wilku213 Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Witam. Kieruję do was pytanie bez większego ogarnięcia forum, czy takowy temat już był. Za to od razu przepraszam..mam troszkę mało czasu. A więc: Autko a4 b5 ADR 1.8 20V Problem: W tym autku brak chłodniczki (tej z przodu, przed chłodnicą silnika), spręż klimy i przewodów klimy. Pytanie brzmi: Czy bez tych podzespołów możliwe jest normalne sterowanie przez panel klimatronika ciepłym i zimnym powietrzem Czy będzie wtedy ciepły nawiew? czy zimny? Czy może po prostu będzie można włączyć sobie jaki się będzie chciało? Reszta pytań po odpowiedzi na to pytanie, ponieważ kolejne bazują na tym pierwszym, pozdrawiam !
darko Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Raczej powinno być sterowanie wszystkimi silniczkami i regulacja temperatury też,nie załączysz tylko klimy bo bez bebechów po prostu się nie da reszta powinna hulać.
wilku213 Opublikowano 28 Października 2012 Autor Opublikowano 28 Października 2012 Ok rozumiem, dzieki za wypowiedź. A jeśli w tym autku nie ma tylko podzespołów klimy, a panel przygasa, gasnie, czasami się zapali, czasami nie..i sadzi non stop zimne powietrze, to co jest znakiem tego? Węże do nagrzewnicy są ok, ciepłe. Panel wariuje, ale działa, +- siły nawiewu i temperatury przestawiaja się ładnie, ale nic to nie daje...cały czas zimny nawiew. A ida mrozy i jest bardzo ciężko, autko jest ojca i muszę mu coś doradzić, co dalej robić. Pozdrawiam.
darko Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Kolego najprawdopodobniej albo przyblokowała się klapa zimne-ciepłe powietrze albo padł silniczek od niej,dostęp do niego po zdemontowanie schowka po stronie pasażera.Jeśli masz dostęp do VAG-a można spróbować zrobić testy elementów w sterowniku klimatyzacji,może coś pomoże na zablokowaną klapę a jak nie to demontaż silniczka klapy trochę ciężki dostęp ale wykonalne .
wilku213 Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Opublikowano 7 Listopada 2012 No więc tak. Znalazłem na forum fajny poradnik, jak naprawić panel. Poświęciłem trochę czasu i panel już zrobiony. Teraz dalej. Cały czas mam zimny nawiew, niezależnie od tego jak długo jadę. Regulacja temperatury +- nic nie daje. Czyli to będzie ten silniczek za schowkiem? Ciężka to sprawa? Może mi ktoś to opisać, co mam dokładnie zrobić jak już sie dostanę do silniczka?
ficjor Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Witam, Po 1 sprawdź błędy na klimatroniku czy jakieś są, jeśli nie ma to podłącz VAG i wykonaj test elementów jak Kolega wyżej napisał. Jeśli nie wyskoczą jakieś błędy odnośnie silniczków klap to zdemontuj schowek pasażera i zwiększając / zmniejszając temperaturę na klimatroniku obserwuj jak pracuje silniczek z czerwonym cięgnem. Ewentualnie jeżeli żaden błąd nie wyskoczy, a silniczek wygląda na dobry to przepłukaj nagrzewnice (oba ciepłe przewody przy nagrzewnicy nie znaczą, że nagrzewnica jest drożna), najlepiej w obu kierunkach
wilku213 Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Opublikowano 9 Listopada 2012 Witam,Po 1 sprawdź błędy na klimatroniku czy jakieś są, jeśli nie ma to podłącz VAG Wnioskuję, że błędy można sprawdzić bez podłączenia VAG
darko Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Tutaj masz wszystko o kodach http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/kody-klimatronika-25/ jakies błędy na pewno się pokażą bo nie posiadasz sprężarki.
vokotibi Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 musisz zdjąć schowek i zobaczyc czy klapka ciepłe zimne wychyla się do końca. Vagiem tego możesz nie sprawdzisz, ani żadnymi kodami, jeżeli wychyla się do końca zostaje nagrzewnica
wilku213 Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Opublikowano 20 Listopada 2012 No wiec dziś odebrałem autko od gościa, ktory zajmuje sie tego typu sprawami. Otworzył mi tam jakoś recznie klapke i mam cieply nawiew Z tego co mi powiedział, a wiem, że podpinal vaga -do wymiany silniczek regulacji temperatury. Podpowie mi ktos gdzie tego szukac? jaki jest koszt itp. Pozdrawiam
vokotibi Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Być może da się to naprawić. Jeżeli koleś nic o tym nie wspomniał, to chyba mało się tym zajmuje.
darko Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Może wystarczy go wyczyścić,po zdemontowaniu schowka pasażera silniczek z czerwonym cięgnem,Ja kupiłem swój na szrocie za 50pln.Tylko musisz wiedzieć czy jest na 7 czy na 12V.
ficjor Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 7V i nie psikaj czasem żadnym WD40. Bóg wie ile podziała taki silniczek ze szrotu - taka loteria, więc wg mnie warto spróbować zreanimować ten silniczek. Opis na forum passata: Klimatronik - naprawa silnika klapy regulacji temperatury - błąd 4F7, siłownik V68
wilku213 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2012 Ma ktoś może zdjęcie tego silniczka? Który to jest i w którym miejscu dokładnie się znajduje? ---------- Post dopisany 04-12-2012 at 23:01 ---------- Poprzedni post napisany 27-11-2012 at 18:20 ---------- up
darko Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Jak odkręcisz schowek po stronie pasażera i zerkniesz pod spód w środkowym tunelu ujrzysz tam dwa silniczki,jeden z czerwonym drugi z niebieskim cięgnem.Trzeba się trochę nagimnastykować,żeby je wykręcić ale da się. ---------- Post dopisany at 23:21 ---------- Poprzedni post napisany at 23:18 ---------- wyżej masz opisane-Klimatronik naprawa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się