Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytanie o zmianę softu??

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Dzisiaj zaprowadziłem moją audiczkę na usunięcie Dpf-a,mechanik zaproponował mi zmianę softu z 116km na 130km. Nie jestem laikiem w tych tematach,jakie są wady oraz zalety takiej zmiany,jak to działa na dłuższą eksploatację.Proszę o wasze opinie bo jutro muszę zdecydować Pozdrawiam

Opublikowano

Soft tak czy tak musi dłubnąć bo trzeba z niego wyciąć wszystko to co się tyczy dpf-a. Jeśli się zna trochę na rzeczy to bym się nie zastanawiał. Soft zrobiony z głową jeszcze nikomu nie zaszkodził.

Opublikowano
Soft tak czy tak musi dłubnąć bo trzeba z niego wyciąć wszystko to co się tyczy dpf-a. Jeśli się zna trochę na rzeczy to bym się nie zastanawiał. Soft zrobiony z głową jeszcze nikomu nie zaszkodził.

Czyli taka zmiana softu nie przyśpieszy zużycia silnika ew.pompowtryskiwaczy,turbiny?

Opublikowano

grzes1150 już Ci odpowiedział

Opublikowano

nie ma czegoś takiego jak zmiana softu z xxx koni na xxx koni ani o 20% soft sie pisze pod dane auto i wyjdzie tyle ile kondycja silnika i podzespołów wyda :)

Opublikowano
Witam wszystkich

Dzisiaj zaprowadziłem moją audiczkę na usunięcie Dpf-a,mechanik zaproponował mi zmianę softu z 116km na 130km. Nie jestem laikiem w tych tematach,jakie są wady oraz zalety takiej zmiany,jak to działa na dłuższą eksploatację.Proszę o wasze opinie bo jutro muszę zdecydować Pozdrawiam

stawiam ze jak u mechanika to dostaniesz gotowca:decayed: za 500 zł, jak chcesz modzic jedz do konkretnego zkladu

Opublikowano

kolejny temat o jednym i tym samym,widac ze jestes laikiem ,dlatego powinnes poczytac troche,ale moze to tez ci ciezko przychodzi?

jest kilkadziesiat takich tematow jak twoj i tam jest wszystkio zawarte to czego szukasz

Opublikowano

pytanie kto to ten mechanik od dpf'a i programu, który będzie go optymalizował, [a nie wgrywał gotowca] bo to może mieć odbicie na sprzęgło, turbo [serie] dość szybko, oraz PD.