Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Cena okazyjna :decayed: nic tylko brać :wink:

cena z ASO części z ASO więc :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładkę s-line tył na dwie rurki do avanta B7 jak ktoś ma jeszcze na zbyciu zapraszam na PW:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w nadkola od RS-a to śmiało 20" można zapodać :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze nie ten wątek. Po drugie wrzuć w znaczniki [ url ] [ /url ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka spraw organizacyjnych :wink:

jak już kolega wyżej napisał nie ten dział,ale żeby umieszczać ogłoszenia w dziale sprzedam trzeba mieć 100 postów,następna sprawa trzeba się nauczyć wklejać linki do aukcji :whistling: a wystarczy tylko kopiuj-wklej.Widać jesteś nowicjusz więc wybaczamy :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro aukcja z allegro zawsze można wrzucić w "Na Każdy Temat / Ciekawe aukcje Allegro, ebay itd." :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, trzeba nie trzeba kupować opony do naszych B7'mek z dodatkowym oznaczeniem XL ???

Dokładnie chodzi o rozmiar 225/40 R18, ostatnio miałem z XL i się zastanawiam czy będzie wyczuwalna różnica bez XL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co Ci XL ? Wzmacniana opona to jest, tym samym ma ona większy indeks nośności. Taka opona, znajdzie większe zastosowanie w dostawczaku, chyba, że... dużo wozisz tym samym obciążasz auto, wtedy jak najbardziej jest uzasadnione stosowanie, poza tym nie ma sensu bo pewnie jeszcze trzeba dopłacić za taki indeks. Wszystkie wzmacniane, są zazwyczaj twardsze, i wtedy nie zależnie ile masz ciśnienia w oponie to i tak w większym stopniu dostaje zawieszenie na nierównościach w naszym je....... kraju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem co oznacza ten indeks, problem w tym, że jak szukam to większość jest z indeksem XL :kwasny: . I temu pytanie czy jest potrzebna taka opona, jakby nie było masa całkowita w moim przypadku 2T. Ciekawe ile mają ludziska w 3.0TDI z Q :decayed:

W PL to chyba ciężej znaleźć bez :decayed: , ale coś tam namierzyłem z Fuldy.

Dzięki sh_akal, czytałem inny artykuł ale tu trochę przejrzyście napisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony i felgi - GEREX.PL

Popatrz tutaj, albo najlepiej zadzwoń. Konkretna Firma którą mogę polecić. Koleś raczej wszystko ciągnie z niemieckich hurtowni. Nietypowe rozmiary tez ściąga :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalam z zebranych ofert w takim razie definitywnie XL'ki :decayed:

W tym sklepie znalazłem tylko continentale CSC 5 225/40/18.

A ma ktoś z was na aucie Fuldy Sportcontrol, rzeczywiście są takie ciche jak mają opisane na tych nowych naklejkach ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie vredestein ultrac sessanta 215/40/18 już drugi komplet i jestem z nich bardzo zadowolony :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz,

W poprzednim (dużo lżejszym) aucie zrobiłem 100kkm na 225/40R18 XL. 1/3 tego dystansu na Fuldach.

Generalnie tak jak koledzy pisali- teoretycznie mniejsze ryzyko uszkodzenia opony i felgi na dziurach- ale zawias mocniej obrywa.

Fuldy generalnie są dobre jak są nowe (miałem Carat Exelero). Później trochę gorzej- te co ja miałem były z twardej mieszanki- powoli schodziły ale i gorzej kleiły.

Jak chcesz to mam do oddania za śmieszne pieniądze 2 opony w interesującym Cie rozmiarze (Micheliny chyba). W sumie są 4- ale nie wiem czy z 1 lub dwoma coś nie było ok (a może są ok- nie pamiętam bo miałem kilka kompletów). Oddam 4 za 300PLN. mają jeszcze mięsa na 2-3 sezony.

Odezwij się na priv.

---------- Post dopisany at 14:20 ---------- Poprzedni post napisany at 13:56 ----------

Pomyłka - to są Fuldy Carat Exelero. Kupowałem nówki sztuki. Z tego co pamiętam jedna ma bąbla i inna była kołkowana. (tydzień po zakupie na głównej drodze gwóźdź). 2 powinny być ok. Oddaję całość- bo nie wiem, która jest która :grin:

Bieżnik- 2 mają około 5,5-6mm, 1 trochę mniej, a jedna ma 7.

U mnie się zmarnują- więc jakby ktoś chciał- śmiało.

BTW.

Masa 3,0 TDI w manualu to 1740kg ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w samochodzie typu A4 do tego z zawiechą s-line różnica w komforcie pomiędzy oponą XL a nie jest ogromna i nie polecam stosować bez potrzeby :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janusz- S-Line to nic. W poprzednim miałem twardy zawias -50mm (amory+sprężyny), poliuretany + opona XL 225/40R18 na Mg/Alu feldze... :grin: :grin: :grin:

Jeszcze żyję :grin:

BV nie robi na mnie już takiego wrażenia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...