sebolnet Posted September 17, 2012 Posted September 17, 2012 Witam! Jestem po wymianie wyświetlacza FIS-a w moim Audi i mam problem z ustawieniem wskazówek tak aby prawidłowo pokazywały zakres po włączeniu stacyjki od 0 do ... przy zakładaniu wskazówek nie idzie trafi dokładnie. Jak je ustawic. Czytałem że można zrobic to VAGiem jakiś test wskazówki przesuną sie na połowe zegarów i wtedy można je wypiac i wspiąc poprawnie. Czy ktoś może pomóc?
done Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 Uruchamiasz Vag - instruments 17 - outputest i start. Wskazówki powędrują do końca skali i wrócą do pionu. W tym momencie wkładasz wskazówkę do pionu i kończysz test vag-a. 1
pox Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 Z tego co pamiętam to do pionu ustawiają się temperatury i poziom paliwa, natomiast prędkościomierz na 100km\h a obrotomierz na 3000 1
krzysiekml Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Z tego co pamiętam to do pionu ustawiają się temperatury i poziom paliwa, natomiast prędkościomierz na 100km\h a obrotomierz na 3000 dokładnie tak
sebolnet Posted September 24, 2012 Author Posted September 24, 2012 to dosyc ważne czy na połowie zakresu czy inaczej w każdym razie jutro bede ukladał wskazówki jak należy pozdrawiam Wszystkie małe zegary środek (Ładowanie akumulatora, temperatura oleju, paliwo, temperatura cieczy chłodzącej) a predkościomierz 100 obrotościomierz 3000? Dobrze rozumiem? ---------- Post dopisany 24-09-2012 at 12:35 ---------- Poprzedni post napisany 19-09-2012 at 22:55 ---------- Jestem po ustawieniu i teście w VAG-u wskazówek i problem jest ze wskazówką ładowania akumulatora i temperatury oleju silnikowego (taka wersja z dodatkowymi zegarami po lewej i prawej stronie) te wskazówki nie poruszają się jak pozostałe w teście. Test wykonywałem programem polski VAG 4,9 może to jego wina dodam że wskazania akumulatora i temperatura oleju w czasie jazdy działa poprawnie.
grippen Posted September 24, 2012 Posted September 24, 2012 u mnie też jak wykonam test zegarów wskazówki od temperatury oleju oraz ładowanie nie poruszają się więc chyba tak ma być
pox Posted September 24, 2012 Posted September 24, 2012 Z tego filmiku wynika że temperatura oleju i napięcie akumulatora nie podlegają pod ten test
sebolnet Posted September 24, 2012 Author Posted September 24, 2012 pytanie jak ustawic te wskazówki czy ich nie trzeba ustawiac czy może w innym miejscu
pox Posted September 24, 2012 Posted September 24, 2012 A Zegary masz w samochodzie czy na stole? Napięcie możesz porównać z VAGiem, w blokach pomiarowych masz podaną wartość napięcia, natomiast temperatura oleju będzie porównywalna z temperaturą silnika pod warunkiem spokojnej jazdy.
Mariusz Posted September 24, 2012 Posted September 24, 2012 Ja robiłam outputest u siebie w B5 2000r i wszystkie skazówki stoją pionowo obrotomierz i prędkościomierz tez licznik 1/2 fisa VDO.
GreGoriO Posted September 24, 2012 Posted September 24, 2012 Ja robiłam outputest u siebie i wszystkie skazówki stoją pionowo obrotomierz i prędkościomierz tez licznik 1/2 fisa VDO. piszecie o dwóch różnych nadwoziach.....jeden ma B5 a drugi B6..... popraw TAG w pytaniu....
bin85 Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 Bo w dieslu akurat 3000 obr jest w połowie, ma by tak jak napisał kolega pox. Temp. oleju i wskaźnik napięcia przechodzą test dopiero w liczniku po lifcie z białym podświetlaniem
sebolnet Posted October 3, 2012 Author Posted October 3, 2012 Wskazówki ustawione (1.9 TDI AFN 110KM 98/99r.) dokładnie do pionu - środek zegarów. Wskaźnik naładowania akumulatora też na środek i wtedy pomiary będą prawidłowe. Temperatura oleju ustawiona tak aby po włączeniu stacyjki pokazywała trochę poniżej 0 tak jest w licznikach oryginalnych - najlepiej po ustawieniu temperatury płynu chłodzącego tak samo ustawić wskazówkę temperatury oleju. Przy okazji wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego oraz termostat (nawalił) i przy próbie szczelności układu test z ciśnieniem okazało się, że chłodnica puściła na złączach aluminium - plastik. Więc wymiana chłodnicy... Stara wyglądała faktycznie beznadziejnie od spodu. Praktycznie aluminium zamieniło się w papier po dotknięciu sypało się jak piasek. Dobrze, że wyszło to teraz a nie w trasie.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now