Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko pali na ciepłym (logi statyczne)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Logi statyczne MB

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Logi statyczne BS

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Jesli cos zle zrobilem napiszcie i ewentualnie jesli jakies logi mam zrobic tez napiszcie

Opublikowano

Kąt wtrysku do ustawienia. Wtryskiwacze mają już spore korekcje.

Opublikowano

A czy w logach wychodzi to ze np pompa wymaga regeneracji ? I jak rozumiec ze wtryski maja spore korekcje ? Sory za laickie pytania.

---------- Post dopisany 25-09-2012 at 09:35 ---------- Poprzedni post napisany 24-09-2012 at 23:28 ----------

czyli ustawic kat wtrysku i juz powinno byc lepiej ?

---------- Post dopisany at 09:50 ---------- Poprzedni post napisany at 09:35 ----------

Sory ze tak pisze ale jutro wyjezdzam za granice a musze zostawic sprawny samochod.

Znalazlem jeszcze na forum takie cos

Zamieszczone przez wtct

Witam,

Jaki przedział poprawnych wartości kąta dla AHF?

Dodam, że silnik na ciepłym ma problem odpalić.

Takie same czyli 49-54,z tym ze u Ciebie regulacja odbywa sie śrubami na kole pompy.

Na palenie cieplego silnika kat wtrysku ma male znaczenie.

Za to to może pomóc:

wybieramy 1-engine

11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233 (napewno pasuje do wszystkich na VP-37)

10 adaptacja

kanal 5 wpisz 32999

Czy to moze pomoc ?

---------- Post dopisany at 10:52 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ----------

Jeszcze dodam film ktory pokazuje jak samochod odpala zaraz po zgaszeniu

Opublikowano

odepnij czujnik temperatury i spróbuj odpalic.Jak bedzie poprawa to pompa do remontu lub zmienic w mapie dawke rozruchowa

Opublikowano
odepnij czujnik temperatury i spróbuj odpalic.Jak bedzie poprawa to pompa do remontu lub zmienic w mapie dawke rozruchowa

Silnik wzdłużny nie ma takiej mapki nawet, którą się zmienia. :wink: Poprzeczny i owszem.

Opublikowano
odepnij czujnik temperatury i spróbuj odpalic.Jak bedzie poprawa to pompa do remontu lub zmienic w mapie dawke rozruchowa

Silnik wzdłużny nie ma takiej mapki nawet, którą się zmienia. :wink: Poprzeczny i owszem.

ma ma :wink:

kilka AFN-ów w A4 uleczyłem z przypadłości problemów z paleniem na ciepło

Opublikowano

Skoro tak mówisz, musiałbym sobie konkretny soft otworzyć i spojrzeć. W tych na pompowtryskach jest już jednak zróżnicowane.

Opublikowano
Skoro tak mówisz, musiałbym sobie konkretny soft otworzyć i spojrzeć. W tych na pompowtryskach jest już jednak zróżnicowane.

każdy ma dawkę rozruchową , kwestia tylko jaką :wink:

Opublikowano

chodzi o czujnik temperatury paliwa ?

Opublikowano
chodzi o czujnik temperatury paliwa ?
G62 czyli temperatury cieczy chlodzącej
Opublikowano

czyli zlokalizowac i wypiac czujnik g62 tak ?

Opublikowano
czyli zlokalizowac i wypiac czujnik g62 tak ?
tak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...