Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Słupecko - Konińskie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam taki zamiar i że tak powiem musze kogoś poszukać by mi się do tyłu przyklejił, by dupe od quattro przespawać. Ale to nie problem będę myślał na wakację i zobacze za ile silnik wychacze ;P

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No właśnie, chodzi o kole mojego auta. Gdyby było czarne, czy nawet białe to można kombinować. A tu szlachetna czerwień rubinowa do której najbardziej pasują chromowe wstawki.

Opublikowano

No właśnie, chodzi o kole mojego auta. Gdyby było czarne, czy nawet białe to można kombinować. A tu szlachetna czerwień rubinowa do której najbardziej pasują chromowe wstawki.

Żadna czarna maska! Co to Honda :decayed:

Jeśli juz folia to tylko na dach a maska niestety malowanie Cie nawet wyjdzie taniej i ładniej. Ewentualnie maska i dach czerwona folia mat ale jakos tego nie widze.

mam taki zamiar i że tak powiem musze kogoś poszukać by mi się do tyłu przyklejił, by dupe od quattro przespawać. Ale to nie problem będę myślał na wakację i zobacze za ile silnik wychacze ;P

Oske b5 na quattro... Ja tego bie widze a projekt z tego taki sobie bo quattro ma cały inny tył gdzies od połowy auta.

Bagażnik jest mniejszy, zawieszenie jest inne, szerokość osi tylnej inna a co za tym ćwiartka tez do wstawania.

3.0 tdi pewnie da sie ogarnąć jak 5.2 wsadzili do b6. 3.0 do 2006-7 roku miało awarie napinacza rozrzadu itp a tam rozrzad jest z tylu. Sam chip dla silnika 230KM to 300KM. Dodatkowo ogarnięcie by silnik grał z zegarami itp.

Zabawy jest Fc**j :) i kasy myśle ze 10k starczy. I masz auto z 300KM.

Jak chcesz pogadać czy warto to podjedz do Robala z Genowefa garage jedyni co myśle by to ogarneli i wypowiedzieli sie o projekcie.

Opublikowano

Sama tylna zawiecha to akurat najmniejszy problem, bo to tylko kwestia przymocowania tylnej ramy pomocniczej. Tam zawsze idzie coś wymodzić. Gorzej z ukształtowaniem tyłu od wał.


A co do kasy to nie przesadzajmy. Jak ktoś robi sam to kwestia 3-4tyś kupna anglika, a biorąc pod uwagę możliwość sprzedaży części to można wyjść na plus. Jak dla mnie to jedynie kwestia włożonej pracy. W takim wypadku bardziej zastanawiałbym się nad "przeszczepem" całej angielskiej karoserii niż modzenie tyłu.

Opublikowano

Jak robi sam i kupisz fajnego angola i najlepiej polifta to wtedy sie zwraca bo na przedliftowych częściach kokosu nie zbijesz.

Generalnie ja bym założył 1.8t albo 2.7 bit wybaczcie ale lube benzynę i wiem jak jeździ dlubniete 3.0 tdi i 2.7bit.

Opublikowano

A takie pytane mam o wasze skrzynie biegów. Ile u was idzie na 3 biegu do odcinki? Bo nie wiem czy u mnie skrzynia jest wyjątkowo długa bo na 3ce do odcinki idzie się bujnąć się coś koło 180km/h (organoleptyczne ciężko stwierdzić bo przy tych prędkościach to raczej wzrok mam skierowany na drogę a nie na licznik, ale z obliczeń mi wychodzi że powinno być jakieś 175 km/h)

Opublikowano

A takie pytane mam o wasze skrzynie biegów. Ile u was idzie na 3 biegu do odcinki? Bo nie wiem czy u mnie skrzynia jest wyjątkowo długa bo na 3ce do odcinki idzie się bujnąć się coś koło 180km/h (organoleptyczne ciężko stwierdzić bo przy tych prędkościach to raczej wzrok mam skierowany na drogę a nie na licznik, ale z obliczeń mi wychodzi że powinno być jakieś 175 km/h)

Tak może byc bo masz FWD w quattro niestety krócej nie patrzyłem nigdy ale chyba z 150-155max. 1.8t i 2.6 w Q maja te same.

Opublikowano

Powitać. :hi: tak też myślałem żeby nowy kupić Darek mówisz by do sławka jechać tylko że ją częściej w konine niż w TUrku jestem ciekawostką jest to że mi bezpiecznik się nie spalił?

Hej ;)

Arku kiedy na spota wbijesz?

Nie mam czym ;) wpadnę

Siema :hi:

Opublikowano

:hi:

Arek szuka następnego projektu na spoty nie ma czasu :wink:

Opublikowano

Powitać panowie. :hi:

Opublikowano

Kto już na zimowym setupie? Bartek wiem :) dzisiaj na szczęście nie było trudności do pokonania.

Opublikowano

Ja już prawie miesiąc :grin:

Opublikowano

ja od kilku dni już zima na 17 bo sprzedałem 19stki i nie miałem na czym latać :)

Opublikowano

Mi tam jeszcze szkoda zimówek. Co prawda rano potrafi być już koło zera ale jednak w dzień asfalt jeszcze ciepły.

Opublikowano

Właśnie pomyślałbym o przeszczepie budy, ale co z polem numerowym ?? Można jakoś to legalnie zrobić. Miałem zamiar ciąć pod podłogą, ale chciałbym pierwsze rozwalić mój tył by odszkodowanie wypłącili. Jeszcze kwestia dostania jakiegoś 3.0TDI najlepiej rozwalonego angola jakby ktoś miał dostęp do jakiejś stronki gdzie znajdę takie samochody to by było świetnie. Mam cała zawieche od Quattro leży pod płotem, kaste od quattro znalazłem za 600zł, zostaje tylko silnik 3.0. Zwrotnice od B7 kilka sztuk też leży teą pod płotem o ile się nie myle to wał też. Wiec trochę cześci mam co do podłączenia pod ori licznik to oczywiście że Genewefa Garage by się tym zajeła. Wiem że bena by była lepszym wyborem, lecz wiem że z moją nogą to bym tym samochodem nie jeździł, dlatego wolę diesla. Miałem robić 1.9 na 220km lecz to nie będzie tak ładnie brzmiało jak 3.0 do tego widziałem że można wsadzić biturbo i wyląduje około 350km. A 3.0 w TDI ma całkie przyjemny dźwięk. W następnym tyg jadę spytać się jaki koszt podłączenia 3.0 :P

Opublikowano

Darek :) przy wyjezdzie i tak były trudnosci :D

Opublikowano

panowie a może ktoś ma z was dostęp do fotek ze spotów to będziemy wrzucać wsio w jeden folder i dam go w temacie wyżej ?

Opublikowano

Panowie a czy jak bym założył Kondensator 1f to pomoże coś czy odpuścić sobie?

Opublikowano

Coś pomoże napewno

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...