Pucek Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Cześć! Jest sprawa, mam już powoli dość tego auta bo "zawsze coś" a włożyłem już worek kasy Od pewnego czasu podczas ostrego przyśpieszania tj. jadę wolno na 1 biegu po czym wciskam pedał do oporu, jest walnięcie niutona i w tym momencie występuje chrobotanie, tarcie lub wpadanie czegoś w rezonans (podejrzewałem półośkę/przegub wewnętrzny) tak że czuć to na kierownicy. Działo się tak tylko na 1 biegu, ale z przejechanymi kilometrami problem pojawił się również na drugim biegu, a teraz już nawet na trzecim, co zdążyłem zaobserwować: - auto przyśpiesza normalnie, nie ślizga sprzęgło - jak skręcę kierownicą to objaw zanika - nic nie śmierdzi - półośki nie mają znaczących luzów, minimalne na wewnętrznych - nie występuje problem ze zmianą biegów Kilka informacji o aucie/podzespołach: - auto po mocnym programie na seryjnych gratach (pewnie niuton dał o sobie znać) 198KM/320Nm - wzmacniane sprzęgło - docisk o 60% + tarcza organiczna(okładziny z tworzywa z kawałkami metalu) - przy wymianie sprzęgła nie wymieniany dwumas - był w stanie OK, całość wyważona ze sprzęgłem - auto jeździ na sporej glebie Co ja obstawiam? - zdarte okładziny tarczy sprzęgłowej - przeguby wewnętrzne na wykończeniu - dwumas - łożysko oporowe - skrzynia biegów Jakieś pomysły? Wiem że najlepszą opcją jest wyciągnięcie skrzyni biegów, ale może akurat miał ktoś podobny przypadek i to nic z tego co podejrzewam Dzięki za każdą odpowiedź.
SotoM Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 układ wydechowy sprawdzany był? moze złacze elastyczne ma dosc zycia i na pierwszych biegach powoduje ze wydech wpada w wibracje. mniej wiecej gdzie do słyszysz ten dzwiek - bardziej komora silnika w nogach czy w podłodze...??
Pucek Opublikowano 10 Października 2012 Autor Opublikowano 10 Października 2012 układ wydechowy sprawdzany był? moze złacze elastyczne ma dosc zycia i na pierwszych biegach powoduje ze wydech wpada w wibracje.mniej wiecej gdzie do słyszysz ten dzwiek - bardziej komora silnika w nogach czy w podłodze...?? Aż takim laikiem nie jestem żeby nie zauważyć że to od wydechu, ale nie, to na bank coś przy silniku, zresztą miesiąc temu wyspawałem sobie cały układ wydechowy z nierdzewki, a problem pojawiał się wcześniej
swir88 Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Nie bede zakladal nastepnego tematu bo mam podobne objawy W swojej audi jak mocno przyspieszalem to takie jak by drżenie jak bym mial luzne kola posprawdzalem wszystko i ok... az ostatnio jade a tu nagle nie chce auto jechac tylko zgrzytanie słychac a jak podnioslem cale auto do gory to kola sie kreca .... mozliwe ze cos chrupło w skrzyni ?? np od tego ze mam z przodu 215/35 a z tylu 225/40?? Skrzynie juz wyciaglem i musze zawiezc do kogos kto naprawia skrzynie tylko gdzie u mnie w okolicy niema nikogo takiego .... Ktos poleci jakis warsztat ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się