Damian866 Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Witam wszystkich Dzisiaj zaprowadziłem moją audiczkę na usunięcie Dpf-a,mechanik zaproponował mi zmianę softu z 116km na 130km. Nie jestem laikiem w tych tematach,jakie są wady oraz zalety takiej zmiany,jak to działa na dłuższą eksploatację.Proszę o wasze opinie bo jutro muszę zdecydować Pozdrawiam
grzes1150 Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Soft tak czy tak musi dłubnąć bo trzeba z niego wyciąć wszystko to co się tyczy dpf-a. Jeśli się zna trochę na rzeczy to bym się nie zastanawiał. Soft zrobiony z głową jeszcze nikomu nie zaszkodził.
Damian866 Opublikowano 10 Października 2012 Autor Opublikowano 10 Października 2012 Soft tak czy tak musi dłubnąć bo trzeba z niego wyciąć wszystko to co się tyczy dpf-a. Jeśli się zna trochę na rzeczy to bym się nie zastanawiał. Soft zrobiony z głową jeszcze nikomu nie zaszkodził. Czyli taka zmiana softu nie przyśpieszy zużycia silnika ew.pompowtryskiwaczy,turbiny?
YOGI3000 Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 grzes1150 już Ci odpowiedział Soft tak czy tak musi dłubnąć bo trzeba z niego wyciąć wszystko to co się tyczy dpf-a. Jeśli się zna trochę na rzeczy to bym się nie zastanawiał. Soft zrobiony z głową jeszcze nikomu nie zaszkodził.
arturkw Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 nie ma czegoś takiego jak zmiana softu z xxx koni na xxx koni ani o 20% soft sie pisze pod dane auto i wyjdzie tyle ile kondycja silnika i podzespołów wyda