Krzysztof78 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Witam, w moim aucie bez klimy mam problem z ogrzewaniem. Przepłukałem, wydmuchałem nagrzewnice i w jedną i w drugą stronę. Na dzień dobry ogrzewanie jak w piekle "gorrrąco" po tygodniu włączam ponownie obieg ciepłego powietrza a tu przez 10 sekund gorąco ale później już tylko letnie powietrze. Tydzień czasu cieszyłem się ciepłem i brakiem parowania szyb z rana. Czy muszę ponownie przepłukać nagrzewnice? A może coś pominąłem? Przeczyściłem jak już napisałem nagrzewnice samą czystą wodą i wyczyściłem dwa węże do niej idące. Co jeszcze powinienem zrobić aby ogrzewanie działało jak należy.
dominikk Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Witam. Dziwna sprawa. Być może potrzebne jest kolejne płukanko. Może przy pierwszym tylko część tego szlamu wywaliło. A teraz to co pozostało znowu przytkało nagrzewnicę? Tylko taka przyczyna zaniku ogrzewania wydaje mi się logiczna. Na pewno nie zaszkodzi jeszcze raz przepłukać. Pamiętaj, że wkrótce ogrzewanie będzie niezbędne PZDR
Krzysztof78 Opublikowano 23 Października 2012 Autor Opublikowano 23 Października 2012 A może powinienem cały układ chłodniczy wyczyścić ( przepłukać wodą ) Nie tylko górne węże ? Dominik jeszcze jedno co zauważyłem, że ciepłe powietrze a można powiedzieć nawet że zbliżone do gorącego leci na poziomie I. Jak włącze III i IV ogrzewanie słabnie. Czyli im szybciej dmuchawa działa tym powietrze jest zimniejsze.
ciechu20 Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 to nic nie normalnego, im szybszy przepływ powietrza przez nagrzewnice, tym powietrze wydaje się chłodniejsze...
Krzysztof78 Opublikowano 25 Października 2012 Autor Opublikowano 25 Października 2012 Koledzy, płukanie które zrobiłem za pierwszym razem było chyba za słabe (zwykły wąż i kran z wodą ) pojechałem wczoraj na myjnie ciśnieniową. Przepłukałem jeszcze raz nagrzewnice 3 razy w jedną 3 razy w drugą stronę i powiem działa jak nowa sztuka. Aż miło, ogrzewanie działa na każdym ustawieniu dmuchawy.
tajesi1003 Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 a powiedz mi kolego w jaki sposób ja przepukałes??tam gdzie na podszybiu dochodza dwa węże???
Krzysztof78 Opublikowano 29 Października 2012 Autor Opublikowano 29 Października 2012 Tak dokładnie. Zdjąłem dwa węże i pistoletem z myjki ciśnieniowej 3x z jednej strony 3x z drugiej. To co wypłukałem za pierwszym razem to pikuś przy tym co wyleciało pod ciśnieniem na myjce. Powiem Kamil już pięć dni daje ogrzewanie na full i działa jak nowe. Naprawdę polecam płukanie pistoletem z myjni ciśnieniowej.
Magicbattle Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 jestes hardcorem normalnie takie cisnienie zadac na nagrzewnice. ja robilem plukanie u siebie ze szlaufa to nic prawie nie wyplynelo troche drobinek ale narazie grzeje ciekawe jak dlugo ale wkladalem palce w gumowe przewody to jest jakis syf i chyba jak przestanie bedzie trzeba kupic srodek czyszczący do chlodnic i zrobic plukanie calego ukladu tym bardziej ze mam gaz. weze ktore bedzie sie dalo to rozłacze zeby caly syf nie latal po silniku tylko mial najkrótszą droge ucieczki ;p
zbojna Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Tak dokładnie. Zdjąłem dwa węże i pistoletem z myjki ciśnieniowej 3x z jednej strony 3x z drugiej. To co wypłukałem za pierwszym razem to pikuś przy tym co wyleciało pod ciśnieniem na myjce. Powiem Kamil już pięć dni daje ogrzewanie na full i działa jak nowe. Naprawdę polecam płukanie pistoletem z myjni ciśnieniowej. Brawo za odwage, dobrze ze jej nie rozwalilo, ja takim cisnieneim raczej bym sie nie odwazyl, mozesz napisac co dokladnie wyplynelo? Kamien, rdza? czy tez jeszcze cos innego?
Krzysztof78 Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Opublikowano 2 Listopada 2012 Jak się naczytałem postów o wymianie nagrzewnicy, kwocie jaką bierze warsztat za tą usługę to i tak nie miałem nic do stracenia. Płukałem zwykłym wężem podłączonym do kranu i nie dało to 100% efektu. Zaryzykowałem i działa. A z nagrzewnicy leciała woda w kolorze rdzy.
zbojna Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Jak plukales wezem z kranu to cos lecialo? Czy dopiero pod myjka?
Krzysztof78 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 Jak podłączyłem wąż i uruchomiłem kran też leciało podobnie jak pod myjką ciśnieniową tyle że bardzo krótko. Widocznie ciśnienia z kranu wystarczyło na jeden impuls uderzeniowy. Natomiast ciśnienie z myjki dało dużo i już działa kilka dobrych dni i to naprawdę jest ciepłe powietrze.
satineqq Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Panowie powiedzcie ciezko sie dostac do nagzrzewnicy? trzeba rozebrac caly kokpit ? : O jestem totalnie ciemny w tych tematach!!
zbojna Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Wejscie jest pomiedzy akumlatorem a serwo...
sokal Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Wejscie jest pomiedzy akumlatorem a serwo... No tak, ale sama nagrzewnica jest pod dechą na środku Jak zdemontujesz schowek pasażera (zarówno w B5 jak i w B6) to ją zobaczysz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się