jotinho Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Witam, Samochód nie śmiga. Regularnie wyrzuca tryb awaryjny- bądź to jak ja dłużej jedzie powyżej 120 na 6 biegu lub powyżej 3800 obr/min. Niestety z tego powodu dynamiczne są jedynie do momentu gdy jeszcze nie wyrzuci błędu ~ 3700 obr/min. Przepływka była wymieniana jakies 2 lata temu, turbina czyszczona jakieś 1,5 roku. Na grupie 011BS u mnie jest dokładnie na odwrót niż w temacie [TDI] Diagnostyka (aktualizacja: 20 VIII 2012) - on - 0% , off 100% - to w ogóle możliwe czy ten odczyt zależny od rodzaju silnika? Poniżej komplet logów i szczera prośba o podpowiedz co nie tak BS: http://83.175.177.60:8080/logs/000_BS.jpg http://83.175.177.60:8080/logs/003_BS.jpg http://83.175.177.60:8080/logs/011_BS.jpg Statyczne: http://83.175.177.60:8080/logs/000_S.jpg http://83.175.177.60:8080/logs/001_S.jpg http://83.175.177.60:8080/logs/003_S.jpg http://83.175.177.60:8080/logs/004_S.jpg http://83.175.177.60:8080/logs/007_S.jpg http://83.175.177.60:8080/logs/013_S.jpg http://83.175.177.60:8080/logs/018_S.jpg http://83.175.177.60:8080/logs/023_S.jpg Dynamiczne: http://83.175.177.60:8080/logs/000_D.jpg http://83.175.177.60:8080/logs/001_D.jpg http://83.175.177.60:8080/logs/003_D.jpg http://83.175.177.60:8080/logs/004_D.jpg http://83.175.177.60:8080/logs/008_D.jpg http://83.175.177.60:8080/logs/010_D.jpg http://83.175.177.60:8080/logs/011_D.jpg Dzięki
spanky Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 wyglada na martwy przeplywomierz i syf w sprezarce auto po programie [chiptuningu]
jotinho Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 wyglada na martwy przeplywomierz i syf w sprezarceauto po programie [chiptuningu] dzieki To zachownanie w 011BS to normalne ze odwrotnie sie zachowuje niz przykladowe z forum? Jak mozna spytac to skad wiadomo ze po programie?
spanky Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 wyglada na martwy przeplywomierz i syf w sprezarceauto po programie [chiptuningu] dzieki To zachownanie w 011BS to normalne ze odwrotnie sie zachowuje niz przykladowe z forum? Jak mozna spytac to skad wiadomo ze po programie? przyklaodwoe z forum dotyczy silnika V6 TDI ty masz R4 widać po parametrach w logach że po programie [nie najwyższych lotów]
jotinho Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 wyglada na martwy przeplywomierz i syf w sprezarceauto po programie [chiptuningu] dzieki To zachownanie w 011BS to normalne ze odwrotnie sie zachowuje niz przykladowe z forum? Jak mozna spytac to skad wiadomo ze po programie? przyklaodwoe z forum dotyczy silnika V6 TDI ty masz R4 widać po parametrach w logach że po programie [nie najwyższych lotów] Dzieki Zapomnialem dorzucic bledu: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 JT Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1572 Software Coding: 00003 Work Shop Code: WSC 00400 Additional Info: WAUZZZ8E83A180065 AUZ6Z0B0263831 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent To cos zmienia w diagnozie? Pamietam za jak padla przeplywka to wyrzucalo jakis inny blad z nia zwiazany... Najpierw wymienic przeplywke i sprawdzic czy cos pomoglo czy tez wymiana i jakas regeneracja turbiny jednoczesnie?
Mitshi Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 17965 P1557 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics
jotinho Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 17965 P1557 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie wężaVCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics Przeladowuje co widac na dynamicznym 011. Na 011BS pracuje w przediale 0-100% czyli chyba N75 ok, prawda? Czy biorac pod uwage ze "sztanga" pracuje to czy mozna przyjac ze kierownice nie zapieczone?
wasand Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Kolega spanky podsumował wszystko w swoim pierwszym poście więc nie masz się co doszukiwać, że turbo nie zasyfione czy n75 ok. To co widzisz w vagu (sygnał wysterowania zaworu N75-PWM) jest to wartość zadana przez sterownik nie odczyt jego pozycji.
jotinho Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 Kolega spanky podsumował wszystko w swoim pierwszym poście więc nie masz się co doszukiwać, że turbo nie zasyfione czy n75 ok. To co widzisz w vagu (sygnał wysterowania zaworu N75-PWM) jest to wartość zadana przez sterownik nie odczyt jego pozycji. Przeplywke zamowiona, turbinka w przyslym tygodniu jakos tez do poprawy. Z dignoza nie dyskutuje, chcialem sie tylko troszke dowiedziec co to w logach widac i juz wiem wiecej. Dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się