Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 tdi, 170 koni, odpala po chwili gaśnie


kudalty66

Rekomendowane odpowiedzi

ja piernicze chyba sie skusze i pojade do ASO na spr.zawieszenia,przynajmniej ja wpisza na rynek polski... moja BRD wyszła na rynek niemiecki... kiedys dzwoniłem do ASO innego w szczecinie to mi powiedzieli ze nie widza nic bo auto jest na rynku niemieckim wpisane...

Na twoim miejscu zadzwoniłbym do ASO i telefonicznie spytał czy po nr VIN twój samochód się łapie na akcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tez zrobiłem. zadzwoniłem,podałem VIN sie okazało ze jest dla mojego audi akcja PD... spr i ewentualnie wymiana. i nie to ze wszystkie tylko dane numery wtrysków. raz miała kiedys wymieniane PD. potem kolejny raz 1 szt. jesli siedza PD z koncówką MX to składaja ja spowrotem i auto wyjeżdża...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleżanko audiczkaA4 troche nie w tym wątku,też miałem ten sam problem co ty,wszystko pozmieniałem filtr paliwa,świece i nic nie dało,co się okazało że paliwa ze zbiornika nie ciągło,wystarczyło zdjąć przewód doprowadzający paliwo do filtra dmuchnąć porządnie i założyć przewód,odpowietrzyłem i objaw ustąpił ,nie wiesz co lejesz za chrzciny na stacji, sprawdź czy paliwo ciągnie ze zbiornika.

czy ja wiem czy nie ciągnie?to chyba nie jest to co mówisz,albowiem najwiekszy problem jest wtedy kiedy stoi całą noc,to rano juz kaplica,trzeba grzać paliwo,jak już ruszy to jakoś jedzie,im wiecej km tym lepiej,także juz sama nie wiem.jakby nie ciagła paliwa to chyba cały czas czy nie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy dzisiaj byłem na wymianie wtrysków,oczywiście się Umówiłem telefonicznie,wymienili wszystkie cztery sztuki bez problemu,mam BRD z 2007 cały czas serwisowną, śmiga że aż miło,a auto przywiozłem do polski we wrześniu tamtego roku z DE.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

audiczkaA4 - zalej do zbiorniczka depresatora i zalej paliwa po sam korek. prawdopodobnie masz za duzo wody w zbiorniku lub tez paliwo jest lipne i wytwarza sie parafina...

podepni jakis komputer diagnostyczny - niech sprawdzi ci ktos parametry pracy silnika - korekcje wtrysków , kat poczatku wtrysku , dawke paliwa , czujnik temp.paliwa, czujnik temp płynu chłodzacego i przede wszystkim świece zarowe. jesli nic z tych rzeczy nie jest uszkodzone rozregulowane to wina tkwi w samym paliwie.

no chyba ze fisiuje przekaźnik swiec w komorze na podszybiu gdzie siedzi komputer sterujacy silnikiem...

co do tematu BRD - wtorek na 9.00 jade na serwis na akcje... ciekawe czy dostanie PDeki nowe czy nie... oczywiscie we wtorek sie pochwale.

---------- Post dopisany 29-01-2013 at 22:18 ---------- Poprzedni post napisany 27-01-2013 at 12:20 ----------

auto odebrane -dostałą 3 nowe PD -na 1,2 i 4 kotle. nic niesamowitego nie odczółem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki masz przebieg auto caly czas serwisowane?

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oni nie patrzą na korekcje. oni wjeżdżaja zdejmuja pokrywe i patrza na numery wtrysków. u mnie na 3cim cylindrze juz siedział ten po zmianach wiec go nie ruszali i wymienieli tylko 3szt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...