JONNYxPL Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dodam że z logów poprawilem juz dawke paliwa na 4 mg i kąt wtrysku zmienilem z 18 na 60-63. ale dalej nie idzie jak powinno turbo powoli wstaje dopiero od 2 tys sie jakby wlaczalo i powyzej 3 tys odcina i puszcza ale nie wpada w tryb awaryjny . dodam ze turbina niedawno po regenerecji i sztanga chodzi prawidlowo Grupy: 000,000,000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM a to dzisiejszy log z kąt wtrysku a tu jeszcze wykres błedów co dzis odczytałem
spanky Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 auto po porgramie [nie wiecej jak 135 PS] wymagajacy dopracowania wyglada na uszkodzony czujnik cisnienia Atmosferycznego podmien N75 na inny i zobacz zachowanie sprezarki badz znowu wymaga czyszczenia
JONNYxPL Opublikowano 26 Października 2012 Autor Opublikowano 26 Października 2012 zamienilem miejscami n75 na N18 i na odwrót i nie ma róznicy. a tak sie dzialo zaraz nawet jak bylo auto zrobione wiec cos nie tak..
spanky Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 ja bym podmienil ECU na inny ....
JONNYxPL Opublikowano 26 Października 2012 Autor Opublikowano 26 Października 2012 tylko z kad go wziasc XD ale to jest do zrobienoa nie trzeba mic zamieniac.. bo po czipie szlo normalnie super. a jak walnąl silnik to po wymieanie sie tak dzieje
przemik Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Jak dla mnie swiruje czujnik cisnienia doladowania... ECU i wezyk ktory do niego wchodzi... do kontroli...
JONNYxPL Opublikowano 29 Października 2012 Autor Opublikowano 29 Października 2012 Jak dla mnie swiruje czujnik cisnienia doladowania... ECU i wezyk ktory do niego wchodzi... do kontroli... sprawdzalem wezyk ok i sucho w ecu tylko jedno mnie ciekawi czy tak ma byc ---------- Post dopisany 29-10-2012 at 17:20 ---------- Poprzedni post napisany 27-10-2012 at 19:19 ---------- czesc ponownie:) powiedzcie mi koledzy. dzisiaj czytalem jak czyscic zawór N75. wyczyscilem i swój wszystko zlozylem do kupy. moze nie zbyt szczelnie bo tą metalowa opaske troszke uszkodzilem. ale zalozylem do audi , i powiem wam czuc ze lepiej sie zbiera. ale dalej odcina. jak cos to dalo to nowy pewnie da o wiele wiecej jak myslicie?
przemik Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Jak dla mnie swiruje czujnik cisnienia doladowania... ECU i wezyk ktory do niego wchodzi... do kontroli... niezmiennie podtrzymuje swoją diagnoze....
ciahciah Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 bardzo słabo się auto odpycha, ale będzie jeszcze petarda, jak dawno nie wymieniałeś wymień filtr powietrza i paliwa, czujnik temp paliwa do wymiany, przez sam ten czujnik już sporo Nm ubyło, po wymianie czujnika obowiązkowo korekta dawki bo będziesz miał ~1,2mg czyli za dużo, ustaw 2,6-3,0mg(w adaptacji ori ustawienie, silnik rozgrzany do 90C, wyłączone światła, nawiew, radio, cała elektryka off i dopiero ustawiasz dawkę) logi dynamiczne najlepiej robić od 1000obr, może dla wielu osób to zbędne ale potem wystarczy przejechać się innym autem w którym jest zrobione jak należny i różnica nie da się nie odczuć...co to tam 200obr później:) na jakiej wysokości mieszkasz w górach? sprawdź na onet pogoda lub innym portalu ciśnienie atm w twojej okolicy, wężyk w ecu według mnie jest ok żeby w pełni cieszyć się z potencjału zdrowego auta wskazane jest skorygować moda, ale to na końcu jak już wszystko mechaniczne zostanie ogarnięte na tyle na ile będzie można masz w opisie 160km, coś zmieniałeś w aucie? może wtryski? na używane? kup ze 2m wężyka najtańszego by podłączyć się bezpośrednio od grodzi do N75 lub gruszki, trzeba będzie zdiagnozować co nie gra w doładowaniu, turbinę składała osoba która się na tym dobrze zna?
grejf Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 , coś zmieniałeś w aucie? może wtryski? na używane?kup ze 2m wężyka najtańszego by podłączyć się bezpośrednio od grodzi do N75 lub gruszki, trzeba będzie zdiagnozować co nie gra w doładowaniu, turbinę składała osoba która się na tym dobrze zna? To nie jest mechaniczna dysfunkcja... podmień ECU
JONNYxPL Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 zobacze jutro co pokaze bo dzis czyscilem turbo i sie jutro okaze co bd moze jeszcze EGR wywale
grzegorzmen Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 A katalizator jeszcze jest? jeśli tak to go usuń.
grejf Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 problem z katem, by się objawiał słabym narastaniem ciśnienia i niedoładowaniem... EGR można, lecz w AFNe z tego co pamiętam nie ma klapy gaszącej...
JONNYxPL Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Opublikowano 3 Listopada 2012 można bybyło zamknąc temat. poniewaz problem rozwiązany i to wszystko dzieki mojemu super znajomemu z Forum pozdro dla niego. autko smiga jak szalone i juz nie odcina ani troszke dzieki za sugestie i pozdrawiam JONNY
adasio13 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 no to kolego opisz co tak było przyczyną problemów w Twojej furmance..
JONNYxPL Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 problem tkwił nie w zadnym ECU czy tym podobnych:) tylko w prostym zaworku zwrotnym . tym malym od podcisnien czarno-białym. u mnie go nie byloo wcale i daltego odcinalo i nie mial siły:) pozdrawiam
adasio13 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 a ten zaworek jakie ma znaczenie? dlatego tak słabo turbo wstawało?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się