Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem ze światłami pozycyjnymi, mijania, drogowymi - dziwny włącznik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

Mma problem ze światełkami w swoim aucie. Autko posiada bi-xenon + drl + pełny fis (kolor).

1. W pozycji 0 włącznika, wszystko działa jak należy (oprócz może tego, że czasmai podświetlenie zegarów włącza się że tak powiem na pół gwizdka --> nie świeci pełną mocą).

2. Po przekręceniu wącznika w pozycję "pozycyjne", zapłon wyłączony - brak jakichkolwiek świateł. Po włączeniu zapłonu - włączają się wszytskie światła - także mijania (xenony). Świtała + podświetlenie zegarów włącza sie z opóźnieniem ok 3sek. Podświetlenie zegarów świeci pełną mocą.

3. Po przekręceniu włącznika w pozycję "mijania", zapłon wyłączony, sytuacja jak powyżej. Po włączeniu zapłonu - sytuacja jak powyżej, z tym, że fis wyświetla przepaloną żarówkę podświetlenia tablicy rejestracyjnej (żarówki świecą).

Dodatkowo, mogę mrugać światłami drogowymi, ale nie mogę ich włączyć na stałe :-(

Wydaje mi się, że mam zamontowany włącznik od audi A6 C5, ale nie wiem czy taki swap jest w ogóle możliwy i czy może powodować takie zachowanie w aucie --> nr włącznika 4B1 941 531 E

Z góry dziękuję za każdą pomoc.

Opublikowano

być może że to własnie włącznik robi takie jaja , podjedz gdzieś na spota i podmień od któregoś z chłopaków lub zakup:wink:

Opublikowano

Chyba wybiorę się na jakiś szrot i podmienię na próbę - nie chciałbym wydawać kasy na marne, zwłaszcza że przełącznik który mam jest w idealnym stanie.

P.S. Podświetlenie zegarów włącza się tak na pół gwizdka wtedy gdy na włączonym zapłonie / odpalonym aucie otworzy się drzwi. Macie też tak u siebie???

Opublikowano

U... No to cosik mam pokombinowane :cry:

---------- Post dopisany 26-11-2012 at 16:51 ---------- Poprzedni post napisany 19-10-2012 at 07:16 ----------

No i problem rozwiązany :decayed:

Winowajcą całego zamieszania okazał się włącznik - ktoś wcześniej wpakował włącznik prawdopodobnie od A6 (4B1 941 531 E). Po podmianie na oryginalny 8E0 941 531 C wszystko śmiga jak należy :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...