Faster84 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Witam planuje kupic N75 gdyz czyszczenie go nic mi nie pomoglo a i jeszcze go zlozylem zle, moje pytanie brzmi czy ten PIERBURG ZAWÓR TURBO N75 AUDI SEAT SKODA VW TDI (2603256491) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. bedzie pasowal do AFN? a zawor zlorzylem tak czy ma to jakies znaczenie? dodam tez ze powodem zmiany zaworka jest blad 575 turbina czyszczona i dalej mam predkosc max 130 i turbo w stan awaryjny
rookie Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Ja musiałem mieć czyszczone turbo 2 razy, żeby pozbyć się notlaufu. Podmieniałeś zaworki swoją drogą?
Faster84 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Opublikowano 23 Września 2012 wlasnie nie bo czytalem ze jak podmieniemoge uszkodzi ten n18
dante0018 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Zaworka nie da sie zle zlozyc Nie ma znaczenia w ktora strone jest glowka. patrz tylko czy wtyczka pasuje.
dante0018 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 POdmienic n18 tez mozesz. nic nie powinno m u sie stac
Faster84 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Opublikowano 23 Września 2012 aha czyli ten link co dalem to dobry bedzie?
goldi Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 w turbinie czasem odwrotnie pierścienia nie założyłęś pokaż log 11 dynamiczny ---------- Post dopisany at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany at 20:22 ---------- i zdecyduj sie w innym wątku piszesz dziśiaj że turbina czyszczona a w drugim temacie napisałęś gdzie możesz turbinę ją wyczyścic więc sie zdecyduj
OLIVER Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Witam planuje kupic N75 gdyz czyszczenie go nic mi nie pomoglo a i jeszcze go zlozylem zle, moje pytanie brzmi czy ten PIERBURG ZAWÓR TURBO N75 AUDI SEAT SKODA VW TDI (2603256491) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. bedzie pasowal do AFN?a zawor zlorzylem tak czy ma to jakies znaczenie? http://img20.allegroimg.pl/photos/oryginal/26/02/03/51/2602035114 dodam tez ze powodem zmiany zaworka jest blad 575 turbina czyszczona i dalej mam predkosc max 130 i turbo w stan awaryjny Ori zawór N75 do AFN to taki ZAWÓR TURBINY EGR VW AUDI SEAT 1H0906627A N75 NOWY (2646554404) - motoAllegro Ten co Ty podałeś to ma wtyczkę inną , chyba ze już masz coś kombinowane i masz zmieniony zawór i wtyczkę a jak nie to w ASO mozna podobno dokupić taką wtyczkę koszt coś około 30-40zł o ile dobrze pamiętam Znalazłem numer tej wtyczki ....1J0 973722... cena 34zł
Faster84 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Opublikowano 23 Września 2012 kolego mialem czyszczone turbo ale nic nie pomoglo wiec dlatego pytam ---------- Post dopisany at 00:25 ---------- Poprzedni post napisany at 00:23 ---------- a oto moje logi 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Sztomel Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Albo masz problem z przepływką albo sporą nieszczelność w układzie podciśnień.
Faster84 Opublikowano 24 Września 2012 Autor Opublikowano 24 Września 2012 co dokladnie mam sprawdzic ? nigdzie nie mam oleju auto nie kopci. a co powiesz na te logi? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Sztomel Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Dwa ostatnie linki nie są aktywne więc nie można zobaczyć logów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się