Dedownik Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 Witam, od paru tygodni jestem szczesliwym ( jak na razie ) posiadaczem Audi A4 B6 1.9 TDI AVF. Zauważyłem taka oto przypadłość. Otóż przy włączonym nawiewie - bez względu klima czy zwykły nawiem- czuć bardzo intensywny zapach spalin. Ponadto na postoju przy pracującym silniku i otwartej szybie również ostro śmierdzi. W związku z powyzszym mam prośbe o ewentualną podpowiedź gdzie leży problem i jak się go pozbyć, ewentualnie polecić jakiegoś ogarnietego mechanika z wawy. Jest to moje pierwsze auto z Inglostad i pierwszy diesel więc nie mam doświadczenia z tego typu jednostkami. Z góry dzięki za konstruktywne wypowiedzi.
dragon44 Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 Pewnie jakaś nieszczelność na wydechu jest, dlatego czuć spaliny, trzeba wejść pod auto i zobaczyć. Warto też dopłacić troche i zamiast zwykłego filterka przeciwpyłkowego założyć ten z węglem aktywnym, potrafi wyłapać sporo zapachów z zewnątrz.
dante0018 Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 Sprawdź łącznik elastyczny wydechu przy turbo
Dedownik Opublikowano 6 Października 2012 Autor Opublikowano 6 Października 2012 Sorry ze odswiezam... Na wstepie dzieki za odpowiedzi. Bylem u mechanika, ktory obejrzal wydech i stwierdzil ze przy takich objawach nie jest to kwestia ukladu wydechowego, gdyz smrod czuc przy wlaczonej klimie i natychmiast po wlaczeniu nadmuchu. Wedlug mechanika winna jest uszczelka pod glowica... Czy ktos sie orientuje na ile to moze byc prawda? Fachman do ktorego sie udalem (przypadkowo) nie sprawial wrazenia zbyt kompetentnego (nie bede sie rozpisywal dlaczego). Jezeli ktos borykal sie z podobnym problemem to prosze o jakies opinie. Pzdr
grzes1150 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Sorry ze odswiezam...Na wstepie dzieki za odpowiedzi. Bylem u mechanika, ktory obejrzal wydech i stwierdzil ze przy takich objawach nie jest to kwestia ukladu wydechowego, gdyz smrod czuc przy wlaczonej klimie i natychmiast po wlaczeniu nadmuchu. Wedlug mechanika winna jest uszczelka pod glowica... Czy ktos sie orientuje na ile to moze byc prawda? Fachman do ktorego sie udalem (przypadkowo) nie sprawial wrazenia zbyt kompetentnego (nie bede sie rozpisywal dlaczego). Jezeli ktos borykal sie z podobnym problemem to prosze o jakies opinie. Pzdr Większego blefu nie słyszałem ... ---------- Post dopisany at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany at 16:55 ---------- Może gdzieś przepuszczać koło EGRa
Dedownik Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 Hahaha. Rozumiem, ze Szanowny Pan Mechanik zna się na rzeczy W ramach ciekawostki dodam, ze jest to "fachowiec", który postanowił odejść z ASO Audi w Warszawie i przejść na "swoje"... W środę jadę do serwisu, więc w końcu przyczyna zostanie zdiagnozowana.
DeeJay_Kill Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 łącznik elastyczny jak na mój gust.
mA4celi Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 ciekaw jestem ostatecznej diagnozy - co było faktyczną przyczyną
pacian Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Miałem taki sam problem i tak jak koledzy wyzej piszą moze to byc łacznik elastyczny. U mnie wymiana pomogła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się