Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silne kopcenie na biało przy podgrzewaniu szyb


Cyrkiel

Rekomendowane odpowiedzi

A próbowaliście spuścić cały płyn z układu, wypłukać nagrzewnice i zalewać tak jak na forum to było opisane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję od tego zacząć :) powietrze w układzie może siedzieć w nagrzewnicy, pod termostatem, w chłodnicy i w bloku slinika. Jeżeli to nie pomoże to trzeba szukać pewnie przyczyn może w uszczelce pod głowicą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co moge powiedziec to to ze w temp.ponizej 5 st.przelewa sie jak jest wiecej jak 5 nie ma togo wiec raczej to przez te swiece w kruccu i innego pomyslu nie mam moze z nimi jest cos nie tak i dlatego jest problem na wekendzie pogrzebie to cos wykminie i dam cyne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten ukladzik sam sie odpowietrza po wymianie rozrzadu z pompa wywalilem wszystko co bylo w ukladzie nalalem swiezy plyn i jest oki to nie bmw zeby modły odprawiac przy odpowietrzaniu:grin: moim zdaniem moze byc zasrana nagrzewnica bo swiece sa tylko wkrecone w aluminiowa kształtke i wystaja w srodku 3 preciki wszystko one by mialy powodowac przelewanie?spuscie panowie caly plyn do wiadra i zobacznie co tam wyleci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomx mogą powodować to przelewanie ponieważ grzeją miejscowo płyn, ten zaś nierównomiernie nagrzany może się zapowietrzać, wiesz fizyka, ciepły płyn idzie do góry, zimny w dół, obieg jest zamknięty przez termostat i przez pompę na wyłączonym silniku, później zaczyna się mieszać i stąd to przelewanie, tak podejrzewam przynajmniej.

Ja tych świec nie mam w ogóle oryginalnie i u mnie tego zjawiska na 99% nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam w moim przypadku przelew.jest spowodowane tymi swiecami po odlaczeniu zasilania swiec w kroccu nie bylo nic slychac podpiolem i po chwili juz sie zaczelo wiec tak jak przypuszczalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ciekawe:) kolego wkoncu się zmobilizowales i sprawdziles:) kurcze u siebie Tez musze wkoncu cos zrobić:))

Tu nie o mobilizacje a o temperature mi chodzilo bo wciaz prawie 10 stopni a swiece zalaczaja sie od ponizej 5 i czekalem

Pozdro daj cyne jak sie zmobilizujesz hihihihi

---------- Post dopisany 29-12-2012 at 17:03 ---------- Poprzedni post napisany 10-11-2012 at 21:16 ----------

Jak tam chlopaki bulga sie czy nie ? co slychac hihihih

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo cholera tak mnie to denerwuje ale chyba na to lekarstwa nie ma jak jest powyzej 5 stopni ok cicho

---------- Post dopisany 25-01-2013 at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany 29-12-2012 at 17:49 ----------

:siema: jak tam leci? cicho czy bulgota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

u mnie juz cisza powodem bulgotania byl nieszczelny uklad chlodzenia,wezyk od powrotu do zbiorniczka puszczal plyn delikatnie,uklad tracil cisnienie i nagrzewnica ciagle lapala powietrze,stara oryginalna opaska zaciskowa nie spełniała juz swojej roli,po zmianie opasek przy zbiorniczku i nagrzewnicy jeszcze 2 dni bulgotalo i juz cisza,co mnie naprowadzilo na to to brak cisnienia w ukladzie po dluzszej jezdzie,odkrecalem korek a tam ani troche powietrza nie bylo,a przeciez to jest uklad cisnieniowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i to jest to kolega sobie z tym poradzil

Ja tez nad tym wlasnie kminie bo cisnienia prawie nie ma

Radek:oklasky:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...