Skocz do zawartości
IGNOROWANY

proszę o analizę logów, pada cewka?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zapisałem dziś logi na blokach 14 15 16, jazda delikatna bo silnik właśnie odebrany po remoncie (turbo - regeneracja uszczelnień, pierścienie, uszczelniacze zaworowe i prowadnice, planowanie głowicy) i mam zalecenie jakiś czas nie kręcić ponad 3tys. Niestety na lpg szarpie i faluje obrotami. Przed remontem też to było na lpg i delikatniej na pb i jeszcze żłopał olej 0,5l na 1tys kilometrów. Da rade z tych logów ustalić czy to wina cewki (2 cylinder).

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

pozdrawiam

ps może ktoś z Krakowa by pomógł bo już za dużo w auto kładę a dalej coś nie tak

Opublikowano

wiesz jak sprawdzic czy cewka pada. na jalowym biegu rozumiem ze tez poszarpuje silnikiem? jesli tak to:

wez szczypce i sciskaj po kolei 1 waz od gazu co daje na kolektor jesli samochod zacznie sie dlawic to znaczy ze wpozo i tak po kolei jesli załóżmy na drugim ci nie reaguje na scisniecie to podmien sobie cewke z pierwszym jesli na pierwszym po scisnieciu wezyka nie reaguje to wiesz ktora to cewka. ja dalem za zamiennik piec dych i smiga jak glupi teraz plynne przelaczanie z beny na gaz i wogole jakis zrywniejszy sie zrobil

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...