Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana reduktora ,parametry i ustawienia czy jest ok ?


maxus24

Rekomendowane odpowiedzi

witam, wymienili mi dzis reduktor na zavoli S bo byl na gwarancji i tu moje pytanie czy to cisnienie nie jest oby za wysokie to 1,91 ale przy starcie na benzynie tak jest czy tak ma byc ?

i czy inne parametry sa ok ?

z gory dziekuje za kazda podpowiedz

ustawiw_enia_auto_diag_zavoli_s.jpg

<br /><br />

mapa_lpg_4_k_obrotow_zavoli_s.jpg

<br /><br />

mapa_zavoli_s.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciśnienie jak jest na benzynie to normalka do poprawienia według Mnie

próg przełączania na gaz dać na 700 obrotów niech się przełącza na wolnych obrotach

podnieść max.obroty na gazie bo jak przybutujesz powyżej 6000 to przełączy się na pb

obniżyć min.ciśn.gazu bo jak zatankujesz jakiś słaby gaz to będziesz jeździł na pb obniżyć na 0,5 bar

czujnik temp.reduktora na zavoli zeta

można by też ustawić przełączanie cylindra na jakieś 200ms

no i troszeczkę można podnieś mnożnik na mapie.Tyle według Mnie.Pozdrawiam.

---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:44 ----------

Przydało by się jeszcze zaktualizować sterownik do najnowszej wersji bo Masz jeszcze starą 7,0,0 a nowsza jest 9,0,0 coś tam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest najnowsza wersja,jak masz na gwarancji to nie zmieniaj żadnych ustawień bo możesz utracić gwarancję aktualizuje się podłączając komp pod sterownik i wczytuje aktualizację.

Po otwarciu AC GAZ SYNCHRO u góry masz aktualizacja sterownika otwierasz i później wybierasz sterownik wczytaj aktualizację i wsio zapyta się jeszcze przed czy zachować ustawienia.Ale jak masz jeszcze gwarancję to nie grzeb jedź nich Ci zaktualizują.U góry masz tam jeszcze help-informacja o sterowniku tam się zapisuje każde podpięcie pod sterownik gazowy.

I jeszcze jak się podepniesz innym kompem niż ten który był użyty do pierwszego ustawienia powinien wyskoczyć komunikat o nieautoryzowanej zmianie ustawień i o utracie gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie bylem u nich dzis bo mi reduktor wymieniali i pytalem czy wyregulowane jest wszystko to powiedzieli ze jest wszystko ok , a jak widac to niejest ok wiec niewiem juz co robic czy olac ta gewarancje i poustawiac sam wedlug znanego powiedzenie " chcesz miec cos zrobione dobrze ? to zrob to sam " wogule panowie niesa zbyt kumaci w silnikach audi bo podlaczyli mi 12v nie postacyjce tylko wzieli gzies indziej i byly problemy z dlugim kreceniem rozrusznikiem zanim auto odpalilo i dzieki pomocy z forum pojechalem tam i powiedzialem zeby podlaczyli 12 v po stacyjce i juz jest ok no i jak sie domyslam to chyba niepodlaczyli sad lambda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I właśnie przez takich nie kumatych ludzie często narzekają na gaz,że jest do du..y.Nie podłączenie sond nie ma aż tak wielkiego wpływu na instalację,widać po programie jakim ustawiają instalację,że są nie kumaci nie obrażając nikogo a sama aktualizacja sterownika wprowadza wiele poprawek.

---------- Post dopisany at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:56 ----------

Silniki grupy VAG to przecież nic skomplikowanego,ciekawe co by nawyczyniali z jakimś autem porsche czy dodge hemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i troszeczkę można podnieś mnożnik na mapie.Tyle według Mnie

Jeździ na ubogiej mieszance.

Podnieś mnożnik aż do 14ms

Nie wiem czy w ALT jest tak samo jak 1.8T ale vag i sprawdz adaptacje długoterminowe ,kanał 32 - pewnie bedzie +15% albo wiecej

U mnie nie robili problemu z gwaracją "Niech sobie Pan ustawia" - nie ten samochód

jeszcze zmien ciśnienie robocze na 1,29 bo tyle ma parownik

Do A4 B6 sam zmieniałem sterownik (STAG 300 ISA2), parownik i na wszystko jest gwarancja producenta, a ustawia się samemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie czy jest takie cos ze w ac gas synchro zapisze taki konfig jaki oni ustawili i jak bym cos zle ustawil to czy idzie ten konfig wgrac ponownie ?

i czego nieruszac aby nienarobic szkod ?

Jakie szkody to nie rozrząd

Oczywiście jest obcja zapisu i odczytu

Mnożnik podnieś 2,3,4,i 5 kropka cztery kliknięcia w górę, 1 i 6 - 3 klikniecia

Napewno auto odżyje bo pewnie mulasty na LPG

Wykresy PB i LPG mają się pokrywać, chociaż u mnie gaz musiałem trochę wyżej ustawić, bo na korekcie było +7%, teraz mam +0,8%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem o co ci chodziło, dlatego napisałem rozrząd

Tu nic nie rozerwie ewentualnie auto bedzie szarpać itp, jak bardzo rozjedziesz mapę i inne ustawienia.

Ustawiałem szwagrowi staga zaraz po montażu, nawet im się nie chciało autokalibracji zrobić - oni tylko kasę wziąć i jedź pan wszystko ok.

Ciśnienia nie ruszaj bo nawet niżej pewnie nie zejdziesz - urok Zavoli, ustaw tylko w programie

Ja bym olał ich gwarancję bo ona chyba jest tylko na montaż a nie podzespoły

Zmień oprogramowanie na aktualne tak jak koledzy radzą, tam jest obcja "start na ciepłym" - czyli odpalanie na LPG jak jest auto zagrzane

można by też ustawić przełączanie cylindra na jakieś 200ms

Nawet trzeba, pewnie masz zachwianie silnika przy przełączaniu PB/LPG albo szarpnięcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie ustawienia:thumbup1:

Mapę zrób jak pisałem podnieś mnożnik, jak zrobisz od nowa to trzeba pojeździć na PB i LPG aby się narysowały - chociaż to może lepsze rozwiązanie

Mapa jest bardzo ważna, teraz masz ubogo więc wypalania gniazd zaworów, wyższa temp silnika itp

Przy aktualizacji potwierdź zachowanie ustawień

Jak masz Vag coma to wykasuj błędy - nawet jak ich nie ma.

Silnik napewno zrobił korekcję czasów wtrysku bo ubogo

a w ustawieniach zaawansowanych sie cos zmienia ?

Na razie to zostaw, późniejsza sprawa np zubożanie gazu na zimnym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mam vaga sprawdzalem dzis czy sa bledy w engine i niebylo nic jutro jeszczeraz sprawdze i wykasuje ,

no mysle ze jednak bedzie trzeba zrobic nowe mapy ,jezdzic normalnie czy jakos szczegolnie bo ktos tu na forum pisal ze na 3 biegu i do odcinki a w instrukcji stag nic o tym niepisze ?

no o tym wypalaniu zaworow jak jest ubogo tez czytalem i dlatego chce to wlasnie ustawic dobrze bo szkoda mi silnika bo auto ma w miare maly przebieg tylko 127 tys km i nie bite, jezdzil tym 67 letni niemiec ,mam cala historie z serisu wydrukowana :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 3 do odcinki to się robi logi dynamiczne

jeździj normalnie czasem nawet wyższy bieg niższa prędkość, wtedy wieksze obciążenie silnika

Zanim skasujesz błędy zobacz ile masz na kanale 32

No to masz rzeczywiście mały przebieg u mnie ponad 230tys, ale auto idzie jak trzeba około 180KM:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też w ALT masz 32 w drugim okienku adaptacje pod obciążeniem. Powinna być w pobliżu 0. Na Pb wychodzi jakieś -0,8%. Na LPG w tej chwili mam tak -3,9 - 0%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok zaktualizowalem sterownik do 9,1,0,0 zrobilem kalibracje i zrobilem nowe mapy PB i LPG pokaze screny i jesli byscie mogli to prosze o pomoc jak ustawic teraz mnoznik do tych map i wyskoczylo przy kalibracji ze sa zbyt duze dysze

dysze_duze.jpg

<br /><br />

mapy.jpg

<br /><br />

po_aktualizacji_9_1.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...