mati101086 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Logi statyczne MB Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi statyczne BS Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jesli cos zle zrobilem napiszcie i ewentualnie jesli jakies logi mam zrobic tez napiszcie
Pandzior Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Kąt wtrysku do ustawienia. Wtryskiwacze mają już spore korekcje.
mati101086 Opublikowano 25 Września 2012 Autor Opublikowano 25 Września 2012 A czy w logach wychodzi to ze np pompa wymaga regeneracji ? I jak rozumiec ze wtryski maja spore korekcje ? Sory za laickie pytania. ---------- Post dopisany 25-09-2012 at 09:35 ---------- Poprzedni post napisany 24-09-2012 at 23:28 ---------- czyli ustawic kat wtrysku i juz powinno byc lepiej ? ---------- Post dopisany at 09:50 ---------- Poprzedni post napisany at 09:35 ---------- Sory ze tak pisze ale jutro wyjezdzam za granice a musze zostawic sprawny samochod. Znalazlem jeszcze na forum takie cos Zamieszczone przez wtct Witam, Jaki przedział poprawnych wartości kąta dla AHF? Dodam, że silnik na ciepłym ma problem odpalić. Takie same czyli 49-54,z tym ze u Ciebie regulacja odbywa sie śrubami na kole pompy. Na palenie cieplego silnika kat wtrysku ma male znaczenie. Za to to może pomóc: wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233 (napewno pasuje do wszystkich na VP-37) 10 adaptacja kanal 5 wpisz 32999 Czy to moze pomoc ? ---------- Post dopisany at 10:52 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ---------- Jeszcze dodam film ktory pokazuje jak samochod odpala zaraz po zgaszeniu
Wihajster Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 odepnij czujnik temperatury i spróbuj odpalic.Jak bedzie poprawa to pompa do remontu lub zmienic w mapie dawke rozruchowa
szogun0 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 odepnij czujnik temperatury i spróbuj odpalic.Jak bedzie poprawa to pompa do remontu lub zmienic w mapie dawke rozruchowa Silnik wzdłużny nie ma takiej mapki nawet, którą się zmienia. Poprzeczny i owszem.
spanky Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 odepnij czujnik temperatury i spróbuj odpalic.Jak bedzie poprawa to pompa do remontu lub zmienic w mapie dawke rozruchowa Silnik wzdłużny nie ma takiej mapki nawet, którą się zmienia. Poprzeczny i owszem. ma ma kilka AFN-ów w A4 uleczyłem z przypadłości problemów z paleniem na ciepło
szogun0 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Skoro tak mówisz, musiałbym sobie konkretny soft otworzyć i spojrzeć. W tych na pompowtryskach jest już jednak zróżnicowane.
spanky Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Skoro tak mówisz, musiałbym sobie konkretny soft otworzyć i spojrzeć. W tych na pompowtryskach jest już jednak zróżnicowane. każdy ma dawkę rozruchową , kwestia tylko jaką
mati101086 Opublikowano 27 Września 2012 Autor Opublikowano 27 Września 2012 chodzi o czujnik temperatury paliwa ?
Wihajster Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 chodzi o czujnik temperatury paliwa ?G62 czyli temperatury cieczy chlodzącej
mati101086 Opublikowano 27 Września 2012 Autor Opublikowano 27 Września 2012 czyli zlokalizowac i wypiac czujnik g62 tak ?
Wihajster Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 czyli zlokalizowac i wypiac czujnik g62 tak ?tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się