KL4K50N Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Witam serdecznie, może na tym forum dostanę odpowiedź na dręczące mnie pytanie. Mój silniczek to 3.0TDI o oznaczeniu BMK z roku 2004 (listopad) ma nalatane 285tysięcy. W książce servisowej są wpisy, że autko średnio co 25ty miało przeglądy. Czy po tym numerze wtrysków 059130277AH możecie mi powiedzieć czy były już one wymieniane, czy to są od nowości. Bo nie wiem czy mam się bać czy nie :-D Z góry dziękuję
powaguspisz Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 W/g mojej wiedzy 059 130 277 BD ale to że u Ciebie jest literka AH mogło w trakcie się zmienić. Wydawało by się że są OE, a co zioną ducha ?? ---------- Post dopisany at 16:50 ---------- Poprzedni post napisany at 16:49 ---------- Jesli były wymieniane to numer musi być zachowany ten sam, nie dojdziesz po tym że numer np. literki inne to wymieniane były wtryski, numer czasami może się zmienić, np. wyszło że usprawnili coś i dodali inny indeks na końcu. Tak więc jak śmiga to znaczy że pewnie jeszcze ORI
KL4K50N Opublikowano 16 Października 2012 Autor Opublikowano 16 Października 2012 No właśnie nic się nie dzieje. Silnik chodzi idealnie, nie dymi, nie szarpie, nie dławi się nic. Chodzi idealnie. A jakie są objawy padających wtrysków?
powaguspisz Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 m. in będzie kopcił, ciężko odpalał., słychać że nie pracuje nie równo, i może wpierdzielać więcej ON, np przez to że będzie lał. Ale jak dbasz, jak lejesz dobrej jakości paliwo, nie zachodnie i nie widomego pochodzenia to i dlatego jeździsz, na czas wymiana filtra paliwa, ewentualnie jakiś dodatek do ON,
KL4K50N Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 m. in będzie kopcił, ciężko odpalał., słychać że nie pracuje nie równo, i może wpierdzielać więcej ON, np przez to że będzie lał. Ale jak dbasz, jak lejesz dobrej jakości paliwo, nie zachodnie i nie widomego pochodzenia to i dlatego jeździsz, na czas wymiana filtra paliwa, ewentualnie jakiś dodatek do ON, O jakim dodatku piszesz?
HeresR32 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 pewnie cos w stylu stp albo LM, lepiej zobacz po vinie czy rozrzad byl robiony tzn. napinacze
KL4K50N Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 pewnie cos w stylu stp albo LM, lepiej zobacz po vinie czy rozrzad byl robiony tzn. napinacze Nie były robione raczej, bo 2 sekundy podczas startu dzwonii któryś :-D. Ale znam ludzi co przejeździli z tym ponad 60 tysi i nawet nie zamierzają tego robić. Pewnie 99% postów z tymi napinaczami to tylko i wyłącznie panika a i tak się nic nie stanie. Ale jak się stanie to się zmieni silnik i po klopocie
powaguspisz Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 za***iste podejście do rozrządu lepiej wymienić silnik, a jeżeli kilka rolek na rozrządzie spoko. Dodatek bardzo dobry, i sprawdzony przez wielu mechaników to m.in. Oczyszczacz dieslowego systemu wtrysku Liqui Moly (2666/2186) Środek do pielęgnacji i czyszczenia systemu diesla-układ Common Rail (2185) Polecam sprawdzone środki i chwalone.
KL4K50N Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 Mariusz, dzięki za info. Co do rozrządu, to tak jak napisałem, prawie każdemu te napinacze rzęcholą i jeżdżą dalej. Ci którzy wymienili po 15tys km znów je usłyszeli. Jak będę w PL to pojadę do ASo niech zobaczą
HeresR32 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 u mnie nic nie slychac a napinacz nie byl wymieniony tylko mlodszy rocznik i silnik 2.7 ale akurat rozradz jest identyczny co w ASB, ja bym sie na Twoim miejscu kiedys tym zainteresowal bo robota nie kosztuje tyle co wymiana silnika na pewno
KL4K50N Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 u mnie nic nie slychac a napinacz nie byl wymieniony tylko mlodszy rocznik i silnik 2.7 ale akurat rozradz jest identyczny co w ASB, ja bym sie na Twoim miejscu kiedys tym zainteresowal bo robota nie kosztuje tyle co wymiana silnika na pewno Wiem, że tyle nie kosztuje co nowy silnik :-) Twój jest 4 lata młodszy i pewnie ze 100.000tys mniej km. Poczekaj jeszcze trochę i Tobie się odezwie :-D
powaguspisz Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Auto ma 285 tyś, a więc zaczyna coś ćwierkać, a to że ktoś wymieniał i zaczynało po 15/20 tyś ponownie grać to niestety chińszczyzna i nie tylko w Hurtowniach to jest ale i w aso tylko ze znaczkiem audi i 100% droższe. Dlatego to mogą być efekty. Trzeba pytać osoby pracujące w częściach podpowiedzą Ci co nie co co warto brać czego nie. Powodzenia i oby następne 285 przejechał
KL4K50N Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 Dziéki Mariusz za info i za zyczenia :-) Mam nadzieje, ze da rade heh.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się