rafvis Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 Witam. Jakis czas temu mialem problem z alarmem, a dokladnie z syrenka. Wlaczala sie bez powodu, przy czym raz na jakis czas blyskaly kierunki(w sensie nie przy kazdym zalaczeniu sie syreny). Pomyslalem ze ja odepne bo I tak ledwo ja slychac. Problem zniknal na okolo 3 tyg czyli do dzisiaj. Dzisiaj pojawil sie nowy. Wychodze rano do auta a tu niedziala scyzoryk. Wymienilem baterie I tez nic. Wiec otworzylem go z kluczyka, ale otworzyly sie tylko drzwi kierowcy. Zanim wsiadlem do srodka zaczely mrygac kierunki. Wysiadlem, zamknalem go z kluczyka po czym ponownie otworzylem. To samo. Zrobilem probe z pilota I ku mojemu zdziwieniu zadzialal. Niestety tylko na chwile. Znow pozostal tylko kluczyk. I historia sie powtarza. Nie mialem czasu na dalsza zabawe wiec odpalilem silnik i wszystko sie uspokoilo. W ciagu dnia bylo ok ale wieczorem to samo. Co moze byc przyczyna? Mieszkam w UK I nie mam dostepu do VAG. Czy da rade ktos mi pomoc? Pozdrawiam. Zapomnialem dodac iz po odpaleniu silnika nie gasnie oswietlenie wewnetrzne. Do tego caly czas pracuje zamkniecie klapki paliwa. Wymontowalem to zamkniecie i po zbadaniu wydaje mi sie sprawne. Przestalo natomiast dzialac zamkniecie klapy tylnej. Nawet jesli raz na jakis czar zadziala pilot to nie w przypadku klapy. Do jej otwarcia potrzebny jest pilot. Przy otwarciu klapy kluczykiem zjezdzaja szyby. Taki fant w mojej niuni.
Krzysiekcalibra Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 kolego wg mnie powinieneś zajrzeć do pompki centralnego zamka w bagażniku po prawej stronie pod wykładziną skoro otwiera tylko drzwi kierowcy a reszty nie i masz problemy z oświetleniem wnętrza to na początku bym to sprawdził alarm też może fiksować od centralnego
rafvis Opublikowano 27 Października 2012 Autor Opublikowano 27 Października 2012 Wydarlem dzisiaj pompke od centralnego. Byla mokra. Zlokalizowalem miejsce przecieku. Po wysuszeniu podpielem ja ponownie. Niestety tylko zamyka a nie chcę otwierac. Nie obejmuje to drzwi kierowcy, ktore nie sa aktywne na zadne dzialanie. Zamykam je I otwieram tylko z kluczyka. Doatkowa ciekawostka jaka zlokalizowalem to ze mimo zamknietych drzwi kierowcy przy otwarciu innych drzwi czujnik w zegarach informuje rowniez o otwartych drzwiach kierowcy. Nie dziala rowniez otwieranie I zamykanie okien. Brak oswietlenia bagaznika a bezpieczniki sa ok. Co mozecie mi na to poradzic? Kazda rada moze okazac sie bardzo pomocna. Pozdrawiam.
rafvis Opublikowano 29 Października 2012 Autor Opublikowano 29 Października 2012 smiesznie to zabrzmi ale co to oznacza? nie jestem zbyt kumaty. jesli chodzi o odpowiedzialnosc pompy za szyby rowniez to tak. ---------- Post dopisany 29-10-2012 at 14:06 ---------- Poprzedni post napisany 27-10-2012 at 22:44 ---------- Pompka podaje ale tylko w jedną strone (zamyka). Otwierać nie chce. Dodatkowo nie mam oświetlenia w bagażniku. Wszystkie bezpieczniki są ok. Gdzie mogę szukać przyczyny? Ktoś mi powiedział, abym zajrzał do drzwi kierowcy. Czy tam może być przyczyna? Mi wygląda na to, że nie dostaje napięcia na powrót, ale nie mam pojęcia gdzie tego szukać. Pomoże ktoś? ---------- Post dopisany at 14:11 ---------- Poprzedni post napisany at 14:06 ---------- I już wiem, że się wygłupiłem. Ten fis to opcja pokazywania spalania, stacji radiowej i takich tam między zegarami. Tak mam pełnego fisa.
Krzysiekcalibra Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 oświetlenie bagażnika też jest w kostkach idących do pompki więc jak tam była woda to mogła coś uszkodzić dalej się upieram na podmiankę pompki i wtedy zobaczysz
rafvis Opublikowano 29 Października 2012 Autor Opublikowano 29 Października 2012 dzisiaj to już nie dam rady ale jutro podjadę na złom i podepnę coś od nich. Jak będzie działać to kupię, jak nie to dam znać i chyba sprawdzę czujnik komfortu pod nogami kierowcy. Jeśli tam będzie ok to zdzieram tapicerkę w drzwiach kierowcy i dobieram się do zamka. W między czasie rzucę okiem na wiązkę przewodów pod listwą.
mo2 Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Pompka padła. Miałem to samo. Możesz napisać skąd u Ciebie ciekło, u mnie nie było usczelki w podłodze i podczas mycia auta zalałem pompkę... Teraz co jakiś czas zaglądam do niej i jednak coś się jeszcze poci.
rafvis Opublikowano 29 Października 2012 Autor Opublikowano 29 Października 2012 Mnie zaczepił delikatnie TIR-em na parkingu firmowym. Wgiął mi narożnik nad lampą. Nie zauważyłem, że zrobiła się delikatna szczelinka między blachą a lampą i tam ciekło. Tak się trafiło iż padało 3 dni i jak to wszystko padło to zajrzałem a pompka była zanurzona w wodzie tak około 0,5cm. Wyciągnąłem ją, wysuszyłem, wytarłem styki. Niestety nic to nie dało. Pompka działa tylko w jedną stronę. Szukałem czym się różnią pompki ze względu na oznaczenia. Wydaje mi się iż swoją (8D0 862 257 E) mogę zamienić na 8L0 862 257 P. Znalazłem link do niemieckiej strony z opisem oznaczeń. Lecz zanim kupię to podjadę na scrap yard i sprawdzę jakąś od nich. A czy zaglądałeś kolego do modułu komfortu? Podobno tam też lubi się pocić. Mimo iż jest on zamknięty w skrzynce to podobno też może robić kłopoty.
mo2 Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Do modułu komfotru nie zaglądałem, ponieważ podobno go nie ma. Takie słyszałem opinie. Byłem na szrocie, ale mieli tam tylko pompkę z oznaczeniem 8L0 862 257 G (ja mam 8L0 862 257 D) i niestety nie zadziałała u mnie, podobno te pompki schodzą jak świeże bułeczki . Na allegro znalazłem tylko jedną z odpowiednim oznaczeniem i kupiłem. Po prowizorycznym podłączeniu przed pocztą wszystko było ok, jednak po zamontowaniu we wnęce w obudowie przestało działać oswietlenie bagażnika...
rafvis Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Opublikowano 19 Listopada 2012 Ja kupiłem i zamontowałem też troszke inną. Obecna jest bez literki na końcu. Kierunki nie migają przy zamykaniu, pilot nie działa i nie informuje mnie o otwartej klapie bagażnika. Ale na obecną chwilę lepsze to niz nic. A pompę tą dostałem gratis do klapy. Gratis bo nie jest identyczna jak stara. Czyli winna była pompa. Temat chyba można zamknąć. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam.
Magicbattle Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 sprawdz kodowanie jak bedziesz mial vag
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się