Krzysztof78 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Witam. W dniu wczorajszym zatankowałem na renomowanej stacji paliwo i lipa. Dodam że jechałem dość spory kawałek na rezerwie. Po zatankowaniu i uruchomieniu silnika auto zgasło dwa razy. Dopiero za trzecim razem uruchomił się silnik. Pojechałem z 5 km zostawiłem na godzine auto i już nic nie mogłem zrobić . kontrolka silnika zaczęła mrugać i silnik nie odpalił. Dla sprecyzowania dodam że silnik odpala na sekonde dwie i gaśnie. Pompe paliwa słychać więc działa. Po kilku próbach odpalił i działał super płynnie. Po nocy jużnie dało się uruchomić. Błąd ten sam. Co może być przyczyną? Jak uruchomić silnik?
grzes1150 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Pewnie padł czujnik wału korbowego albo coś z immo. Trzeba by pod kompa podpiąć i zobaczyć jakie błędy wypluje.
eu4yaon Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 a gasnie Ci kontrolka od immobilaizera? takie żółte auto z kluczykiem.
ja74687 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Podobne objawy jak by immo blokowało zobacz innym kluczykiem a jak nie to VAG ci pokaze
Krzysztof78 Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Opublikowano 2 Listopada 2012 Kontrola "auta z kluczykiem" nie zapala się wcale. Po powrocie z pracy za 20 razem odpalił i poszedł olbrzymi dym z tyłu. Przegazowałem go przez 5 minut i jest ok. Tyko jak będzie rano - pewnie podobnie. Wszytko wskazuje, że jakiś brud (woda lub coś innego) blokuje odpalanie. Macie może jakiś pomysł jak pozbyć się z baku i układu wtryskowego niechcianego gościa.
devon00 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 ile masz paliwa w baku? sa srodki do czyszczenia ukladu wtryskowego dodawanego do paliwa...przed tym zabiegiem podepnij sie pod Vaga i zobacz co on pokazuje
Skyliner89 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Może beznadziejne paliwo zalałeś?
bediks Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 wychodzi ze z braku wachy zassal cały syf do ukladu jaki byl na dnie i w filtrze:facepalm: albo wody zalales z dystrybutora taka ot renomowana stacja podepnij vaga
devon00 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 bez vaga sie nic nie dowiesz...nie ma co gdybac...najlepiej miec jedna dwie gora trzy zaufane stacje w swojej okolicy na ktorych sie tankuje...wiadomo w trasie tankuje sie tam gdzie nam potrzeba
tomcioo18 Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 miałem coś podobnego ale palił przy 100obrotach musiałem gazować do 2tys by pociągnął i wtedy ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się