Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana reduktora ,parametry i ustawienia czy jest ok ?


maxus24

Rekomendowane odpowiedzi

No teraz wygląda przyzwoicie:banan:

Zmniejsz ciśnienie min na 0,60 bar aby ci na rezerwie nie przełączało na PB

Możesz jeszcze dopracować mapę czyli tam gdzie jest zielona poniżej niebieskiej - mnożnik do góry jakieś dwa kliknięcia

Pojeździj trochę i sprawdź co pokazuje vag-com w kanale 32

U mnie trzeba było wykres gazu podnieść bo korekta była na +7

Pewnie teraz auto lepiej jedzie na LPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korekta w bloku 32 w drugim okienku "partial load"

A tak swoja drogą zauważyłem że im bardziej jest bogato na lpg czyli powyższe korekty -10 do -5 nie wyrzuca mi błędu katalizatora, tyle że znów jest jakby słabszy i troche nierówno pracuje po odpaleniu. Znów przy dodatnich 10% katalizator wyskakuje częściej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze 2,3% i wyskoczy błąd sondy lambda że poza zakresem:naughty: Masz bardzo ubogo na lpg i komp wprowadził poprawkę 22,7%.

Moim zdanie mapy pb trzeba zbierać po usunięciu błędów, nawet jak ich nie ma aby zresetować ustawienia. Prawdopodobnie robiłeś na takich korektach więc się pokrywają ale te pb są nieprawidłowe.

Ta temperatura to temp pierwszej sondy lambda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, na samym pb. skasuj też mapy pb i wtedy porównasz. Chodzi o to aby tak skalibrować lpg aby nie rozjeżdzały się mapy pb w komputerze samochodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od razu możesz zrobić nowe mapy ale możesz też pojeżdzić na samym pb i zobaczyć blok 32. Póżniej do takiej samej wartości trzeba dążyć jak będziesz jeździł na lpg. U mnie to to było -0,8%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od razu możesz zrobić nowe mapy ale możesz też pojeżdzić na samym pb i zobaczyć blok 32. Póżniej do takiej samej wartości trzeba dążyć jak będziesz jeździł na lpg. U mnie to to było -0,8%

no zrobilem jakies 5 km i mi juz pokazalo 0,0 %

teraz tylko znowu zebrac mape benzyny niejezdzac jeszcze na lpg zeby znowu ta lambda nienamieszala nic i znowu mape lpg zebrac i skorygowac mnoznikiem czy moze jeszcze cos inaczej zrobic ?

lambda_tylko_benzyna_po_skasowaniu_bledow.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok mam te odczyty z vag zrobione na lpg

a co to za temp 570 stopni w bloku 34 ?

http://s10.postimage.org/67f2hmmol/lambda_lpg.jpg

<br /><br />

Temperatura sondy powinna być właśnie około 450st, a u ciebie jest 570 czyli uboga mieszanka - wyższa tempetaura

no zrobilem jakies 5 km i mi juz pokazalo 0,0 %

teraz tylko znowu zebrac mape benzyny niejezdzac jeszcze na lpg zeby znowu ta lambda nienamieszala nic i znowu mape lpg zebrac i skorygowac mnoznikiem czy moze jeszcze cos inaczej zrobic ?

Jak zrobiłeś 5km to mapa benzyny powinna się zebrać, ale pewnie nie skasowałeś starej to trochę lipa.

Jak już bedzie pewna mapa PB jeździj na LPG i obserwuj jak się mapa gazowa rysuje ewentualnie korekta zapewne w górę mnożnik

Gdy bedziesz miał juz dwie mapy pokryte zobacz co pokaże kanał 32, gdy bedzie tak jak u mnie +7% więc znowu mnożnik w górę.

Vag jest bardziej wiarygodny niż stag.

W audi vag to super program i interfejs kosztuje grosze, oprócz B7 i wyższych

Mój szwagier ma peugeota 307 i ustawialiśmy mapy staga, ale brak interfejsu do samochodu i trochę lipa, po około 500km pali mu się check - nie wiadomo dlaczego, oczywiście jazda na LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok mam te odczyty z vag zrobione na lpg

a co to za temp 570 stopni w bloku 34 ?

http://s10.postimage.org/67f2hmmol/lambda_lpg.jpg

<br /><br />

Temperatura sondy powinna być właśnie około 450st, a u ciebie jest 570 czyli uboga mieszanka - wyższa tempetaura

no zrobilem jakies 5 km i mi juz pokazalo 0,0 %

teraz tylko znowu zebrac mape benzyny niejezdzac jeszcze na lpg zeby znowu ta lambda nienamieszala nic i znowu mape lpg zebrac i skorygowac mnoznikiem czy moze jeszcze cos inaczej zrobic ?

Jak zrobiłeś 5km to mapa benzyny powinna się zebrać, ale pewnie nie skasowałeś starej to trochę lipa.

Jak już bedzie pewna mapa PB jeździj na LPG i obserwuj jak się mapa gazowa rysuje ewentualnie korekta zapewne w górę mnożnik

Gdy bedziesz miał juz dwie mapy pokryte zobacz co pokaże kanał 32, gdy bedzie tak jak u mnie +7% więc znowu mnożnik w górę.

Vag jest bardziej wiarygodny niż stag.

W audi vag to super program i interfejs kosztuje grosze, oprócz B7 i wyższych

Mój szwagier ma peugeota 307 i ustawialiśmy mapy staga, ale brak interfejsu do samochodu i trochę lipa, po około 500km pali mu się check - nie wiadomo dlaczego, oczywiście jazda na LPG

jeszcze mapy benzyny niekasowalem ale skasuje ja wlasnie jak bede robil nowa mape benzyny to zobacze gdzie sie wyrysuje i zrobie screna i skasuje mape lpg i zrobie tez nowa mape lpg na tej samej trasie oczywiscie, no i potem bede obserwowal blok 32 xd :)

mam tylko jeszcze jeden dylemat a mianowicie czy przed robieniem jutro nowych map znowu skasowac vagiem bledy ? i gdzies pisalo cos o odpieciu akumulatora ze niby ecu samochodu sie resetuje czy cos ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast odpinać akumulator własnie robi się to przez resetowanie błędów, raczej wygodniej

myślę że mapa benzyny powinna się trochę zmienić od wcześniejszej, ale jak wykasujesz ją i zrobisz jeszcze raz to będzie pewniejsze.

W starszej wersji staga 300 była obcja zablokuj mapę benzyny wtedy była zapisana ta właściwa gdy w k.32 - 0.0%

Pisałem wcześniej spróbuj zebrać mapy na Autoadaptacji po to masz ISA2, ale przydaje się druga osoba.

Widać na wykresie gdzie podnieść obroty a gdzie opuścić

Parę dni na forum i będziesz wiedział więcej niż gazownicy:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwi mnie jedno ze nikt niezrobil tutoriala na youtube ja to wszystko przebiega od kalibracji po zbieranie map i na regulacji konczac

Możesz być pierwszy:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego w acgs 9,1,0,0 ju zniema tej opcji blokuj mape ?

---------- Post dopisany 20-10-2012 at 10:28 ---------- Poprzedni post napisany 19-10-2012 at 21:45 ----------

dzis zrobilem nowa mape i sprawdzilem vag blok 32 i dalej chyba jest uboga mieszanka mimo ze po zmianie mnoznika zilelona kreska jest nad benzynowa bo lambda pokazuje 6,3 % na lpg

lambda_lpg_6_3.jpg

<br /><br />

po_ust_mnoznika.jpg

<br /><br />

20_pazdz.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze 4 kropki podnieś mnożnik

I tak już masz lepiej niż było

auto na wolnych obrotach sprawdź czas PB na benzynie - pewnie 3ms, potem przełącz na gaz i zobacz ile bedzie, pewnie 3,1ms

Czyli auto podnosi czas wtrysku bo ubogo, podnieś w tym miejscu mnożnik aby były takie same czasy

Która mapa aktualna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...