kowal1020 0 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Dynamiczne Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 006 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 009 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 012 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne Grupy: 000,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 012,013,015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 009,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,004,005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 006,007,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM poprawilem prefiks bo wprowadzal zamieszanie/Przemo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 tak turbina odpowiedno pompuje od 2300 , kiedy ci tak zaczeła napisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal1020 0 Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 To nowy nabytek, do tego jeszcze przeróbka z Anglika. Tak to się kupuje auta okazyjnie. ---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 05:21 ---------- pomóżcie proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Popraw temat bo turbo pracuje cały czas od momentu uruchomienia silnika... Sprawdź cały układ podciśnienia (wężyki, podmień N75). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal1020 0 Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 a poza turbiną wszystko jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Napisz co się dzieje z autem bo log 011 w trybie awaryjnym wrzuciłeś i usuń niepotrzebne grupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Napisz co się dzieje z autem bo log 011 w trybie awaryjnym wrzuciłeś i usuń niepotrzebne grupy.ciekawe gdzie w trybie awaryjnym bo ja nie widze w 011 dynamicznym ze jest awaryjny .chłopaku zanim cos napiszesz zastanow sie zanim jakieś gupoty koledze zaproponujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Napisz co się dzieje z autem bo log 011 w trybie awaryjnym wrzuciłeś i usuń niepotrzebne grupy.ciekawe gdzie w trybie awaryjnym bo ja nie widze w 011 dynamicznym ze jest awaryjny .chłopaku zanim cos napiszesz zastanow sie zanim jakieś gupoty koledze zaproponujesz Mój błąd, a tak na marginesie nie stresuj się bo ci żyłka pęknie, a kolega kowal1020 mógłby napisać czy robił program / kupił po programie auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal1020 0 Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 żadnych programów nie robiłem i nic nie wiem o przeszłości tej audiczki poza tym ze jest przerobiona z Anglika. według mnie jest mułowata, turbina nie gwiżdże. liczę na to że logi coś wyjaśnią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Ja to bym zaczął od wgrania serii... bo to co siedzi w sterowniku maxymalnie skraca zywotnosc tego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 przemik ma racje ,trzeba zacząc od tego zeby w sterowniku siedziała seria , a tobie nie zazdroszcze z doprowadzeniem auta po przeróbce z angola -z drugiej strony tak cięzko bylo przed kupnem sprawdzic sobie vin tam jest napisane na jaki rynek samochód wyszedl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Paweł, teraz to i tak bez znaczenia. Nawet jeśli kowal1020 sprawdziłby VIN to nie zrobił logów przed kupnem żeby dowiedzieć się, że ten AJM to nie seria :/ Ciekawe czy jeszcze nie jest tam namodzone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się