wladi Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 To jakbys byl z Wroclawia to bym Ci to w 20min zrobil. Ostatnio u siebie robilem. Zczytujesz piny sprzetem do licznikow i pozniej vasem lub vcds kodujesz immo i przejmujesz vin z auta do nowych zegarow. I wsio hula.Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 No kumam ale nie wiem co jest u mnie nie tak, chłopaki robili mi to wszystko ale vcds nie chce przyjąć pinu starych liczników przy kodowaniu. Pin co prawda niby przyjmuje ale potem rozłącza się może to wina starszego programu:whistling:
Gość cwiara Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Temat ten dotyczy zegarow od B8 wiec nie zasmiecajmy. Jak cos to na PW. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
wladi Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Temat ten dotyczy zegarow od B8 wiec nie zasmiecajmy. Jak cos to na PW.Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Oki sorki za OT:hi:
cool506 Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 cos sie dowiedzieliscie w sprawie zegarow kolor b8??
wrclaguna Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 cos sie dowiedzieliscie w sprawie zegarow kolor b8?? Kupujesz z pewnego zrodła kolor jedziesz do ASO sciagaja OCHRONE KOMPONENTU i wtedy koduja wszystkie twoje dane nawet z przebiegiem .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się