Magicbattle Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 witam. mam dwa a raczej trzy pytania. chodzi o silnik z b6 alt 2001 pierwsze nie wiem komu i co dalo wstawienie takiej oto metalowej rurki chyba od podcisnienia a powinna byc taka i chcialbym jej nr katalogowy albo jakis link gdzie to moge kupic alledrogo czy cos i do tego nr wezyka ktory idzie w lewo do zaworka od odmy czy jak to sie tam nazywa a takze tego wezyka co idzie do grodzi to jest chyba od podcisnienia do serwo i jeszcze taki problem. co moglo byc za czesc albo urzadzenie po prawej stronie silnika od pasazera strony widac swieze swiecace slady ze bylo tam cos zamontowane ale ni ma tego juz dzieki za uwage i pomoc koledzy. ---------- Post dopisany at 23:17 ---------- Poprzedni post napisany at 23:15 ---------- ---------- Post dopisany 31-10-2012 at 20:37 ---------- Poprzedni post napisany 30-10-2012 at 23:17 ---------- i co nikt nic nie wie na ten temat nr mi nie poda z pod machy jak to wyglada ?
darkle Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Jeśli chodzi o te metalową rurkę to chyba ktoś w taki sposób rozwiązał problem braku wspomagania hamulców. Oryginalna rura z czasem traci sztywność i podciśnienie ją zasysa więc ktoś wstawił kawałek metalowej wywalając również eżektor. Jest to taki układzik który łączy układ wspomagania hamulców z układem odpowietrzania silnika:decayed: numer tej części której brakuje to 06B133751AT. Cały układ występuje tylko w całości. Ęŕňŕëîă ŕâňîçŕď÷ŕńňĺé VAG Pytanie 2 w tym miejscu prawdopodobnie nic nie było, w tym miejscu gdy silnik jest zamontowany w vw passacie jest tam przykręcony kompresor klimy albo pompa wspomagania kierownicy. U mnie też tam nic nie ma
Magicbattle Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 dzieki za odpowiedz kolego przyda sie. zobacze jak sie bedzie spisywac ta rurka metalowa to moze zostanie.
zen86 Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Ja się podłączę. Również b6 2.0 Alt i tak samo nie mam tego zaworka, eżektora (jakie to ma działanie) a zamiast tego mam wstawiony zwykły trójnik pcv. Czy lepiej wymienić go na ten org? Jest tam jakiś zaworek czy coś ? I druga sprawa - ten wąż który idzie od trójnika do kolektora mi się spłaszcza po zapaleniu silnika. Muszę go wymienić. On wchodzi w ten cały zestaw ?
Magicbattle Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 tak to jest caly zestaw. slaszcza sie bo panuje tam podcisnienie. ja mam zmienione na metalowe a ty z pcv poniewaz on ulega zniszczeniu srednio co 2 3 lata ja zostawilem takj jak jest i dziala wszystko dobrze. gdy zmienilem ten wezyk na normalny co mowisz ze ci sie splaszcza. samochod mial podwyzszone obroty i trojnik od odmy glosno szyczal.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się