Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pali za 3-4 razem


cingular

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mój brat ma paska 1.8 adr, ma problem z porannym odpalaniem auta. Zapali, gaśnie praktycznie od razu, potem jeszcze tak ze dwa trzy razy to samo i potem odpala normalnie. Występuje to tylko po dłuższym postoju auta jak silnik jest zupełnie zimny. Na rozgrzanym pali na dotyk. Na gazie również działa bez zarzutu. Dziś podłączałem vag-a, brak błędów, na benzynie wyczułem bardzo delikatnie nierówne obroty. Wałkowałem setki tematów, czyściliśmy przepływkę, przepustnicę, robiliśmy adaptację, już pomysłów brak. Czy miał może ktoś podobny przypadek, mam vag-a więc może mogę sprawdzić jakoś jeszcze jakieś elementy typu przepływomierz itd. Będę wdzięczy za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak w pasku jest sekwencyjny wtrysk gazu to warto sprawdzić wężyk z podciśnienia,który łączy reduktor z z kolektorem ssącym trzeba go ściągnąć od strony kolektora,popsikać jakąś pianką i zobaczyć czy nie robią się jakieś bańki może w reduktorze puściły membrany możliwe jest też,że nie trzyma już listwa wtryskowa.Aby wykluczyć sprawy związane z gazem najlepiej zakręcić butle gazową lub zdjąć obojętnie który przewód z cewki na wielozaworze w butli odpalić auto niech się przełączy na gaz i niech się on wypali z całego układu aż auto zgaśnie i tak zostawić na dłuższy postój.Jak odpali po tym postoju to wiesz na pewno,że to coś z gazem.Jak będą dalej problemy to szukać w układzie zapłonowym,świece,przewody wn,cewka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a cisnienie paliwa sprawdziles ?? ja meczylem sie z czyms podobnym, okazalo sie ze cisnienie bylo zaledwie 2 bary, i zamiast wstrzykiwac mgielke lalo sie . Wymienilem pompe paliwa cisnienie 4 bary i pali na dotyk. Dodam ze nawet jak mialem cisnienie 2 bary auto po odpaleniu pracowalo normalnie nie bylo tez problemow z moca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak w pasku jest sekwencyjny wtrysk gazu to warto sprawdzić wężyk z podciśnienia,który łączy reduktor z z kolektorem ssącym trzeba go ściągnąć od strony kolektora,popsikać jakąś pianką i zobaczyć czy nie robią się jakieś bańki może w reduktorze puściły membrany możliwe jest też,że nie trzyma już listwa wtryskowa.Aby wykluczyć sprawy związane z gazem najlepiej zakręcić butle gazową lub zdjąć obojętnie który przewód z cewki na wielozaworze w butli odpalić auto niech się przełączy na gaz i niech się on wypali z całego układu aż auto zgaśnie i tak zostawić na dłuższy postój.Jak odpali po tym postoju to wiesz na pewno,że to coś z gazem.Jak będą dalej problemy to szukać w układzie zapłonowym,świece,przewody wn,cewka.

kolego po nocy to odpala pewnie z beny jak i za każdym razem tak ,że to nie LPG

tak jak prawi benyA4 do sprawdzenia pompa i filtr paliwa i vagiem czujnik temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak w pasku jest sekwencyjny wtrysk gazu to warto sprawdzić wężyk z podciśnienia,który łączy reduktor z z kolektorem ssącym trzeba go ściągnąć od strony kolektora,popsikać jakąś pianką i zobaczyć czy nie robią się jakieś bańki może w reduktorze puściły membrany możliwe jest też,że nie trzyma już listwa wtryskowa.Aby wykluczyć sprawy związane z gazem najlepiej zakręcić butle gazową lub zdjąć obojętnie który przewód z cewki na wielozaworze w butli odpalić auto niech się przełączy na gaz i niech się on wypali z całego układu aż auto zgaśnie i tak zostawić na dłuższy postój.Jak odpali po tym postoju to wiesz na pewno,że to coś z gazem.Jak będą dalej problemy to szukać w układzie zapłonowym,świece,przewody wn,cewka.

kolego po nocy to odpala pewnie z beny jak i za każdym razem tak ,że to nie LPG

tak jak prawi benyA4 do sprawdzenia pompa i filtr paliwa i vagiem czujnik temperatury.

kolego ale jak reduktor lub listwa gazowa puszcza gaz to kolektor ssący będzie po nocy wypełniony gazem i na pewno będą problemy z odpaleniem trzeba będzie długo kręcić albo odpali i zgaśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko po co zaczynac od konca, cisnienie paliwa bardzo latwo sprawdzic wiec zacznij od prostych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wczoraj braciak zakręcił zawór w butli, wypalił gaz aż auto zgasło, dziś rano pali go a on dalej to samo, filtry są nowe, czujnik temperatury też jest nowy bo były z nim wcześniej problemy. Wymienione również przewody WN, świeczki są ok, cewka podmieniana z innego adr i dalej to samo. Jutro może uda się podłożyć przepływkę od znajomego. Powiedzcie proszę jak najłatwiej sprawdzić ciśnienie paliwa??? Da się to zrobić vagiem ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosta sprawa bierzesz zwykly manometr nawet taki jak masz do sprawdzania cisnienia w kolach i podlaczasz do wezyka ktory zasila listwe wtryskowa. Nie wiem jak wyglada twoja listwa ale niektore samochody na koncu listwy maja zaworek (wentyl) do sprawdzania cisnienia paliwa, co troche ulatwia sprawe. Nawet jak nie masz zaworka to i tak czynnosc ta jest prosta. Mowi sie ze cisnienie powinno sie sprawdzac zaraz za pompa paliwa ale to wymaga wiecej pracy, wiec jak sie okaze ze na listwie cisnienie jest niskie to wtedy bedziesz sprawdzal bezposrednio na pompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc problem jest dalej, brat sprawdzał ciśnienie i jest ponad 4 bary, czyścił także jakiś czujnik położenia wału ale to też nic nie dało, co dalej robić rano jest straszny problem z odpaleniem, dziś przed odpalenie m odpięta została przepływka, zapalił za drugim razem, po czym ją podłączyliśmy w czasie pracy silnika i zaczął się dławić i zgasł. Czy jest jakiś sposób na jej sprawdzenie bo nie mamy skąd podłożyć drugiej ??? Tak się jeszcze zastanawiam, a może to coś od rozrządu, czy mógł przeskoczyć pasek dajmy na to o jeden ząbek, wymieniany był niedawno, jakieś pół roku temu ale nie sprawiał potem żadnych kłopotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia, ewentualnie może być uszczelka pod kolektorem ssącym, nie wiem jakie są w tym silniku może gumowe.

Dodam że też miałem taki problem z A3 silnik 1.8, wszystko sprawdzane i na zimnym albo zapalił i zgasł, albo pracował na 3 gary i nierówno.

Wymieniłem uszczelki jak ręką odjął pali na dotyk i obroty równe na PB i LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że zostały te nieszczęsne uszczelki, wężyki i do sprawdzenia mapa wtrysku Pb. Chyba wszelkie inne możliwości już wyczerpaliśmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam ten sam problem co kolega odpala za 3-4 razem dzisiaj odebralem samochod od mechanika poradzil mi zeby uzyc srodek "wins" czyści niby wtryski uznal ze za malo paliwa dochodzi do wtryskow na zimnym silniku jutro bede szukał tego preparatu i zobaczymy czy to zda rezultat a co wy o tym myslicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla ADR-a jest to normą że pali za trzecim obrotem wału,jak już dłużej kręci to przeważnie pompa paliwa już słaba lub filtr paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aa spoko nie doczytałem,trzeba sprawdzić czujnik temp. przed odpaleniem co tam widzi ECU jak i same wtryski być może któryś puszcza i bena wlatuje do komory i go zalewa a w przypadku posiadania LPG odpalić go w trybie awaryjnym z samego LPG może to coś pomoże :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mój brat ma paska 1.8 adr, ma problem z porannym odpalaniem auta. Zapali, gaśnie praktycznie od razu, potem jeszcze tak ze dwa trzy razy to samo i potem odpala normalnie. Występuje to tylko po dłuższym postoju auta jak silnik jest zupełnie zimny. Na rozgrzanym pali na dotyk. Na gazie również działa bez zarzutu. Dziś podłączałem vag-a, brak błędów, na benzynie wyczułem bardzo delikatnie nierówne obroty. Wałkowałem setki tematów, czyściliśmy przepływkę, przepustnicę, robiliśmy adaptację, już pomysłów brak. Czy miał może ktoś podobny przypadek, mam vag-a więc może mogę sprawdzić jakoś jeszcze jakieś elementy typu przepływomierz itd. Będę wdzięczy za podpowiedzi.

umnie takie cos powodowalo to ze w baku mialem 10 litrow benzyny..dotankowalem jeszcze 20 i sie poprawilo i odpala na dotyk ale po drodze znalazlem jeszcze ze gumka oslona swiecy co sie na nianaklada byla nieszczelna peknieta i nie trzymala sie dobrze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam o ile dobrze mi wiadomo to pod siedzeniem jest od poduszki powietrznej i to raczej nie ma nic wspólnego z paleniem czujnik temp. wymieniony na VAG pokazuje 3 stopnie na zimnym silniku próba zapalenia awaryjnego na gazie to pali bez problemow nalałem dzisiaj środek wynnsa do czyszczenia wtryskiwaczy zobaczymy co będzie jak przejadę ok 100km a i z tym tankowaniem tez nie pomogło było ponad pół baku i nic to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam my ostatnio u brata zmieniliśmy przepływkę i pali za drugim razem przy każdym odpalaniu , ale tylko jak długo stoi bo tak pali od strzała, dlaczego za drugim to nie wiem ale była już taka sytuacja wcześniej że 7-8 razy się zdarzało. Zapewne coś jest jeszcze nie tak ale powiedzmy że na razie dobrze że pali za tym drugim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam po wlaniu tego plynu wynn's do czyszczenia wtryskiwaczy jest o niebo lepiej pali nawet nawet tak za 3-4 obrotem silnika a wiec jest dobrze nie gasnie juz tak jak to bylo wczesniej ze sie odpalilo pochodzil okolo 5sekund i zgasl i nawet na mocy przybral ale coz koszt takiej porady kosztowal mnie 210 zl i tu tylko jest ten niedosyt koszt samego plynu to zaledwie 59 zl na opakowaniu pisze ze to jest na 40 l benzyny a mi poradzili zeby dac na 20 do 30 l wieksze dzialanie jest i faktycznie racja a wiec polecam mozecie probowac u mnie pomoglo

---------- Post dopisany 20-10-2012 at 10:54 ---------- Poprzedni post napisany 18-10-2012 at 11:15 ----------

i niestety po paru dniach to samo zas nie pali bledow na silniku nie ma nie wiem co robic a jak sprawdzic pompe paliwa czy daje dobre dzisnienie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...