makiGS Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 witam, jak zabrać się do wymiany oleju mniej więcej wiem co z czym się je czyli wykrecamy filtr olejowy (wymieniamy na nowy) spuszczamy olej, jak sobie ładnie wycieknie (myślę, ze z 1 godz starczy) zakręcamy korek wlewamy olej do filtru oraz smarujemy olejem uszczelkę filtru zakręcamy, wlewamy olej, a dalsza część czy trzeba coś w liczniku kasować?
goldi Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Pewnie chodzi o silnik ajm tam masz sam wkład fitra potrzebny ci będzie klucz do odkrecenia osłony filtra osłona wkładu filtra jest plastykowa także nie prubuj czymś typu łańcuszek bo możesz ją uszkodzić musisz mieć klucz specjalny do odkręcania
makiGS Opublikowano 16 Października 2012 Autor Opublikowano 16 Października 2012 a jak taki klucz wygląda, czyli domowym sposobem nie ma szans odkręcić?
Malinek110 Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 mysle że jak rozgrzejesz silnik to wystarczy 10 min aby wszystko ładnie zciekło ;p
dante0018 Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 I nie zalewaj filtra. Wkładasz wkład i tyle.
machina Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Przykładowa stronka z kluczem do nakrętki filtra: Jonnesway Nasadka, klucz do filtra oleju VW, Porsc (2672741158) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. W liczniku za pomocą vaga powinieneś skasować przegląd w adaptacjach by od nowa odliczał 15tys.km Wszystkie informacje są na forum.
tomcrack27 Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 koledzy ja uzywalem caly czas klucza z lancuszkiem lub takim z trzema palcami i jakos nigdy nic nie polamalem
makiGS Opublikowano 16 Października 2012 Autor Opublikowano 16 Października 2012 machina, może i to głupie ale sam dokładnie tego vag nie rozkminiam, w książce przeczytałem, że można to jakoś normalnie za pomocą dwóch przycisków zrestartować (bez vag), a ma ktoś szybki pomysł jak zastąpić klucz hazel?
tomcrack27 Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 wpisz w wyszukiwarke google jak skasowac service oil w a4 b5 i tam juz ci wyskoczy dokladnie ze zdjeciami jak to zrobic manualnie za pomoca przyciskow.apropo klucza to na twoim miejscu nie kombinowal bym odkrecac czyms innym bo moga byc szkody
makiGS Opublikowano 16 Października 2012 Autor Opublikowano 16 Października 2012 apropo klucza to na twoim miejscu nie kombinowal bym odkrecac czyms innym bo moga byc szkody kurde wszystko było by spoko i cud miód jakbym nie musiał tyle dojeżdżać do roboty prawie codziennie, a kasa na paliwo idzie stąd kurde muszę trochę oszczędzać (pół uposażenia na paliwo) kurwasz twarz
M@rcus Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Ja zastępuję starym paskiem rozrządu i odpowiednim kluczem np. żabką chwytam i powoli idzie. Im dalej, tym lepiej się kręci. Nie ma co panikować - z porcelany to to nie jest. Co do kasowania inspekcji, to zgodnie z instrukcją - na wyłączonym zapłonie naciskasz prawy "cycek" w zegarach, trzymając go włączasz zapłon i naciskach lewy cycek - powinno się zresetować. Co do procedury - generalnie najpierw spust a w czasie kiedy schodzi stary olej, wymieniasz pozostałe rzeczy np. filtr powietrza i inne - takim sposobem nie trzeba specjalnie czekać aż ścieknie.
danu44 Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 machina, może i to głupie ale sam dokładnie tego vag nie rozkminiam, w książce przeczytałem, że można to jakoś normalnie za pomocą dwóch przycisków zrestartować (bez vag), a ma ktoś szybki pomysł jak zastąpić klucz hazel? Moze to Tobie pomoze...
Biszczan Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 witam, jak zabrać się do wymiany oleju mniej więcej wiem co z czym się je czyli wykrecamy filtr olejowy (wymieniamy na nowy) spuszczamy olej, jak sobie ładnie wycieknie (myślę, ze z 1 godz starczy) zakręcamy korek wlewamy olej do filtru oraz smarujemy olejem uszczelkę filtru zakręcamy, wlewamy olej, a dalsza część czy trzeba coś w liczniku kasować? Szukanie nie boli: http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/kasowanie-inspekcji-in1-in2-oil-2641/
machina Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Instrukcja jest w linku podanym przez kolegę Biszczan. Żadne kasowanie przyciskami w liczniku poliftowym z białym podświetleniem nie działa, tylko vag. W skrócie wygląda to tak: Kasowanie licznika wymiany : [select] [17 - Instruments] [Adaptation - 10] Enter channel 02 [Read] Wpisz : 0 [Test] [save]
makiGS Opublikowano 16 Października 2012 Autor Opublikowano 16 Października 2012 chodzi o to, że nie posiadam kabla samochód mam od niedawna i dopiero go "poznaje"
danu44 Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 chodzi o to, że nie posiadam kabla samochód mam od niedawna i dopiero go "poznaje" A swieci Tobie wogole ze... SERVICE...? Bo tego nie napisales... A jesli nawet tak... no to co z tego.... jezdzij dalej z tym... A jak bedziesz miał kabelek to sobie to zrobisz... I sprobuj jeszcze z tymi przyciskami... tak jak jest na filmie z YT A tak to ma wygladac poglodowo za pomoca VAG COM
M@rcus Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Instrukcja jest w linku podanym przez kolegę Biszczan. Żadne kasowanie przyciskami w liczniku poliftowym z białym podświetleniem nie działa, tylko vag. W skrócie wygląda to tak: Kasowanie licznika wymiany : [select] [17 - Instruments] [Adaptation - 10] Enter channel 02 [Read] Wpisz : 0 [Test] [save] Nie generalizuj i nie pisz, że nie działa, bo u mnie (i nie tylko) w taki sposób kasowałem tzw. "service" - bez angażowania laptopa i VAGa. Może zależne jest to od producenta zegarów, ale raczej nie pisaliby w instrukcji o tej metodzie zastrzegając, że działa to tylko w licznikach Jaeger.
machina Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Miałem Jaegera 1/2 fis, teraz mam VDO cały fis i ani w jednym ani w drugim nie można metoda z kluczykiem i przyciskami skasować więc na tym się opieram. Za to kasowałem w kilku A4 B5 z lat 97-99 ze starymi zegarami na czerwonym podświetleniu i działało. Tyle w temacie
makiGS Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 dobra już przyinwestuje w kabel do vag, a z miejsca mam prośbę skąd wziąć oprogramowanie i mniej więcej jakaś instrukcja do nauki poruszania się. edit: co do instrukcji to odpada, bo cały poddział o tym jest.
danu44 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 a z miejsca mam prośbę skąd wziąć oprogramowanie Google http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-vag-com-kupic-2749/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się