Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI ustanawia Rekord Kategoriiiii... Najszybszy sedan na świecie.


macietola

Rekomendowane odpowiedzi

Tak samo za wyjątkiem że przednie błotniki miało szersze niż zwykła Audi 100/A6 w tej budzie C4.

no co ty,niczym sie nie różniły:cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w c5 s6 i b5 rs4 dopiero byly wytloczenia na blotnikach, wczesniej kazda esa miala te same blachy co zwykle modele

---------- Post dopisany at 00:23 ---------- Poprzedni post napisany at 00:18 ----------

swoja droga wolalbym miec takie audi za ulamek ceny veyrona i zawstydzac kazde prawie auto swiata osiagami, niz miec auto na szpan wlasnie takie jak veyron, po co 4 turbiny masa elektryki itp itd.... skoro mozna osiagnac ten sam cel w zupelnie prostrzy sposob

łatwo wyobrazic sobie taka sytuacje, 2 samochody na kresce, jedno takie cichociemne audi a obok jakas mega fura chlopaczka ktoremu auto zasponsorowal bogaty tatus za iles tam tysiecy ojro, i mina tego kolesia kiedy dostal by baty spod swiatel - bezcenna, co on by sobie wtedy pomyslal ;]

ps. że szklane klosze lamp C4 wytrzymaly taka predkosc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojciec kiedyś miał Audi 100 c4 2.4d demon predkosci to nie był ,ale wygoda wspominana do dzis.

Mialem okazje pojezdzic taką c4 2.0 jakis czas temu wspominam bardzo miło.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w c5 s6 i b5 rs4 dopiero byly wytloczenia na blotnikach, wczesniej kazda esa miala te same blachy co zwykle model

Wydaje mi się, że eska w avancie ma z tyłu większe wytłoczenia od cywilnej c4 avant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w c5 s6 i b5 rs4 dopiero byly wytloczenia na blotnikach, wczesniej kazda esa miala te same blachy co zwykle modele

---------- Post dopisany at 00:23 ---------- Poprzedni post napisany at 00:18 ----------

swoja droga wolalbym miec takie audi za ulamek ceny veyrona i zawstydzac kazde prawie auto swiata osiagami, niz miec auto na szpan wlasnie takie jak veyron, po co 4 turbiny masa elektryki itp itd.... skoro mozna osiagnac ten sam cel w zupelnie prostrzy sposob

łatwo wyobrazic sobie taka sytuacje, 2 samochody na kresce, jedno takie cichociemne audi a obok jakas mega fura chlopaczka ktoremu auto zasponsorowal bogaty tatus za iles tam tysiecy ojro, i mina tego kolesia kiedy dostal by baty spod swiatel - bezcenna, co on by sobie wtedy pomyslal ;]

ps. że szklane klosze lamp C4 wytrzymaly taka predkosc :)

Tak, tylko Veyron jest przystosowany do latania z takimi prędkościami kiedy zechcesz i ile razy zechcesz... Nawet nie wiesz ile czasu i pieniędzy kosztowały pewne rozwiązania techniczne, które mu to umożliwiają (wspomnę chociaż o łożyskach kół- z normalnych przy tych prędkościach siła odśrodkowa wyciskała smar).

Veyron to szczyt i nic tego nie zmieni (Nad Gumpertem się spuszczali, że pokona Veyrona i... pokonał- z wysiłkiem o kilka km. Co zrobiło Bugatti? Po kilku miechach wypuścili coś co było jeszcze szybsze... :grin: - dzięki inwestycjom mają jeszcze zapas).

Zaznaczam, że latanie z takimi prędkościami V. jest na tyle bezpieczne, że nie musisz się martwić, że Ci coś odpadnie, wybuchnie, odleci, itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w c5 s6 i b5 rs4 dopiero byly wytloczenia na blotnikach, wczesniej kazda esa miala te same blachy co zwykle modele

---------- Post dopisany at 00:23 ---------- Poprzedni post napisany at 00:18 ----------

swoja droga wolalbym miec takie audi za ulamek ceny veyrona i zawstydzac kazde prawie auto swiata osiagami, niz miec auto na szpan wlasnie takie jak veyron, po co 4 turbiny masa elektryki itp itd.... skoro mozna osiagnac ten sam cel w zupelnie prostrzy sposob

łatwo wyobrazic sobie taka sytuacje, 2 samochody na kresce, jedno takie cichociemne audi a obok jakas mega fura chlopaczka ktoremu auto zasponsorowal bogaty tatus za iles tam tysiecy ojro, i mina tego kolesia kiedy dostal by baty spod swiatel - bezcenna, co on by sobie wtedy pomyslal ;]

ps. że szklane klosze lamp C4 wytrzymaly taka predkosc :)

Troszkę musisz się podszkolić bo Audi 100 S4 miało szerszy zderzak i szersze przetłoczenia na błotnikach przednich. To tak jak byś chciał założyć zderzak z RS4 B5 do zwykłej A4 B5 ( różnica była taka sama ) :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no co ty,niczym sie nie różniły:cool1:

Tomeks porównywałem zwykłą Audi 100 C4 od S4 C4 i ta druga ma szersze błotniki na przodzie.

Mój brat taką ma więc wiem o czym mówię :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bugatti to pokazówka technologiczna koncernu VW. Z tego co słyszałem, to koszt wyprodukowania Veyrona jest 2 razy większy niż kwota, za którą go sprzedają. VW do każdego samochodu dopłaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...