sebolnet Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Witam! Jestem po wymianie wyświetlacza FIS-a w moim Audi i mam problem z ustawieniem wskazówek tak aby prawidłowo pokazywały zakres po włączeniu stacyjki od 0 do ... przy zakładaniu wskazówek nie idzie trafi dokładnie. Jak je ustawic. Czytałem że można zrobic to VAGiem jakiś test wskazówki przesuną sie na połowe zegarów i wtedy można je wypiac i wspiąc poprawnie. Czy ktoś może pomóc?
done Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Uruchamiasz Vag - instruments 17 - outputest i start. Wskazówki powędrują do końca skali i wrócą do pionu. W tym momencie wkładasz wskazówkę do pionu i kończysz test vag-a. 1
pox Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Z tego co pamiętam to do pionu ustawiają się temperatury i poziom paliwa, natomiast prędkościomierz na 100km\h a obrotomierz na 3000 1
krzysiekml Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 Z tego co pamiętam to do pionu ustawiają się temperatury i poziom paliwa, natomiast prędkościomierz na 100km\h a obrotomierz na 3000 dokładnie tak
sebolnet Opublikowano 24 Września 2012 Autor Opublikowano 24 Września 2012 to dosyc ważne czy na połowie zakresu czy inaczej w każdym razie jutro bede ukladał wskazówki jak należy pozdrawiam Wszystkie małe zegary środek (Ładowanie akumulatora, temperatura oleju, paliwo, temperatura cieczy chłodzącej) a predkościomierz 100 obrotościomierz 3000? Dobrze rozumiem? ---------- Post dopisany 24-09-2012 at 12:35 ---------- Poprzedni post napisany 19-09-2012 at 22:55 ---------- Jestem po ustawieniu i teście w VAG-u wskazówek i problem jest ze wskazówką ładowania akumulatora i temperatury oleju silnikowego (taka wersja z dodatkowymi zegarami po lewej i prawej stronie) te wskazówki nie poruszają się jak pozostałe w teście. Test wykonywałem programem polski VAG 4,9 może to jego wina dodam że wskazania akumulatora i temperatura oleju w czasie jazdy działa poprawnie.
grippen Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 u mnie też jak wykonam test zegarów wskazówki od temperatury oleju oraz ładowanie nie poruszają się więc chyba tak ma być
pox Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Z tego filmiku wynika że temperatura oleju i napięcie akumulatora nie podlegają pod ten test
sebolnet Opublikowano 24 Września 2012 Autor Opublikowano 24 Września 2012 pytanie jak ustawic te wskazówki czy ich nie trzeba ustawiac czy może w innym miejscu
pox Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 A Zegary masz w samochodzie czy na stole? Napięcie możesz porównać z VAGiem, w blokach pomiarowych masz podaną wartość napięcia, natomiast temperatura oleju będzie porównywalna z temperaturą silnika pod warunkiem spokojnej jazdy.
Mariusz Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Ja robiłam outputest u siebie w B5 2000r i wszystkie skazówki stoją pionowo obrotomierz i prędkościomierz tez licznik 1/2 fisa VDO.
GreGoriO Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Ja robiłam outputest u siebie i wszystkie skazówki stoją pionowo obrotomierz i prędkościomierz tez licznik 1/2 fisa VDO. piszecie o dwóch różnych nadwoziach.....jeden ma B5 a drugi B6..... popraw TAG w pytaniu....
bin85 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Bo w dieslu akurat 3000 obr jest w połowie, ma by tak jak napisał kolega pox. Temp. oleju i wskaźnik napięcia przechodzą test dopiero w liczniku po lifcie z białym podświetlaniem
sebolnet Opublikowano 3 Października 2012 Autor Opublikowano 3 Października 2012 Wskazówki ustawione (1.9 TDI AFN 110KM 98/99r.) dokładnie do pionu - środek zegarów. Wskaźnik naładowania akumulatora też na środek i wtedy pomiary będą prawidłowe. Temperatura oleju ustawiona tak aby po włączeniu stacyjki pokazywała trochę poniżej 0 tak jest w licznikach oryginalnych - najlepiej po ustawieniu temperatury płynu chłodzącego tak samo ustawić wskazówkę temperatury oleju. Przy okazji wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego oraz termostat (nawalił) i przy próbie szczelności układu test z ciśnieniem okazało się, że chłodnica puściła na złączach aluminium - plastik. Więc wymiana chłodnicy... Stara wyglądała faktycznie beznadziejnie od spodu. Praktycznie aluminium zamieniło się w papier po dotknięciu sypało się jak piasek. Dobrze, że wyszło to teraz a nie w trasie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się