Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Długo kręci gdy zimny, a kąt wtrysku ustawiony na 49-51


SowaBezOka

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj przy 4.5 stopnia i odstaniu 8 godzin audik odpalil odstrzala. Zgasilem auto, wrocilem po 40 minutach i krecil 10 sekund odpalil i zgasl. Przekrecilem kluczyk i odpalil od strzala. Kilka dni temu wymienialem filtr paliwa, moze cos nim nie tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne,że przez noc nie schodzi paliwo.A odkręć rurki na wtryskach i zobacz czy dostaje paliwo od razu czy tak jak piszesz po długim kręceniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sowa przytoczę Ci jeszcze jeden przypadek z mojego poprzedniego auta. Nagle pojawił się problem z zapalaniem, czy to zimny czy to ciepły - różnie. Czasem palił od strzała a czasem kręcił bardzo długo. Co się okazało - pęknięta sprężyna przy głowiczce pompy. Jak już wszystkie sposoby zawiodą rozważ i tą kwestię. Gdyby auto nie miało kompresji to w skrajnym przypadku waliłoby niespalonym paliwem, pojawił by się problem z mocą no i też ubytki oleju.

Nie miałeś czasem takich przygód że za autem zostawała czarna chmura ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tommy gun - czarnej chmury nie zauwazylem, a co do pompy to gdy ustawialem za pierwszym razem kat wtrysku to byc moze nie umiejetnie uzylem mlotka i kija, uderzajac zbyt duza sila moglem w sumie cos uszkodzic w srodku? No i wydaje mi sie, ze wlasnie od tej pory lekko cieknie ropa z pokrywy nastawnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kompie zero bledow wiec nie wiem jak go sprawdzic.

@radioo11 - jak sprawdzic czujnik wody??

Mialem niedawno przykry przypadek, zerwal sie pasek klinowy i przejechalem 100km gaszac auto regularnie gdy temperatura silnika przekraczala dopuszczalny zakres... W sumie od tej pory silnik glosno chodzi, nie wiem czy pompa wody nie ucierpiala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vagiem na zimnym silniku lub jesli masz klimatronik kanal 51 chyba.wskazania powinny byc okolo temp na zewnatrz po nocy.

mogles przegrzac motor pamietaj ze wskaznik na blacie nie jest dokladny sprawdz kompresje w takim razie.

---------- Post dopisany at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany at 18:29 ----------

nie chodzi o bledy czujnika moze klamac poprostu a vag ci to pokaze temp,

---------- Post dopisany at 18:35 ---------- Poprzedni post napisany at 18:34 ----------

vag.jpg

<br /><br />

---------- Post dopisany at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany at 18:35 ----------

spróbuj go nawet odpiac rano moze byc lepiej przy odpalaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne.

1. Coolant temp wachal sie miedzy 25.2, a 26.1

2. Na klimatroniku na kanale 51 sytuacja byla taka: auta nie odpalalem, przekrecilem tylko kluczyk by wszystko dzialalo. Wlaczylem kanal 51, bylo 29 (duza dwojka i mala dziewiatka) i szlo w gore do 50 (duza piatka i male zero).

3. Inne wartosci u mnie w kompie sa na kanale 003. Ponizej screeny. Aha, temperatura zewnetrzna na liczniku wskazuje 10.5 stopnia.

Engine Measuring Block kanal 003:

59435185.png

Engine MB kanal 007:

38601920.png

Engine MB kanal 012:

73296331.png

Obawiam sie, ze silnik mogl sie przegrzac, ale staralem sie by do tego nie doszlo, ponad pol dnia robilem te 100 km...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie zerwie pasek to Tdi nie da rady przejechac 10km.Trzeba go na tym odcinku z 8 razy gasic.To jak 100 przejechales to na 100% przegrzałes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jesli przegrzany to co teraz? Jakie sa objawy jak jest przegrzany?

---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:33 ----------

Jesli wyjdzie, ze kompresja dobra to znaczy ze nie dostal za bardzo po d*pie, dobrze rozumuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli kompresja bedzie dobra to ci sie udalo,a moglo walnac wszystko glowica yszczelka pierscionki itd

mi to wyglada na czujnik wody jesli masz 26,1 na zimnym silniku

---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:54 ----------

za duze te wachania mas, silnik zimny,nie palony?

u mnie tylko jakies 8 klamie a i tak cyrk czasami.w poniedzialek wymieniam na nowy,juz zamowilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka godzin wczesniej jezdzilem. Dzisiaj caly dzien odpalal normalnie, od strzala.

Jutro z rana sprawdze jaka temp. wskazuje czujnik. Coolant temp, mam patrzec tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na klimatroniku jak sie odczytuje?

Bo na kanale 51 sytuacja byla taka: auta nie odpalalem, przekrecilem tylko kluczyk by wszystko dzialalo. Wlaczylem kanal 51, bylo 29 (duza dwojka i mala dziewiatka) i szlo w gore do 50 (duza piatka i male zero).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale silnik zimny byl? bo jesli plyn mial te 50stopni to czujnik nie klamie,normalnie jak sie sprawdza rano ma temperatura stac w miejscu czyli np jak jest rano 5 stopni to w silniku np moze byc 7 to samo na vagu.jesli rano sprawdzisz i pokaze duzo wiecej masz winowajce. ecu dostaje informacje ze silnik jest cieplejszy niz w rzeczywistosci jest i dawka rozruchowa jest za uboga dlatego ciezko pali u mnie objawia sie to nierownomierno praca czasem obroty faluja i nie zawsze pali od strzala.ale u mnie to tylko max do10 stopni przeklamuje,a u ciebie okolo 20 widze. jesli bedzie zawyzal ci jutro rano to pierw odepnij ten czujnik i spróbuj odpalic bez niego,i powiedz co bylo.nie martw sie swiece beda dlugo grzaly to normalka po odpieciu czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje pomocy problem polega na tym ze auto gasnie w trakcie jazdy:shock3: wczesniej nie mialem zadnych problemow auto palilo jak zloto nic sie nie dzialo a teraz ciezko pali z rana wlasnie, komputer nie pokazuje bledow, parametry dobrze ustawione, co moze byc przyczyna?? czy moze byc tak ze zapowietrza sie poprzez filtr paliwa??:eusathink:nie mam pojecia co moze byc przyczyna..:co: prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzes88 - nie wiem, ale widze, ze zalozyles juz swoj temat to moze tam Ci ktos pomoze :)

@radioo11 - na VAGu z rana Coolant level wskazuje 8.1stopnia, wiec czujnik raczej dobry. Na klimatroniku szedl od 15 do 40 (auto nie pracowalo) nie wiem co ten klimatronik wskazuje u mnie... Dzisiaj z rana pojawil sie blad;

Na zimnym silniku w grupie 013 takie wartosci mi podaje, co mozna o tym powiedziec? jakie powinny byc prawidlowe?

013y.png

Juz doczytalem (od -2 do 2) wiec wtryski raczej nie leja i ogolnie nie ma tragedii ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dzis odpalalem to ksiazkowo zapalil ale jest u mnie okolo10c wiec git jak bedzie fest zimno odepnij czujnik i sprobuj a jak dzis zapalil?

---------- Post dopisany at 12:28 ---------- Poprzedni post napisany at 12:27 ----------

jaki blad?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...