest jeszcze nie tak ale powiedzmy że na razie dobrze że pali za tym drugim.

Link to comment
Share on other sites

witam po wlaniu tego plynu wynn's do czyszczenia wtryskiwaczy jest o niebo lepiej pali nawet nawet tak za 3-4 obrotem silnika a wiec jest dobrze nie gasnie juz tak jak to bylo wczesniej ze sie odpalilo pochodzil okolo 5sekund i zgasl i nawet na mocy przybral ale coz koszt takiej porady kosztowal mnie 210 zl i tu tylko jest ten niedosyt koszt samego plynu to zaledwie 59 zl na opakowaniu pisze ze to jest na 40 l benzyny a mi poradzili zeby dac na 20 do 30 l wieksze dzialanie jest i faktycznie racja a wiec polecam mozecie probowac u mnie pomoglo

---------- Post dopisany 20-10-2012 at 10:54 ---------- Poprzedni post napisany 18-10-2012 at 11:15 ----------

i niestety po paru dniach to samo zas nie pali bledow na silniku nie ma nie wiem co robic a jak sprawdzic pompe paliwa czy daje dobre dzisnienie ??

Link to comment
Share on other sites

Witam. Miałem podobne objawy sprawdź czy nie masz podciśnienia w baku czy dobrze pracuje ten zaworek par spalin nad filtrem powietrza ( powinien co jakiś czas cykać). Bardzo ważne jest sprawdzenie odmy silnika czy jest szczelna. Wychodzi z bloku silnika koło bagnetu oleju 058 103 213 plastikowa rurka która łączy się z gumową rurą 058103221 ta idzie od dołu przed przepustnicę (silnik ADR 1.8 96r. nowsze mają jeszcze tam trójnik musisz sprawdzić schemat odmy Wyniki Szukania w Grafice Google dla http://img.saleepc.ru/etka/AU/156/156103840.png). Jeżeli to jest nie szczelne przepustnica zasysa tam lewe powietrze którego nie widzi przepływomierz i są problemy z odpalaniem i reakcją na naciśnięcie pedału gazu.

Link to comment
Share on other sites

koleszko to że auto ci zgasło po podpięciu wtyczki do przepływomierza to tak ma być znaczy się że przepływomierz odpada, u mnie też wszystko wylkuczyłem pozostały wtryski które sprawdził serwis i powiedział ze leją. Ostatnio dorwałem jeden w idealnym stanie i jest dużo lepiej na zimnym jak ta lala a jak ciepły postoi to jest problem. Powiedziałem sobie koniec szukania starych szrotów co drugi miesiąc kupuję wtrysk i po sprawie :hi:

Link to comment
Share on other sites

hej dzisiaj wyciagnalem wtryski i po przekreceniu kluczyka bez odpalenia powinno podac paliwo przez wtryski tak czy sie myle??

u mnie takiej reakcji nie bylo musze pojechac i na probe zalozyc jakies dobre wtryski i zobaczymy czy leja czy co

Link to comment
Share on other sites

Kilka dni temu wystąpił u mnie podobny objaw. Wyczytałem gdzieś na forum LPG odnoście nieszczelności reduktora, a że miałem zakupiony zestaw membran więc je wymieniłem, wyszczyściłem reduktor (w środku taki syf, że szkoda gadać), sprawdziłem szczelności i odpala od strzała.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...