matys1406 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Dokładnie obejrzyj sobie cały silnik, u mnie w 1,6 jest z tyłu, przykręcony do głowicy plastik na 2 śrubki z 4 wyjściami jedno na czujnik, dwa węże i jedno zasłonięte jakby rezerwowe
wasyl291 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2013 matys-jedz na spaliny to kosztuje 30 zł wtedy będziesz miał pewnosc czy uszczelka,ja taki byłem zły bo tylu mechaników i nic więc sam się wziołem,w b5 słyszałem ze jest jakiś zawór czy pompka dodatkowa do ogrzewania popytaj.Panowie jak wymieniałem króciec zdjołem wąz od powrotu nagrzewnicy az do tej dziurki i wtedy zaczołem wlewac płyn jak odpaliłem płyn poleciał tym odpowietrznikiem i juz było ciepło.No ale zeczywiście moze to byc pompa,termostat,nagrzewnica.dopuki macie cierpliwośc to sami prubujcie bo mechanicy kasują i nic. frosty-moze masz zapowietrzony a jaki był powód wymiany termostatu?
Fr0styyy. Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 frosty-moze masz zapowietrzony a jaki był powód wymiany termostatu? Samochód był niedogrzany w trasie. Na pewno zapowietrzony jest, tutaj cały temat jest
wasyl291 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 frosty-ja kupowałem w aso cały termostat z obudową nie bawiłem się w zamienniki inni pisali ze działają ale na krótką mete
Fr0styyy. Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Ja też się w zamienniki nie bawiłem
satineqq Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Wasyl moje gratulacje wkoncu sie udalo : ) U mnie tez juz cieplutko wymienilem chlodnice i wszystko dobrze dziala takze zajebbiscie ; ) Teraz mozna pojezdzic ale i tak to co przeszedlem z tymi kurde usterkami to hardcore ;o
_ToMo_ Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Ogrzewanie naprawione. Przyczyną była pompa wody firmy SKF która ma krótszy wirnik niż oryginalna i zamiast pompować wodę to gania ją w miejscu na wolnych obrotach. Co ciekawe oryginalna pompa kosztuje mniej niż zamiennik, przy zwrocie starej (może być inna aby była oryginalna z grupy ww) zapłaciłem 204zł tak więc jak ktoś zmienia rozrząd i ma starą ori to niech do ASO leci.
wasyl291 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 tomo-pierwsze słysze ze krótszy wirnik a miałem w łapach 2 pompy skf i org,no ale najwazniejsze ze ok
vapor16 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 witam u mnie znow jest taki problem ze czasami jest ogrzewanie czasami nie ma raz musze dodac mu gazu powyzej 3tys i jest git ale czasami nie ale gdy odkrece korek ze zbiorniczka i zakrece to juz leci ciepelko.wydaje mi sie ze wyciekow nie ma gdy samochod stoi cala noc i odkrece korek psyknie wiec cisnienie w ukladzie trzyma obydwa weze ze nagrzewnicy gorace temp 90 stopni po przejechaniu 4km przy mrozie okolo -10 stopni wiec termostat raczej git o pompie to zbyt sie nie wypowiem zrobilem blad jak wymienialem rorzad nie wymienilem pompy....
_ToMo_ Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 wasyl, wystarczy dwie pompy postawić na wirniku i porównać wysokość flanszy mocującej. Może ta maja SKF była jakaś wadliwa u mnie było 2mm różnicy. Porównywałem też z jakimś chińczykiem co miał niby metalowy wirnik ale było jeszcze gorzej. A swoją drogą te 2.0 ALT to padlina olej prawie u wszystkich wpierdziela przez pierścienie-jak rozrząd zakładałem i kręciłem wałem to z kompresją było co najmniej mizernie
wasyl291 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2013 wapor-no to rzeczywiście babola zrobiłes.wymien tą pompe. fakt ze te alty nie są zby dobe choc ja jak wymieniłem odme to niemogę narzekac na branie oleju 300setki na 1500km
vapor16 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 tylko dziwi mnie to ze nawet jak by pompa byla walnieta to cisnienia by nie trzymal bo raz mialem opaske od nagrzewnicy popuszczona to rano cisnienia nie bylo a moze byc czasami walniety korek od zbiorniczka ?weze nie sa zbyt twarde ten gorny od chlodnicy spokojnie sobie sciskam dwoma palcami auto sie nie przegrzewa
wasyl291 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2013 mi ten korek tez wymieniali takze moze byc,wydaje mi się ze masz zapowietrzony ten układ czytałeś noje cyrki z autem w sumie tez miałem zapowietrzony choc łapał lewe powietrze
vapor16 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 tak tak czytalem troszke cieplej zrobi to sie zabawie.
matys1406 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Ja nadal ciągle jednak sie męcze... niby juz szczelny na maksa ale co odpowietrzam to powietrze leci, ostatnio juz w ogole przestal dawac nawet letnie wiec dzis odpowietrzylem znow i znow lepiej ale jak daje obroty to slysze jak plyn do nagrzewnicy wlatuje wiec znowu jakies powietrze ? Teraz mechanik mi mowi ze to pompa dobrze nie pcha, ale i znow sam mysle ze moze tez cos z nagrzewnica ze raz przepcha przez nią a raz zapchana....
d.karolik Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Witam serdecznie Czytam i czytam wszystkie posty i zastanawiam się co może być u mnie ???? Jak jadę powoli do 70 km/h grzeje OK ( małe obroty i powoli wskazówka dochodzi do 90 ) jak tylko dam gazu to szybko wskazówka staje na 90 stp. C i po ogrzewaniu . Bulki słychać na zimnym silniku i przy 90 brak ogrzewania , staje na stacji np. 2 min. i z 90 temp na wskaźniku 70 ???? Pompa orgi. i pasek wymieniony 10tyś temu ale kłopot od 2-3 sezonów . A było ok do wymiany rozrządu . Poza tym strasznie słychać pompę ( tak myślałem na początku , ale chyba słychać pasek jak mój mechanik ostatnio wymienił rozrząd na LENIA !! bez odjeżdżania przodu , i dwie pompy wymienione przez niego , jak twierdzi ORG. bo pracuje w ASO ) i dalej szumi rozrząd !!!. ---------- Post dopisany at 03:29 ---------- Poprzedni post napisany at 03:26 ---------- Panowie a może ktoś zna dobrego i sprawdzonego mech . z warszawy lub okolic tylko nie z Piaseczna i Konstancina mam URAZ PARTACTWA !!!
edekxp Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Wygląda jakbyś miał zapowietrzony układ Termostat masz dobry? Tapatalk
d.karolik Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Witam W tej chwili to trudno stwierdzić, ale był wymieniany jakieś dwa sezony temu jak się zaczęły perypetie z ogrzewaniem. W zbiorniczku wyrównawczym jest sporo powietrza jak odkręcę korek, ponoć to normalne, że się tworzy podciśnienie?. Wąż górny od chłodnicy twardy. Czasem nawet przy prędkości 100-110 daje zimnem, mimo że pokazuje na zegarze 90 stp. C. Znajomy chcąc coś sprawdzić zdjął ten cienki wężyk u góry zbiorniczka i powiedział, że powinno dawać sporym ciśnieniem a u mnie jest kiepsko. Mechanik, o którym pisałem wyżej stwierdził zamulenie nagrzewnicy? Ale czasem grzeje i to normalnie leci gorąc jak trzeba.
kruper Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 odgrzewam kotleta, dalej mam problem z ogrzewaniem w aucie. Powiedzcie mi czy w ukladzie chłodzenia AVJ jest jakas pompka wspomagania układu ? Włączam ogrzewanie na HI, przez chwile jest ciepło, za moment letnie powietrze. Dolny wąż od nagrzewnicy jest gorący na ukrop, górny ciepły-letni. Możliwe, że nagrzewa się samymi oparami ? Może pierdyknięta pompa wody ? ... Nie mam już siły na te grzanie...
edekxp Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Pompa jest tylko jedna.Może masz przytkaną nagrzewnice Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się