pool21 Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Witam szukałem ale nie znalazłem swojego problemu a mianowicie mam problem z łożyskiem tj szumi mechanik twierdzi że przód jest ok więc wypada na tył jak sprawa wygląda z wymianą , podobno prawa strona ma mały wyciek jak sprawdzić czy to faktykcznie to czy aby mnie nie naciągał , ież zaczyna poszarpywać na poszczególnych biegach czy to może przegób dawać taki szum, nadmieniam że przy zakupie nie było problemu auto stało mi 1,5 miesiąca i potem tak się zaczęło dziać
GRYFI Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 szum od łożyska a wyciek od manszety przegubu - raczej dwie osobne usterki. łożysko łatwo sprawdzić jak się dysponuje podnośnikiem. Podnosisz auto i rozpędzasz w powietrzu do około 100 kmh i gasisz silnik - uszkodzone łożysko szumi i od razu wiadomo. czasami szumy pojawiają się od wyząbkowanych opon i w ten sposób możesz to wykluczyć bo w powietrzu opony szumieć nie będą.
pool21 Opublikowano 29 Października 2012 Autor Opublikowano 29 Października 2012 Opony wykluczone , a auto po podniesieniu nie reaguje mam ESP
arts_ch1 Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Nieco kaskaderski sposob z tym rozpedzaniem do 100km/h
pioteros Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 gasisz auto, turbina sie kreci, silnik sie kreci, a smarowania nima powodzenia wystarczy lekko kołem zakrecic albo poruszac i luz na lozysku sie ujawni
chris.lkr Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 dobrym sposobem jest odwiedzenie stacji kontroli pojazdów i wjazd na rolki, nie ma takiej opcji aby nie było słychać które łożysko wyje lub popiskuje. Ten sposób z lewarkiem i 100 na budziku to niezły hardcor, kolego GRYFI jak będziesz miał taką okazję to nagraj filmik z taką kontrolą łożysk, bardzo chętnie zobaczę. Niestety, ale lekkie zakręcenie kołem w większości przypadków może gówno pokazać, chyba że łożysko jest już tak zmęczone, że będzie słyszalny szum.
DeeJay_Kill Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 popieram wypowiedź kolegi powyżej. Sam dłubię przy autach i jak łożysko dopiero zaczyna wydawać dziwne dźwięki, to ani nie ma luzu na kole, ani nie widać uszkodzenia i ciężko jest stwierdzić, które jest winowajcą - jak mamy Quattro, to rzeczywiście można na podnośniku wrzucić bieg i "rozpędzić" auto - jeżeli tylko jest utwierdzone na podnośniku z głową, to nic się nie stanie (oczywiście pomysły z lewarkiem odpadają) - turbinie po takim zgaszeniu auta też się zbyt wiele nie stanie, ale zawsze można po prostu wcisnąć sprzęgło i się wycie ujawni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się