Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto trzęsie się na jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem od niedawna posiadaczem a4 b8 z 2008/9 roku, z 2.0 litrowym 140 konnym silnikiem, sprowadzonej od niemca, ma najechane ok 180tys km. Otóż problem jest taki, że auto na biegu jałowym trzęsie się, a szczególnie odczuwa się to na fotelach. Obroty nie szaleją, ogólnie silnik idealnie chodzi. W czym tkwi problem? Jest to mój pierwszy TDI, wiem że silniki potrafią drgać, ale czy w takim aucie jak Audi powinno się tak dziać? Dziękuję z góry za odpowiedź.

Pozdrawiam

Opublikowano

kolega ma w b8 20.tdi i nic nie drga .

Opublikowano

Podepnij pod kompa i sprawdz co wypluje w silniku . Trudno powiedzieć co to moze być , poduszka silnika ,wtrysk ,dwumas .

Opublikowano

Siemka

Obstawiam na dwumasa .

ja mam 190 tys nalatane i tak samo było , wymieniłem i jak ręką odjął .

pozdrawiam

Opublikowano

dwumas lub któraś pompka się zesra....

Opublikowano

Trzęsie cały czas, tylko i wyłącznie na jałowym, podczas jazdy nie czuć, obroty nie falują. Jeśli byłby to dwumas, jaki jest koszt naprawy?

Opublikowano

Oj coś mi się wydaje wojtaz666 że zamiast 180 to ty masz 380tyś.km nalatane.

Na dwumase do Ciebie to chyba z 3 tyś.PLN musisz odłożyć.Wtryski masz już piękne CR,więc jak trzeba będzie to czyszczenie powinno pomóc.No i w Twoim modelu wchodzi jeszcze zabawa z wałkami wyrównoważającymi.Ale nie ma co gdybać i się zamartwiać na tą chwilę!

Jazda na najbliższy Spot koło Ciebie,tam koledzy podłączą VAG-a i w tedy będziemy dalej myśleć.

Pozdrawiam!

Opublikowano
dwumas lub któraś pompka się zesra....

W B8 nie ma pompek :wink: wszystkie silniki diesla sa na CR

Opublikowano

Auto ma na 100% wiarygodny przebieg. Dodam że trzęsie tylko i wyłącznie na jałowym, nic nie stuka przy ruszaniu, biegi wchodzą tak jak powinny, przy gaśnięciu nie słychać żadnych dziwnych odgłosów, ogólnie silnik równiutko pracuje, no i jest żwawy. Wibracje są podobne do takich jak w telefonie.

EDIT:

Czy jest ktoś z okolic wrocka/świdnicy/wałbrzycha co ma sprzęt aby sprawdzić mi przyczynę tych wibracji?

Opublikowano

Koszt zakupu koła dwumasowego ok 2000 tys zł + wymiana ok 500 zł .

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...