Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak mądrze wywalić katalizatory w Audi A4 B5 2.8?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam silnik AFC to jest prawie taki sam jak AHH 2,8 V6 174KM . Jak wywalić 2 katalizatory jak są 4 sondy po 2 na każdy wydech? Tak żeby nie wyskakiwał błąd. Jak okłamać komputer? :decayed:

Opublikowano

albo wywalić w sofcie albo podnieść 2 rzad sond żeby nie waliło błędem - technik jest sporo np. dystans kolano, sam dystans

Opublikowano

Mówisz żeby podnieść drugi rząd sond. A o ile 3cm , 4cm? i wtedy nie będzie wyskakiwał błąd? A jak w sofcie wywalić? Wystarczy do tego podstawowy komputer do kasowania błędów czy musi być bardziej rozbudowany?

Opublikowano

znajomy wywalił kata od siebie w 2,8 174 km i za dwa dni czy nawet tego samego dnia jechał go z powrotem wspawywać, miał taki charakterystyczny metaliczny dzwięk

Opublikowano

nie mam pojęcia co on z tym robił na bank poszły rurki w miejsce katów, ale czy z sondami się bawił to nie wiem

wiem że w połączeniu z filtrem stożkowym i brakiem kata, źle to brzmiało

też sobie te katy zostaw w razie W, jak coś to do tego będzie powrót, a jak wyprójesz i rurke wstawisz to już raczej nie

Opublikowano
Witam mam silnik AFC to jest prawie taki sam jak AHH 2,8 V6 174KM . Jak wywalić 2 katalizatory jak są 4 sondy po 2 na każdy wydech? Tak żeby nie wyskakiwał błąd. Jak okłamać komputer? :decayed:

pierdzioch się robi bez katów, chodzi jak zbuzowany poldon, katów nie wywalaj, rób za katami dworurkę do końca i będzie zajebioza:decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...