Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po wymianie filtra paliwa??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam następujący problem, wymieniłem dziś olej, filtr oleju i filtr paliwa ( wszystko od Dzika). Po tym zabiegu auto ładnie odpaliło, lekko przez chwilkę zatrzęsło ale po chwili było ok. Popracował sobie ok 5min. na wolnych obrotach, po czym wyjechałem z garażu, zgasiłem, po ok 5min, odpaliłem i wjechałem do garażu. Po jakiejś godzinie odpalam, pochodził chwilę i zgasł. Myślałem że się zapowietrzył ale to raczej nie możliwe po kilku próbach dalej to samo - odpala i po chwili gaśnie. Krótki film :

Przed wymianą w/w z autem nie było żadnych problemów. Na VAG-u zero błędów. Zakładałem na próbę stary filtr ale było jeszcze gorzej.,

A i jeszcze jedno. Możliwe że coś się zalało wodą? Stał z podniesioną maską i spłukiwałem szybę z węża.

Proszę o jakieś porady.

Opublikowano

wyciągnij jeszcze raz filtr paliwa

i sprawdz czy wszystko jest dobrze poskłądane

Opublikowano

sprawdzałem z 10 razy. po za tym auto pracowało dobrze, dopiero po dłuższym postoju są takie oto szopki.

a ten zaworek na filtrze??

Opublikowano

widocznie puszcza do zbiornika

Opublikowano

nie pomyliłeś wężyków przy filtrze?

Opublikowano

założyłeś nowy oring na zaworek wciskany do filtra?

Opublikowano

czemu ESP na liczniku nie gaśnie?

Opublikowano

czy wężyki dobrze zaciśnięte opaskami?

Opublikowano

opaski są te oryginalne sprężyste, ale jutro wymienię na nowe skręcane. ale dziwi mnie to że auto pracowało dobrze a dopiero po postoju zaczęły się problemy

Opublikowano

przejedź się z 5 km i sprawdź czy problem ustał

Opublikowano

a sprawdzałes teraz czy filtr paliwa nie jest oblany ropą?? może jest nieszczelność...

Opublikowano

no właśnie...

ja nigdy nie zakładam osłony silnika do póki nie przejadę kilku km i nie sprawdzę czy jest szczelnie i sucho

---------- Post dopisany at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ----------

druga sprawa: spłukiwanie szyby z węża...

... podsiąkł Ci ECU

i wszystko w temacie, ładnie wysusz okolice kompa i będzie hulał jak kulawy biegacz :grin:

Opublikowano

obyś kolego miał racje z tym ECU. ale wymiana zaworka i opasek raczej nie zaszkodzi. sprawdzę rano, powinno wyschnąć...

Opublikowano

zaworka nie wymieniaj jak dotychczas było OK

Opublikowano

mam nadzieję że zalałeś filtr paliwem -czystym paliwem oraz zachowałeś sterylną czystość podczas wymiany tegoż elementu bo inaczej może być lipa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...