proxyl Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Witam Zapisałem dziś logi na blokach 14 15 16, jazda delikatna bo silnik właśnie odebrany po remoncie (turbo - regeneracja uszczelnień, pierścienie, uszczelniacze zaworowe i prowadnice, planowanie głowicy) i mam zalecenie jakiś czas nie kręcić ponad 3tys. Niestety na lpg szarpie i faluje obrotami. Przed remontem też to było na lpg i delikatniej na pb i jeszcze żłopał olej 0,5l na 1tys kilometrów. Da rade z tych logów ustalić czy to wina cewki (2 cylinder). VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM pozdrawiam ps może ktoś z Krakowa by pomógł bo już za dużo w auto kładę a dalej coś nie tak
Magicbattle Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 wiesz jak sprawdzic czy cewka pada. na jalowym biegu rozumiem ze tez poszarpuje silnikiem? jesli tak to: wez szczypce i sciskaj po kolei 1 waz od gazu co daje na kolektor jesli samochod zacznie sie dlawic to znaczy ze wpozo i tak po kolei jesli załóżmy na drugim ci nie reaguje na scisniecie to podmien sobie cewke z pierwszym jesli na pierwszym po scisnieciu wezyka nie reaguje to wiesz ktora to cewka. ja dalem za zamiennik piec dych i smiga jak glupi teraz plynne przelaczanie z beny na gaz i wogole jakis zrywniejszy sie zrobil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się