sebul Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Żeby nie robić spamu w tematyce VAg, chciałbym poprosić jakąś pomocną osobę o kontakt, bo mam troszkę pytań, a że boje się coś skopać, chciałbym jakąś cierpliwą osobę, która mi parę kwestii wyjaśni Znajdzie się ktoś ?
sebul Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 Jakie mam zrobic logi żeby: sprawdzic stan silnika, turbiny widzialem tutka na forum wiec spoko, ale wtryski , przeplywka, czy podcisnienie jest ok etc....i jakie maja byc, czy statyczne , czy dynamiczne...i czy przy kazdych dynamicznych jest taka sama procedura, czyli auto 3 bieg, 1500 obrotow , naciska mi gosc star a ja gaz na maxa do 4200 obrotow i stop ? Sczytac bledy, da sie aku, rozrusznik, swiecie sprawdzic ? Dodatkowo, gdzie sprawdze manetke od wycieraczek, bo cos mi szwankuje przy czasowce... chcialbym sobie ogolnie zdiagnozowac autko, bo kabel na dniach przyjdzie, vag 409.1 jest ( dzialac bedzie na viscie x64? ) i w weekend bedzie zapewne czas to bym sie za to zabral. No i gdzie dokladnie jest to wejscie na kabel , wiem ze gdzies pod kierownica >? Auto smiga bez problemow, ale wiadomo, lepiej sprawdzic za wczasu, niz zeby cos sie stalo na drodze
Dev Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 tym VAG-iem cudów nie zdziałasz, ale moze byc w dziale "diagnostyka" sa opisy co i jak kilka miesięcy pracy na VAG-u i bedziesz wiedział co i jak
Góral.tz Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 za***ista pomoc.... to w podzięce czy pogardzie ??
Dev Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 nie no najlepiej dostac zarcie na tacy VAG Cie nie pogryzie, wszystko jest czytelne i widoczne obsługa intuicyjna
sebul Opublikowano 10 Października 2012 Autor Opublikowano 10 Października 2012 za***ista pomoc.... to w podzięce czy pogardzie ?? Domyśl się. Ale ja to pisalem, zeby uniknac takiego pisania, chce byc pewny i mam pytania, skoro miales zamiar zasmienac ten watek takimi wpisami, mogles sie wstrzymac. Spoko, nie tu, to inne forum znajde.
bobikos Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 za***ista pomoc.... Kolego. Dostaniesz kabel, usiądziesz z kompem w aucie i zaczniesz powoli ogarniać. Nikt Ci wszystkiego na dzień dobry nie wytłumaczy. W VAGu jak odpalisz to będziesz miał opcje bezpieczne po lewej (m.in odczyt błędów i bloki pomiarowe), a po prawej te którymi możesz coś zepsuć (m.in kodowanie i adaptacja). Do zdiagnozowania ogólnego stanu wystarczy że zrobisz logi zgodnie z opisem diagnostyki dla tdi. Nie wiem co chcesz sprawdzać w aku? VAG nic na ten temat nie powie, tak samo w przypadku rozrusznika, świec też nie ogarnie. Domyślam się że masz problem z rozruchem, ale to możesz dopisać pod zamieszczonymi logami. Manetka to osobny rozdział, załóż do tego osobny wątek jak chcesz zgłębiać temat. Generalnie nie trzęś się tak nad tym VAGiem, samym odczytem błędów i bloków nic nie popsujesz. Z vistą x64 może być problem, ale to musisz sprawdzić, temat na pewno był omawiany. Poszukaj odpowiedzi na forum.
spetsnaz Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 sebul, masz dziewczynę/żonę?
Buba Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Spoko, nie tu, to inne forum znajde. Szukaj, może gdzieś ktoś coś kiedyś ci napisze:wink:
sebul Opublikowano 11 Października 2012 Autor Opublikowano 11 Października 2012 sebul, masz dziewczynę/żonę? Obecnie nie. A co to ma do rzeczy ? za***ista pomoc.... Kolego. Dostaniesz kabel, usiądziesz z kompem w aucie i zaczniesz powoli ogarniać. Nikt Ci wszystkiego na dzień dobry nie wytłumaczy. W VAGu jak odpalisz to będziesz miał opcje bezpieczne po lewej (m.in odczyt błędów i bloki pomiarowe), a po prawej te którymi możesz coś zepsuć (m.in kodowanie i adaptacja). Do zdiagnozowania ogólnego stanu wystarczy że zrobisz logi zgodnie z opisem diagnostyki dla tdi. Nie wiem co chcesz sprawdzać w aku? VAG nic na ten temat nie powie, tak samo w przypadku rozrusznika, świec też nie ogarnie. Domyślam się że masz problem z rozruchem, ale to możesz dopisać pod zamieszczonymi logami. Manetka to osobny rozdział, załóż do tego osobny wątek jak chcesz zgłębiać temat. Generalnie nie trzęś się tak nad tym VAGiem, samym odczytem błędów i bloków nic nie popsujesz. Z vistą x64 może być problem, ale to musisz sprawdzić, temat na pewno był omawiany. Poszukaj odpowiedzi na forum. Nie mam problemu z rozruchem, ale tak chcialem sprawdzic, bo aku nie wiem z ktorego roku, a myslalem ze swiece mozna vagiem sprawic, ale skoro nie to omomierz wezme i pomierze Spoko, dzieki chociaz za taka odpowiedz, przyjdzie to usiade i sie pobawie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się