Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepływka or turbo?


mcgawroni

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Cała historia opisana jest tu:

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/przeplywomierz-umarl-turbo-time-to-say-goodbye-245877/

Wstępne wartości zmierzone: (grupa 003 008 011)

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Wywala błąd

1 Fault Found:

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

27-00 - Implausible Signal

A to tak przy okazji znalazłem:

3 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01366 - Shareware Version. To Decode all DTCs

35-00 - Please Register/Activate

01360 - Shareware Version. To Decode all DTCs

29-00 - Please Register/Activate

Czekam na pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem artykuł na elektrodzie o pomiarach napięcia, to jeszcze sprawdzę. Czyli nie ma co turbinkę obwiniać? Lepiej jeździć na odpiętej przepływce czy na uszkodzonej?

---------- Post dopisany 01-10-2012 at 11:12 ---------- Poprzedni post napisany 29-09-2012 at 23:00 ----------

Panowie, proszę o informację, bo nie wiem co robić... Lepiej jeździć na martwym przepływomierzu czy odpiętym? Jeszcze 2-3 tyg muszę tak pojeździć, zanim kupię nowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoj jest w takim stanie, że nawet jak jest zapięty to i tak sterownik ustawia dawkę jak by był odpięty ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś specjalnie się im nie przyglądałem, ale wtyczka czysta była. Nie mam kiedy sprawdzić napięcia, jutro po pracy popatrzę.

Czego mam się spodziewać w przypadku uszkodzenia kabla?

---------- Post dopisany at 18:33 ---------- Poprzedni post napisany at 17:52 ----------

napięcia sa ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smoliło na czarno jak Huta Katowice (która oczywiście stoi w Dąbrowie Górniczej). A później przestało, jak rozkręciłem przepływkę i trochę przeczyściłem. Chwilę później, umarła całkowicie, nie przeżyła zabiegu... No i już nie dymi, ani nie jeździ jak wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że ogranicznik SV nie ruszony to raczej przykopci chyba, że ktoś ograniczył dawkę po przepływce ;/ najlepiej jak spanky się wypowie na ten temat bo prawdopodobnie będziesz u kogoś musiał poprawić soft ;/ Podmień przepływomierz i zrób logi ponownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No witam,

wsadziłem inna przepływkę - podobno dobrą, ale jakiegoś dotknięcia magiczna różdżką nie odnotowałem - poprawiło się, ale bez szału no i powróciło czarne kopcenie.

Zamieszczam 2 logi:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Pierwszy jest na 4-tym biegu, poszła dość zdrowo - oczywiście kopcąc strasznie, doszła do 3000rpm z hakiem i nagle spadek mocy... Wywaliło błąd 00575 - Intake Manifold Pressure.

Drugi log, 2 min później był tylko z ciekawości...

Help!

A mieszkam w Krakowie, pochodzę z okolic Tarnowa i jeżdżę do teściów pod Busko-Zdrój :)

---------- Post dopisany at 13:20 ---------- Poprzedni post napisany at 11:41 ----------

jeszcze dodam, że przewód IC biegnący od turbiny w dół dalej jest mokry od oleju... Te wężyki szmaciane nie wyglądają najlepiej w sumie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi log jest w trybie awaryjnym, musisz gasić auto po złapaniu notlaufa nim rozpoczniesz kolejny log.. Wymień wężyki i podmień N75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie nie jak masz zapieczona geometrie to najczesciej masz przeładowanie bardzo zadko zdarza sie ze jest niedołaowanie .sterownik ma 150 mb toleranci +/- jesli cisnienie jest po za ta toleracia i przez ok 6 s sterownik nie jest w stanie sobie ztym poradzic przełancza sie wtryb awaryjny .dlatego niekoniecznie musisz miec przeładowanie ma maxa zeby przeszedł wtryb awaryjny .dla pewnosci sprawdz jak chodzi geometria ma chodzic płynie w całym zakresie bez acie i bez pisczenia lub innych nie przyjemnych dzwieków .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co widze to auto jest po programie w którym tylko podniesiono dawke paliwa a cisnienie doładwania zostało seryjne dlatego kopci .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...