imbusek Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Witam mam pytanie bo wszędzie widzę ze każdy aby przeczyścić przepustnice to ją wyciągał a wiem ze są jakieś spraye do czyszczenia przepustnic czy ktoś z was robił już nimi ?? Czy daje to jakiś efekt ?? Bo czeka mnie czyszczenie a niezbyt jestem za tym aby to wszystko tam rozbierać
darko Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Można i sprayem zależy jak jest zabrudzona ale jak ją wyciągniesz to dokładnie dojdziesz w każde miejsce często jest tak zarośnięta,że trzeba ją skrobać samo polanie sprayem nic nie da.Lepiej wykręcić i zrobić raz a dokładnie.
tomaszstn Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Ja czyściłem szmatką z benzyną ale nie miałem jakoś specjalnie brudnej. Robiłem to na aucie
imbusek Opublikowano 30 Września 2012 Autor Opublikowano 30 Września 2012 To chyba lepiej wyciągnę ja zrobię to dokładnie bo minimalnie skaczą obroty i delikatnie kabiną zatrzęsie tak co jakąś chwilę... A i jeszcze jedno wiecie może co to może być jeśli włączę klimatyzację to przez kilka sekund obroty falują tak od 800 do 900 :/ potem się to uspokaja
tomaszstn Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 To co powoduje falowanie obrotów to brud na łączeniu przepustnicy z obudową. Wyczyścisz to dobrze to będzie git. Niektórzy nie adoptują potem przepustnicy ale wg mnie lepiej to zrobić. Po włączeniu klimy spadek obrotów raczej jest normą
bediks Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Podczas włączania Klimy silnik dostaje mocnego obciążenia dlatego obroty skacza nawet w 190 konnym 2.8 parkowanie na ciasnym parkingu z włączona Klima to jakieś nieporozumienie
imbusek Opublikowano 30 Września 2012 Autor Opublikowano 30 Września 2012 Dziękuje Panowie za poradę to chyba nic innego mi nie zostaje tylko zabrać się za robotę i wyczyścić to wszystko dokładnie.
Roberto90 Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 Ja czysciłem bez jej wyjecia i było wszystko dobrze. Trzeba tylko miec takie lustereczko jak dentysta do sprawdzania zebów. Zeby zobaczyć jak wygląda po drugiej stronie mechanizmu przepustki.I rozpuszczalnik oczywiscie
imbusek Opublikowano 1 Października 2012 Autor Opublikowano 1 Października 2012 Ale robiłeś to normalnym rozpuszczalnikiem czy takim specjalnym preparatem w sprayu ??
bediks Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 Benzyna akstrakcyjna wystarczy
imbusek Opublikowano 3 Października 2012 Autor Opublikowano 3 Października 2012 Witam Panowie właśnie niedawno skończyłem czyszczenie mojej przepustnicy i jednak ją wyciągnąłem tak jak pisaliście była faktycznie bardzo brudna poprawa jest ale jeszcze minimalnie obroty skaczą mam uszkodzona sonde lambde wykazało na kompie czy może być to spowodowane tym ??
grzes1150 Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 zwykła benzyna + czysty pędzel i będzie git po czyszczeniu adaptacja
imbusek Opublikowano 3 Października 2012 Autor Opublikowano 3 Października 2012 no tak właśnie robiłem tylko że adaptację robiłem ręcznie. może lepiej jechać na kompa aby to zrobili ?
motor144 Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Jak prawidłowo zrobisz autoadaptację to spokojnie wystarczy i efekt będzie taki sam. Raz odepniesz akum i od nowa musisz robić adaptację.Jak póki co nie masz swojego VAG-a( polecam kupić kabelek i samemu opanować podstawowe zabiegi kompem) to tym bardziej szkoda kasy. Co do sondy to ma być 100% sprawna bo to jest sonda regulacyjna i bezpośrednio wpływa na skład mieszanki więc i na całą pracę silnika.
imbusek Opublikowano 4 Października 2012 Autor Opublikowano 4 Października 2012 no to w tygodniu wymienię sondę i zobaczymy jaki będzie tego efekt bo już mi różne myśli chodzą ostatnio wymieniłem cały rozzrzad razem z tylnym łańcuchem i napinacze i tak nieraz budą delikatnie zatrzesie :-( oczywiście dzieje się to tylko na jalowym biegu.
motor144 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 tak nieraz budą delikatnie zatrzesie :-( oczywiście dzieje się to tylko na jalowym biegu. Może masz dużo nagarów w samym silniku i warto zastosować LIQUI MOLY 1014 OCZYSZCZACZ ZAWORÓW DO BENZYNY (2664076404) - motoAllegro .U mnie na takie poszarpywania na jałowym pomogło . Co do sondy, to że na kompie wyszło , że sonda nie działa to nie znaczy że jest uszkodzona (nominalna żywotność sondy 160tys) bo : Jeśli jeździsz np. na krótkich odcinkach ( częste gaszenie/odpalanie ) i głownie jazda miejska to wystarczy że sonda uległa nadmiernemu zadymieniu i na kompie będzie wyglądała na nieczynną. W takim wypadku warto przegonić auto ze 100km w ostrej jeździe autostradowej (w pełnym zakresie obrotów ).
imbusek Opublikowano 4 Października 2012 Autor Opublikowano 4 Października 2012 Ten preparat to mówisz to na pewno kupie bo jak kupiłem i wymieniali mi łańcuch to mówili ze olej był bardzo długo niewymieniany bo jest nagar w silniku tzn brudny itp. A co do sondy to tak czy siak i tak wymiennie bo wiesz kolego te auto jest sprowadzone niedawno i nie wiem kiedy była wymieniana i jak jeździł itp. A na ile litrów lałeś ten preparat i odrazu za pierwszym wlaniem tego pomogło ??
motor144 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Cały pojemnik jest na 75l. Ja dałem 2 razy na 1/2 baku. Odczekałem jak było minimum , wlałem 1/2 preparatu na stacji bezpośrednio przed dolaniem Pb do połowy baku czyli do jakieś trochę ponad 30l. Efekt zauważalny był po przejechaniu pierwszych ok 50 km.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się