Krzysiek232 Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Witam Kolegów. Mam problem z licznikiem 1/2 FIS benzyna, a mianowicie padł mi wskażnik temperatury i wywietlacz się wpalił. Kupiłem używkę i teraz niewiem dokładnie jak sobie poradzić z wymianą pod względem elektrycznym. Jakiego programem można uruchomić licznik żeby działał poprawnie. z góry dzięki za wszelką pomoc. ---------- Post dopisany 05-10-2012 at 16:25 ---------- Poprzedni post napisany 04-10-2012 at 15:39 ---------- W mojej Audi A4 padł mi licznik 8D0920900T, kupiłem licznik 8D0920900B. Przymierzam się do wymiany licznika i prosiłbym o pomoc od czego zacząć. Z tego co poczytałem w internecie trzeba wymienić wsad licznika, czy jest możliwe wgranie wsadu ze sterego licznika. Jeżeli tak to jaki program trzeba do tego użyć. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.:facepalm:
Krzysiekcalibra Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 ogólnie wsad licznika się wgrywa vag-tacho lub vag-commander ale to zależy jaki masz licznik czy VDO czy Jeager bo z tym drugim mogą być problemy bo ja w swoim jeagerze 1/2 fis nie mogłęm nawet zgrać wsadu bo to dziwny licznik proponował bym poczytać temat "Efekt wymiany na licznika Fis" i zmienić swój licznik 1/2 fis na pełny fis
Krzysiek232 Opublikowano 21 Października 2012 Autor Opublikowano 21 Października 2012 Oki, sprawdzę jutro jaki mam licznik. ---------- Post dopisany 21-10-2012 at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany 05-10-2012 at 18:25 ---------- Witam Kolegów, dowiedziałem się że w tych licznikach wystarczy tylko zakodować kluczyk i wszystka powinno hulać. Czy może mi któryś kolega potwierdzić tą informację.
PyRaS Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Reguła jest taka że wystarczy zaadoptować kluczyki zmienić km (niekoniecznie) i powinno banglać. Jedno ale: jak nie posiadasz PIN z nowego i starego licznika to vagiem nie zaadoptujesz (o ile dobrze pamiętam). Ja miałem problem z jaeger i vag tacho 3.1 mi go w ogóle nie komunikował i stary i kupiony miał ten sam problem. Pociągnołem instalację do fisa (manetka z przełącznikami) reszta p&p i mam fisa anglika. Tobie polecam to samo bo te liczniki jakieś skopane są ( ja mam mój stary jeszcze który odwrotnie pokazuje paliwo-jak jest pusty bak pokazuje pełny i odwrotnie ale nie rosło z upływem paliwa. Działało zero jedynkowo)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się