Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza Logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001,001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011,011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dodam że z logów poprawilem juz dawke paliwa na 4 mg i kąt wtrysku zmienilem z 18 na 60-63.

ale dalej nie idzie jak powinno turbo powoli wstaje dopiero od 2 tys sie jakby wlaczalo i powyzej 3 tys odcina i puszcza ale nie wpada w tryb awaryjny .

dodam ze turbina niedawno po regenerecji i sztanga chodzi prawidlowo

Grupy: 000,000,000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

a to dzisiejszy log z kąt wtrysku

a tu jeszcze wykres błedów co dzis odczytałem

b_edy.jpg

Opublikowano

auto po porgramie [nie wiecej jak 135 PS] wymagajacy dopracowania

wyglada na uszkodzony czujnik cisnienia Atmosferycznego

podmien N75 na inny i zobacz zachowanie sprezarki badz znowu wymaga czyszczenia

Opublikowano

zamienilem miejscami n75 na N18 i na odwrót i nie ma róznicy. a tak sie dzialo zaraz nawet jak bylo auto zrobione wiec cos nie tak..

Opublikowano

ja bym podmienil ECU na inny ....

Opublikowano

tylko z kad go wziasc XD ale to jest do zrobienoa nie trzeba mic zamieniac.. bo po czipie szlo normalnie super. a jak walnąl silnik to po wymieanie sie tak dzieje

Opublikowano

Jak dla mnie swiruje czujnik cisnienia doladowania... ECU i wezyk ktory do niego wchodzi... do kontroli...

Opublikowano
Jak dla mnie swiruje czujnik cisnienia doladowania... ECU i wezyk ktory do niego wchodzi... do kontroli...

sprawdzalem wezyk ok i sucho w ecu tylko jedno mnie ciekawi czy tak ma byc

DSC_0184.jpg

---------- Post dopisany 29-10-2012 at 17:20 ---------- Poprzedni post napisany 27-10-2012 at 19:19 ----------

czesc ponownie:) powiedzcie mi koledzy. dzisiaj czytalem jak czyscic zawór N75. wyczyscilem i swój wszystko zlozylem do kupy. moze nie zbyt szczelnie bo tą metalowa opaske troszke uszkodzilem. ale zalozylem do audi , i powiem wam :D czuc ze lepiej sie zbiera. ale dalej odcina. jak cos to dalo to nowy pewnie da o wiele wiecej jak myslicie?

Opublikowano
Jak dla mnie swiruje czujnik cisnienia doladowania... ECU i wezyk ktory do niego wchodzi... do kontroli...

niezmiennie podtrzymuje swoją diagnoze....

Opublikowano

bardzo słabo się auto odpycha, ale będzie jeszcze petarda, jak dawno nie wymieniałeś wymień filtr powietrza i paliwa, czujnik temp paliwa do wymiany, przez sam ten czujnik już sporo Nm ubyło, po wymianie czujnika obowiązkowo korekta dawki bo będziesz miał ~1,2mg czyli za dużo, ustaw 2,6-3,0mg(w adaptacji ori ustawienie, silnik rozgrzany do 90C, wyłączone światła, nawiew, radio, cała elektryka off i dopiero ustawiasz dawkę)

logi dynamiczne najlepiej robić od 1000obr, może dla wielu osób to zbędne ale potem wystarczy przejechać się innym autem w którym jest zrobione jak należny i różnica nie da się nie odczuć...co to tam 200obr później:)

na jakiej wysokości mieszkasz w górach? sprawdź na onet pogoda lub innym portalu ciśnienie atm w twojej okolicy, wężyk w ecu według mnie jest ok

żeby w pełni cieszyć się z potencjału zdrowego auta wskazane jest skorygować moda, ale to na końcu jak już wszystko mechaniczne zostanie ogarnięte na tyle na ile będzie można

masz w opisie 160km, coś zmieniałeś w aucie? może wtryski? na używane?

kup ze 2m wężyka najtańszego by podłączyć się bezpośrednio od grodzi do N75 lub gruszki, trzeba będzie zdiagnozować co nie gra w doładowaniu, turbinę składała osoba która się na tym dobrze zna?

Opublikowano
, coś zmieniałeś w aucie? może wtryski? na używane?

kup ze 2m wężyka najtańszego by podłączyć się bezpośrednio od grodzi do N75 lub gruszki, trzeba będzie zdiagnozować co nie gra w doładowaniu, turbinę składała osoba która się na tym dobrze zna?

234e1e784da8cf95.jpg

To nie jest mechaniczna dysfunkcja...

podmień ECU

Opublikowano

zobacze jutro co pokaze bo dzis czyscilem turbo i sie jutro okaze co bd moze jeszcze EGR wywale

Opublikowano

A katalizator jeszcze jest?

jeśli tak to go usuń.

Opublikowano

problem z katem, by się objawiał słabym narastaniem ciśnienia i niedoładowaniem...

EGR można, lecz w AFNe z tego co pamiętam nie ma klapy gaszącej...

Opublikowano

można bybyło zamknąc temat. poniewaz problem rozwiązany i to wszystko dzieki mojemu super znajomemu z Forum pozdro dla niego.:) autko smiga jak szalone i juz nie odcina ani troszke :) dzieki za sugestie i pozdrawiam JONNY

Opublikowano

no to kolego opisz co tak było przyczyną problemów w Twojej furmance..

Opublikowano

problem tkwił nie w zadnym ECU czy tym podobnych:) tylko w prostym zaworku zwrotnym . tym malym od podcisnien czarno-białym. u mnie go nie byloo wcale i daltego odcinalo i nie mial siły:) pozdrawiam

Opublikowano

a ten zaworek jakie ma znaczenie? dlatego tak słabo turbo wstawało?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...