basik9634 0 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 witam mam takie pytanie czy silnik 1.6 adp jest silnikiem kolizyjnym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1605 1 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 ogólnie jest to jednostka idiotoodporna i wybacza pewne błędy ale zawsze znajdzie się ktoś kto przedobrzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Na 99% wszystkie silniki w audi są kolizyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 kolizyjne rozumiem miales na mysli awaryjne:) niema jednostek bezawaryjnych:) w kazdym aucie trzeba cos robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 3 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Kolega pisząc kolizyjny miał na myśli pytanie , czy np po pęknięciu paska rozrządu zawory uderzą w tłoki . Tak jak kolega wcześniej pisał raczej na 99% wszystkie silniki Audi tak mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes870 0 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Wszystkie to nie ; P miałem 80 B4 i miała 2.0 90KM i miała bezkolizyjny przetestowałem na własnej skórze ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra 1 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Ja miałem calibrę 2.0 8v 115km i też była bezkolizyjna po zerwaniu paska wystarczyło założyć nowy ustawić na znaki i jechała dalej ale za to w passacie b5 1.8 20v ADR po zerwaniu paska poszły wszystkie 20 zawory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basik9634 0 Opublikowano 12 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 mi peklo kolo od walka rozrzadu i dlatego pytam ale wyglada na to ze to moze byc masakta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 koledze raczej chodziło o wypowiedzi osób, które mają taki silnik i chciały by się podzielić "wrażeniami" i doświadczeniem z tym silnikiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 mi peklo kolo od walka rozrzadu i dlatego pytam ale wyglada na to ze to moze byc masakta Jedyna pociecha że tu jest tylko 8 zaworów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxyl 0 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Bezkolizyjny był tylko 2.0 ABT 90KM w audi 80, pozostałe dają po zaworach pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 posiadam taki silnik i od siebie moge powiedziec ze zabiegi jakie wykonuję przy silniku to w moim przypadku co roku wymiana oleju i filtra (nie robie wiekszyc przebiegow zeby robic to czesciej) poza tym nic wiecej przy silniku nie robilem, auto mam 5 lat, kupione od handlarza, przywiezione z niemiec niby z przebiegiem 165 tys. co raczej a nawet napewno prawda nie bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Tez mam ADP.Do tej pory ma fabryczne spręzanie i ani kropli oleju nie dolewam od wymiany do wymiany.Tyle lat i ani grama siwego dymka ten silnik nie pusci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgabor 0 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Jedni piszą o awaryjnosci a inni o kolizynosci tlowow z zaworami ,koledze basik9634 chodzilo o kolizyjnosc tego silniczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 no nie ma się co dziwić, że jedni piszą o "rybce" a drudzy o "pipce" bo autor może sam nie wie o co chciał zapytać temat innym treść inna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basik9634 0 Opublikowano 15 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 jeśli ktoś nie wie co to znaczy kolizyjny to juz jego sprawa dla wyjaśnienia kolizyjny oznacza ze tłoki wala w zawory po zerwaniu paska wiec temat był trafnie sformułowany a jak ktoś nie rozumie lub nie umie czytać o co ja pytam to nie do mnie pretensje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 w takim razie każdy silnik w modelu A4 jest kolizyjny, bo jeszcze nie słyszałem, żeby komuś w A4 pękł pasek i nic poza nim nie było do zrobienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się