Grzehus Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Witam, Mam problem ze wskaźnikami. Po krótce - zamontowałem manetkę do pełnego fisu i manetkę tempomatu, połączyłem się z grupą "instruments" i zaczęła się dyskoteka, diody czujnika ciśnienia w oponach - jeszcze przed adaptacją. Przed adaptacją miałem wartość 30110 (pierwsza liczba odpowiada za rodzaj podświetlenia czyli "po zapłonie" czy "po światłach") i wynikało z tego że wskazówki i tarcze powinny być podświetlone po włączeniu zapłonu. U mnie podświetlają się tylko wskazówki. Po zmianie na 21010 uruchomiłem pełen FIS, podświetliły się same tarcze "po zapłonie". Zmiana na 1xxxx podświetliła same wskazówki. Powrót na 3xxxx nic nie zmienił. Tempomat i Fis uruchomiłem poprawnie - wszystko działa (kodowanie w kodowaniu, adaptacja w adaptacji, logowanie w logowaniu - sprawdzane wielokrotnie). Dioda czujnika ciśnienia w oponach robi za lampkę choinkową (z losową częstotliwością) Brak podświetlenia tarczy "po zapłonie". Próbowałem w adaptacji w kanale 61 (jeżeli dobrze pamiętam) odjąć wartość 512 - sterownik nie przyjmuję (3331-512=2819), po teście tylko dodaje (=3843) - zapisywałem taką wartość i powracałem do 3331 - bez zmian Instrumenty, silnik nie mają błędów na VAG Czy można coś jeszcze zrobić softem? Czy wyjmować licznik i szukać zimnych lutów itp. ? ---------- Post dopisany 30-09-2012 at 08:58 ---------- Poprzedni post napisany 28-09-2012 at 08:29 ---------- Naprawdę, nie wie nikt czy można coś zrobić od strony softu, coś jeszcze sprawdzić ?
Grzehus Opublikowano 12 Października 2012 Autor Opublikowano 12 Października 2012 Nie mam zdjęcia, ale to jest taki emblemat miga nad obrotomierzem na tablicy a nie na FIS-ie - po lewej stronie obok wskaźnika włączenia tempomatu ---------- Post dopisany 12-10-2012 at 09:14 ---------- Poprzedni post napisany 30-09-2012 at 14:16 ---------- Do objawów powyższych doszły problemy z obrotomierzem - klatkowanie/zacinanie wskazówki. Pojawiło się "cześciowe" podświetlenie tarcz "po zapłonie"(ok. 10% mocy podświetlenia "po światłach") Nadal brak błedów. Dużym problemem jest zmiana licznika z mono na kolor dla RB8? Gdzie w Warmińsko-Mazurskim (ew. 3-city)można by to zrobić ? Jaki koszt i czas ?
wrclaguna Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 A moze masz sterownik 65 ? sprawdzałes ?
Grzehus Opublikowano 12 Października 2012 Autor Opublikowano 12 Października 2012 Nie sprawdzałem 65, nie mam dobrego dostępu do VCDS-a - muszę się umawiać i płacić za podłączenie, a i tak nie bardzo chłopaki ogarniają (propozycja zaklejenia lub wylutowania diody). Z resztą za dużo tu losowych zdarzeń z licznikiem. Ktoś kto zna się na licznikach może też i sprawdzić czy to nie wina ew. sterownika 65. Ponawiam swoje pytanie, odnośnie specjalisty od liczników. Dużym problemem jest zmiana licznika z mono na kolor dla RB8? Gdzie w Warmińsko-Mazurskim (ew. 3-city)można by to zrobić ? Jaki koszt i czas ?
wrclaguna Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Temat zmiany licznika z mono na kolor masz na FORUM musisz miec odpowiedni sprzet oraz piny z liczników . Popytaj na SPOTACH 3-CITY .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się