truckmaniac Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Wentylowałem się mówi ! Nie no jak one są do tego wentylowane, to faktycznie 3 tysie ojro to niewiele :gwizdanie:
variocustoms Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Jak bym miał za to tyle kasy dać to lepiej jeść pastę, pizzę i focaccia, crudo, parmigiano regano itd.itd - szkoda, że tak daleko mam do Monzy do siorki Bart-S sorry za OT
Bart-S Opublikowano 2 Października 2009 Autor Opublikowano 2 Października 2009 Zaraz biorę dzurkacz i idę przerobić na wentylowane... żeby teraz nie było. Będzie lepszy przepływ powietrza niż w B8 ...tylko Vario, musisz przyjechać na kolejne "testy" :>[br]Dopisany: 02 Październik 2009, 23:33_________________________________________________Rozkminiłem tą dodatkową wtyczkę przy schowku (4B0 971 832) - to rzeczywiście jakiś wtyk do gniazda zamka schowka. No nic, zostanie luzem Było coś takiego w B6/B7? W ETCE taką opcję znalazłem tylko w A4 Cabrio.
variocustoms Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 W cabrio pewnie połączone z centralnym, żeby jakiś "Polak" nie chciał się dobrać do kogoś schowka jak dach otwarty, sprawdź czy ta opcja nie była tylko na Polskę ew. Helmutowo BTW ja wczoraj po Lidlem zostawiłem otwarte Punto z lapkiem, dokumentami itp. itp. jak się nie ma centrala to
Bart-S Opublikowano 2 Października 2009 Autor Opublikowano 2 Października 2009 Sprawdziłem - rynek lokalny. Czyli zamykane schowki dawali tylko do Cabrio?
variocustoms Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Bardzo możliwe, jak nie na zamek na kluczyk to na elektryczny połączony z centralnym, chociaż to nie ma sensu z tym elektrycznym w przypadku blokowania zamków po kilku metrach jazdy
Bart-S Opublikowano 9 Października 2009 Autor Opublikowano 9 Października 2009 Sprawdziłem w detalach A4 B6 - niby też jest opcja "zamykany".[br]Dopisany: 02 Październik 2009, 23:45_________________________________________________Witam z Czernicy Auto aktualnie w Sserwis a ja się obijam w hotelu Skrzynia na stole w trakcie modyfikacji... Jutro o 10 odbiór i testy - 7 lamel, nowy soft dla sterownika i skrzyni biegów. Oprócz tego wymiana oleju, filtrów, simeringu i uszczelnień - ponoć ma być malina Zobaczymy To co ucieszyło mnie najbardziej to diagnoza części po rozebraniu skrzyni (zaproszono mnie do warsztatu i opisano całość od A do Z). Wszystko w stanie idealnym (wałek wejściowy, łancuch...). Nie widać śladu zużycia - czyli wychodzi na to, że zarówno ja jak i poprzedni właściciele dbali o przekładnię . Z dobrych informacji to także to, że w skrzyni mam pompę hydrauliczną nowszej generacji (wcześniejsze wersje lubiły się psuć). Ogólnie wrażenia bardzo pozytywne - udało się też odbyć ciekawą dyskusję na temat CVT z szefem Sopą. Byłem mile zaskoczony - bardzo miły a zarazem konkretny facet. Moje wrażenie jest takie że lubi to co robi i jeszcze do tego naprawdę zna się na rzeczy Reszta sprawozdania już jutro To idę na jakieś piffko POZDRO!
wrclaguna Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 Sprawdziłem w detalach A4 B6 - niby też jest opcja "zamykany".[br]Dopisany: 02 Październik 2009, 23:45_________________________________________________Witam z Czernicy Auto aktualnie w Sserwis a ja się obijam w hotelu Skrzynia na stole w trakcie modyfikacji... Jutro o 10 odbiór i testy - 7 lamel, nowy soft dla sterownika i skrzyni biegów. Oprócz tego wymiana oleju, filtrów, simeringu i uszczelnień - ponoć ma być malina Zobaczymy To co ucieszyło mnie najbardziej to diagnoza części po rozebraniu skrzyni (zaproszono mnie do warsztatu i opisano całość od A do Z). Wszystko w stanie idealnym (wałek wejściowy, łancuch...). Nie widać śladu zużycia - czyli wychodzi na to, że zarówno ja jak i poprzedni właściciele dbali o przekładnię . Z dobrych informacji to także to, że w skrzyni mam pompę hydrauliczną nowszej generacji (wcześniejsze wersje lubiły się psuć). Ogólnie wrażenia bardzo pozytywne - udało się też odbyć ciekawą dyskusję na temat CVT z szefem Sopą. Byłem mile zaskoczony - bardzo miły a zarazem konkretny facet. Moje wrażenie jest takie że lubi to co robi i jeszcze do tego naprawdę zna się na rzeczy Reszta sprawozdania już jutro To idę na jakieś piffko POZDRO! na piffko... :beer1:
Bart-S Opublikowano 9 Października 2009 Autor Opublikowano 9 Października 2009 No na lachuny nie mogę, mam GPS-a
Flyer Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 No na lachuny nie mogę, mam GPS-a dobre alibi
variocustoms Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 http://www.allegro.pl/item757662250_pas_cnoty_oryginalny_amerykanski_cb_3000.html
HiRide Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Bartek masz juz skrzynie po remoncie opisz dokladnie jak sie teraz jezdzi,jaka jest roznica w jezdzie przed i po modyfikacji,ile masz przelozen ? jak wyglada spalanie? przy przelaczaniu przelozen czuc jakies szarpniecia ?jakie ogolne wrazenia ?
Bart-S Opublikowano 25 Października 2009 Autor Opublikowano 25 Października 2009 Troszkę za wcześnie aby wznosić fanfary ale małe "conieco" mogę już powiedzieć... Jakiejś ogromnej różnicy w stosunku do poprzedniego programu nie ma. Z tego co zdążyłem zauważyć - zmniejszyło się spalanie (narazie testowałem w trasie, pali ok. 0.5 do 1L mniej - wksazania FIS-u też wyglądają lepiej). To co najbardziej mnie interesuje to jazda w mieście - wydaje mi się że to właśnie tu skrzynia nie spisywała się tak jak powinna. Niestety po mieście nie poruszam się tak często więc przetestowanie tej kwestii może zająć mi trochę czasu Wydaje mi się też że auto bardziej przymula od dołu - rozkręca się bliżej 2k rpm (wcześniej chyba zaczynało się to troszkę wcześniej, gdzieś w pobliżu 1,5k rpm). Za mało jeszcze jeździłem aby to potwierdzić - potrzebuję troszkę więcej czasu Ilość przełożeń się nie zmienia - w tipie pozostaje 6 a trybie auto.... nieskończenie wiele Przy przyśpieszaniu nie ma żadnych szaprnięć - auto zbiera się płynnie, jedyne co to wrażenie przymulenia w dolnym zakresie obrotów - widocznie zgodnie z wysuwanymi teoriami - program traktuje skrzynię łagodniej w dolnym zakresie obrótów. Jeśli chodzi o lamele - przenoszą one napęd a tym samym również drgania na skrzynię. Zastosowanie zespołu 7-lamelowego ma wydłużyć żywotność sterownika - ale jak to będzie? Okaże się - do tej pory znalazłem dwa przypadki wysrania się skrzyń z 7 lamelami (1xB6 + 1xB7). Myślę że zasadnicze znaczenie będzie tu miała kwestia prawidłowej eksploatacji i przestrzegania wytycznych serwisowych. Mariusz - tak sobie patrzę w Twoje dane i jednak martwi mnie program który jest w Twoim sterowniku... tzn. wydaje mi się że niekoniecznie miałeś mod na 7 lamel. Niestety aby to sprawdzić trzeba rozebrać skrzynię. Jeśli możesz - sprawdź w swojej historii serwisowej czy kiedykolwiek wkładali Ci do auta część o nr 01J 398 944 - to jest zestaw naprawczy czyli właśnie pakiecik 7 lamelek. Tak czy siak, nawet jeśli ta część była wymieniana to i tak papudraki zostawili Ci starszy soft w sterowniku (nieco gorzej traktujący skrzynię). Nawiązując jeszcze do Twojej historii - w przypadku mojego moda na "7L" - nie wymieniano mi wałka wejściowego skrzyni... Aktualny soft w sterowniku mojej skrzyni to 8E2 910 155 C - natomiast jeśli chodzi o wersję: 3261[br]Dopisany: 11 Październik 2009, 23:51_________________________________________________Kolejny mod skończony - no może nie do końca, zostały jeszcze przycisk PDC, zaślepka i kontrolka airbag w miejsce schowka na monety ale najgorsza robota (elektryka, dorobienie wiązki do modułu komfortu i sterownika airbag + demontaż tunelu) już za mną Autko wzbogaciło się o lodówkę, zmieniarkę, dezaktywację poduszki pasażera i podświetlenie przestrzeni nóg dla kierowcy i pasażera z przodu. Niestety podświetlenia nie mogę aktywować w module komfortu - przy próbie adaptacji kanału 61 (zwiększam wartość o 2) nowe dane nie zostają zapisane - teraz nie wiem czy jest to kwestia samego modułu (brak takiej funkcji) czy też coś z VAGiem. Trochę to dziwne bo moduł komfortu posiada wymagane piny (8E0 959 433 AS) Nie pomógł nawet zakup interfejsu HEX-CAN (nareszcie mam dostęp do navi i mogę używać nowszej wersji VAG-COM ). No nic temat do rozgryzienia - może coś poradzicie W tygodniu mam odebrać resztę części z ASO - ramkę pod przełączniki na konsolę środkową oraz brakujące pierdoły dla PDC. Przy okazji podłączę oświetlenie uchwytu na kubek. Następne w kolejności to rezanie PDC z przodu (zabieram się za to za 2 tyg.). Większość klamotów już mam (przełącznik, sterownik przód+tył, wiązka z czujnikami), pozostało domówić brakujące kostki i adapter który połączy wiązkę z panelem kostek przy nogach kierowcy. Następnie rezanie wiązki w podłodze i... najgorsze - zrobienie dziur w przedniej nakładce zderzaka. Tego się troszkę boję - nie wiem jak lakier zareaguje na ciepło podczas ciachania, możliwe że będzie trzeba na nowo malować Mam też małe obawy co do współgrania całej instalacji ponieważ sterownik pochodzi z B7, wiązka i czujniki z B6 Cabrio - no ale mój mechanior to zdolny kolo więc pewnie jakoś sobie poradzimy Podejrzewam znów pęknie kolejne fotostory Oprócz w/w dorzuciłem jeszcze podświetlaną klamkę do tylnych drzwi - efekt jest dużo lepszy niż w drzwiach kierowcy (tam wydaje mi się jest zbyt duża iluminacja od przycisków/przłączników i stąd nic nie widać - z tyłu oczywiście cudów nie ma, ale klameczka jest ładnie i delikatnie "zaakcentowana" :>). No i to by było na tyle - w trakcie załatwiania są także nowe fotele i kanapa w pełnej elektryce i pakietach + składane lusterka z fotochromem i pasujące pod memo - ale narazie skupiam się na PDC
Bieniek Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Bartek jestes prze gosc :good: Czekam na fotostory z montazu pdc.Zamontowalem zderzak z pdc,ale nie probowalem nic podlacza.Takze mam tylko czujniki w zderzaku.Mam nadzieje,ze po przetarciu szlaku i ja sie zdecyduje...
variocustoms Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 To auto nie będzie na sprzedaż tylko do muzeum rezaczy się nadaje
HiRide Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Nigdy bym tego auta nie sprzedal gdybym nie musial Bartek naprawde Cie podziwiam i co kilka Twoich postow robie takie oczy :shocked: Jestem w szoku kiedy widze czego sie podejmujesz i ile sil i srodkow w to wkladasz
KOval81 Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 Mega świr - ale o tym chyba już wie Ponownie gratuluję zapału , bo czyta się tego posta jak niezły thriller :gwizdanie:
wrclaguna Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 ORI... ORI ...ORI ... :> niezle dlubiesz Niemcowi by szczeka opadla co w tym aucie jest... a co jeszcze bedzie :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi