Jump to content
IGNORED

Ustawienie wskazówek zegarów po wymianie wyświetlacza FIS


Recommended Posts

Posted

Witam!

Jestem po wymianie wyświetlacza FIS-a w moim Audi i mam problem z ustawieniem wskazówek tak aby prawidłowo pokazywały zakres po włączeniu stacyjki od 0 do ... przy zakładaniu wskazówek nie idzie trafi dokładnie. Jak je ustawic. Czytałem że można zrobic to VAGiem jakiś test wskazówki przesuną sie na połowe zegarów i wtedy można je wypiac i wspiąc poprawnie. Czy ktoś może pomóc?

Posted

Uruchamiasz Vag - instruments 17 - outputest i start. Wskazówki powędrują do końca skali i wrócą do pionu. W tym momencie wkładasz wskazówkę do pionu i kończysz test vag-a.

  • Upvote 1
Posted

Z tego co pamiętam to do pionu ustawiają się temperatury i poziom paliwa, natomiast prędkościomierz na 100km\h a obrotomierz na 3000

  • Upvote 1
Posted
Z tego co pamiętam to do pionu ustawiają się temperatury i poziom paliwa, natomiast prędkościomierz na 100km\h a obrotomierz na 3000

dokładnie tak :thumbup1:

Posted

to dosyc ważne czy na połowie zakresu czy inaczej w każdym razie jutro bede ukladał wskazówki jak należy

pozdrawiam

Wszystkie małe zegary środek (Ładowanie akumulatora, temperatura oleju, paliwo, temperatura cieczy chłodzącej) a predkościomierz 100 obrotościomierz 3000? Dobrze rozumiem?

---------- Post dopisany 24-09-2012 at 12:35 ---------- Poprzedni post napisany 19-09-2012 at 22:55 ----------

Jestem po ustawieniu i teście w VAG-u wskazówek i problem jest ze wskazówką ładowania akumulatora i temperatury oleju silnikowego (taka wersja z dodatkowymi zegarami po lewej i prawej stronie) te wskazówki nie poruszają się jak pozostałe w teście. Test wykonywałem programem polski VAG 4,9 może to jego wina dodam że wskazania akumulatora i temperatura oleju w czasie jazdy działa poprawnie.

Posted

u mnie też jak wykonam test zegarów wskazówki od temperatury oleju oraz ładowanie nie poruszają się więc chyba tak ma być :whistling:

Posted

Z tego filmiku wynika że temperatura oleju i napięcie akumulatora nie podlegają pod ten test

Posted

A Zegary masz w samochodzie czy na stole?

Napięcie możesz porównać z VAGiem, w blokach pomiarowych masz podaną wartość napięcia, natomiast temperatura oleju będzie porównywalna z temperaturą silnika pod warunkiem spokojnej jazdy.

Posted

Ja robiłam outputest u siebie w B5 2000r i wszystkie skazówki stoją pionowo obrotomierz i prędkościomierz tez licznik 1/2 fisa VDO.

Posted
Ja robiłam outputest u siebie i wszystkie skazówki stoją pionowo obrotomierz i prędkościomierz tez licznik 1/2 fisa VDO.

piszecie o dwóch różnych nadwoziach.....jeden ma B5 a drugi B6.....

popraw TAG w pytaniu....

Posted

Bo w dieslu akurat 3000 obr jest w połowie, ma by tak jak napisał kolega pox. Temp. oleju i wskaźnik napięcia przechodzą test dopiero w liczniku po lifcie z białym podświetlaniem

Posted

Wskazówki ustawione (1.9 TDI AFN 110KM 98/99r.) dokładnie do pionu - środek zegarów. Wskaźnik naładowania akumulatora też na środek i wtedy pomiary będą prawidłowe. Temperatura oleju ustawiona tak aby po włączeniu stacyjki pokazywała trochę poniżej 0 tak jest w licznikach oryginalnych - najlepiej po ustawieniu temperatury płynu chłodzącego tak samo ustawić wskazówkę temperatury oleju.

Przy okazji wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego oraz termostat (nawalił) i przy próbie szczelności układu test z ciśnieniem okazało się, że chłodnica puściła na złączach aluminium - plastik. Więc wymiana chłodnicy... Stara wyglądała faktycznie beznadziejnie od spodu. Praktycznie aluminium zamieniło się w papier po dotknięciu sypało się jak piasek. Dobrze, że wyszło to teraz a nie w trasie.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...